ما فراموش کار هستیم یا تاریخ؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۷/۳/۳۱ کد خبر: 152097 منبع: پرینت

تاريخ هم از ثبت كارهای عجيب و غريب ما شرم می كند!

ما فراموش كار نيستيم ما بردگان فكری يک تعداد فاشيست با تفكر پشتونيزم شديم. مردم ما گروگان در يک زندان وحشتناک به نام "افغانستان" هستند که توسط پشتونيست ها رهبری شده ما بيرون را نمی بينيم هوای زندان تاريک است و هيچ نوری هم نمی تابد زندان بان ما هم يک عاقل ديوانه نما است!

ديروز مردان اوغان زنان غيرپشتون را می زدند امروز زنان پشتون به مردان افغان لنگی افتخار می بندند! اوغان ها زير نام طالب سربازان جوان ما را در روستاها ذبح می كنند و در شهر زنان پشتون به گردن آنها گُل آويز می كند!

زنانی که به قاتلان مردانشان دسته گل تقديم می كند! آدمخوران در اطراف شهرها به كشتار مردم ما سنگر گرفته اند ولی مردم شهر شوق ديدار آنها را دارند. تاريخ مانده در اين زندان چه چيزی درست است چه چيزی نادرست و اين وقایع تلخ را چگونه ثبت كند!

مردم شهر می توانند تاريخ را بسازند و ديوار زندانی به نام افغانستان را فرو ريزند و با كاشتن دانه های نام خراسان تاريخ شان را زنده كنند!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
زنان
قاتلان
پشتونیست
تاریخ
نظرات بینندگان:

>>>   ‎آزادی AZADI‎.
از آقاى امرالله صالح ریيس روند سبز می‌پرسيم!
سرنوشت همان پرونده و گزارش سقوط کهندژ چطور شد و تا كجا رسيده است؟؟
شما كه ریيس گروه حقيقت ياب سقوط فاجعه بار کهندژ بدست گروه طالبان بوديد و در نشست خبرى تان با رسانه ها اعلان كرده بوديد كه بزودى گزارش را در ده ها صفحه نشر خواهيد كرد.
اكنون ٣ عيد و ٣ سال از آن ميگذرد، اما شما تا هنوز گزارش آن را نشر و پخش نكرديد تا مردم افغانستان عاملان و خائنان سقوط کهندژ را بشناسند.
اميدواريم كاربران فيسبوك همه اين سؤال را از آقاى صالح داشته باشند تا اينكه بدانيم صالح صاحب گزارشى را كه وعده كرده بود چه كار كرده است.

>>>   سوالی از اقای ګل امیری :در خواب هم این حالت را دارید اوغان و فاشیست را ازین قبیل را میبینید و مانند بیداری شما را اذیت میکند شما با این کشور مقاطعه کرده ودر لندن زندګی میکنید پاسپورت انګلیسی هم دارید میشه یک مکلفیت کی شما را به این اندازه اذیت نکند پیدا کنید شخصا به عقاید هر کس احترام دارم اګر حمایت کنم یا نکنم امید بی احترامی نپندارید

>>>   به اولی :
همین سوالت را درصفحه قبل پرسیدی حالا چرا درین صفحه تکرارکردی ؟؟
تاریخ ما پنجهزار ساله است ودرهمین پنجهزار یخ زده نه یک روز کم میشود نه زیاد !مانند سن ملانصرالدین همیشه یک عدد ثابت است !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است