جناب صالح حتی فرزندت هم از تو شرم خواهد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۷/۳/۳۱ کد خبر: 152084 منبع: پرینت

پيام شخصى من به آقاى صالح!

هیتلر از همه بيشتر آنهایی را كه در اشغال كشورشان با او همكارى مى كردند بد مى دانست و درنهايت آنها را به قتل مى رساند و استدلالش اين بود كه وقتى اين افراد به كشور و هويت خودشان حرمت ندارند هيچگاه به او هم وفادار نخواهند ماند و روزى با ديگرى پيمان خواهند بست.

آقاى صالح!
خودت سال ها است در وصف كرزى و غنى قصيده خواندى و حتی به مویشان قسم خوردى و از غنى متفكر ساختى و صدها بار از روى خوش خدمتى و تملق به ارباب قبيله هويت مادر و پدرت را پشت پا زدى و مهر هويت جعل را بر پشيانى ريشه ات كوبيدى حتی براى خوشنودى قبيله و شوونيزم پشتون جنايات آنها را در كهندژ پنهان كردى و بر جنايات مزدوران ISI خاكستر پاشيدى تا مكدر شود.

اكنون برحسب عادت ديرين شمشير آلوده و منتنت را بر گلوى عدالت خواهان گذاشتى و از درخشان ترين دوره تاريخ اجدادت انكار مى كنى و خراسان را نه مى گويى بياد داشته باش كه فرزندت روزى از تو شرم خواهد كرد. بياد داشته باش كه هیتلرهاى افغانى در فرجام به كسى كه حتی به هويت خود پشت كرده است تف خواهند انداخت و خواهند گفت كه تو بر هويت پدر و مادرت وفا نكردى بر ما چه خواهى كرد!

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلام
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   Najib Salam
حتا آنهاى كه ادعاى اسلاميت مى كنند ، نام خراسان اسلامى ترين اسم است بر اين خطه . خراسان بز رگ و كهن در قلمرو اسلام، متمدن ترين حوزه بود و صدا ها دانشمند و عالم اسلامى و علوم ديگر در دامن اين قلمرو پرورش يافتند و مهم ترين آثار از همين قلمرو برخاست .
تمدن خراسانى از درخشان ترين دوره هاى تمدن بشرى است ، تمدنى كه اكنون هم در جهان درخشش دارد و افتخار آفرين است .
اگر مى خواهيم همه يى اقوام زير يك چتر سر زمين بدور از دغدغه هاى قومى زنده گى كنند ، خراسان يگانه نام با مسما براى سرزمين ماست .
افغانستان و افغانيت ادامه يى يك جفا و يك فاجعه يى تاريخى است .

>>>   درود به آقای صالح و این اظهار شان نمایانگر روشنگری و حب وطن این مرد میکند، بلی ما افغان هستیم و خراسان گذشته ما بود که باز نمی گردد.
کابلی

>>>   گذشته ما بسیا ر چیزها بود حنی عربها امدند ومارا درانز مان بزور مسلمان ساخت فعلا نام وطن ما افغانسنان است وما افغان هستیم مدعیان اول قانون را تغیر دهند بعدا ادعای خراسان نمایند اقای صا لح فرزند صالح وطن است ومابا لایش افتخار میکنیم

>>>   ههههه وقتی کسی گذشته خود را فراموش کند
نام جعلی را قبول کند
خونی که بر رگ آنها است جعلی است
حقیقت این آست که نام جعلی و تحمیلی ما افغان است و به هیچ عنوان قابل قبول نیست
افغان یعنی وطن فروش من وطن فروش نیستم
افغان یعنی ناموس فروش من ناموس فروش نیستم
افغان یعنی جاهل و قاتل من جاهل و قاتل نیستم
افغان نا مسلمان و تجار دین
من مسلمان استم و دینم را با پول برای عرب و دال نمفروشم تا کشورم را تبا کنم
افغان فاسدترین کشور در جهان اسلام و در جهان
پس من نمیخواهم جز فاسدترین باشم ما بهترین استیم و خواهیم بود
افغان انتحاری است افغان عرب و دال خور شبها تا صبح در خانه خود مهمان کرده تا وطن و دین خود را معامله کنه و ناموس خود را بفروشه بالای آنها ما این کار های که دور از انسانیت است نکردیم و نه خواهیم کرد
....
زنده باد خراسان که مردمش هنوز هم پای انسانیت جان میدهد و مزدور بیگانه نمی‌شود

>>>   کاملا موافقم اینها تجارت پیشه گان سیاست هستند و خائن به مردم

>>>   جناب نجیب سلام
من با تبصره شما کاری ندارم لیکن، فکر میکنم برداشت شما از فرموده ادولف هتلر کاملآ غلط است
اگر هدف هتلر را دقیق شوید مقصد ایشان از وطن فروشانی است که ضمینه اشغال وطن خود را توسط اجنبی بخاطر چوکی و قدرت و مال و متاع محیا کرده و چراغ بدستان خارجی ها را در تصرف خانه و قبیله خود کمک و همرایی میکنند
بنآ هدف هتلر در ارتباط به اوضاع افغانستان عبارت از کمونیستان خلق و پرچم است که وطن را به شوروی سابق فروختند همچنان جبهه شمال و شورای نظار که وطن را به امریکا فروختند ، است
و نباید فراموش کرد که اشخاصی چون شاه شجاع، کارمل، تره کی، نجیب ، فهیم ، قانونی، امرالله صالح، عبدالله و ده ها وطن فروش دیگر در یک ردیف اند و نام های شان همیش درج صفحه سیاه تاریخ خواهد بود.
متآسفانه امروز هر خایین و زمینه ساز اشغال، با بی شرمی و چشم سفیدی فرموده فوق ادولف هتلر را حتی در مجالس و گردهمایی یاد میکنند ، شاید فکر کنند که با تذکر چنین جملات زرین خود را وطن دوست و انقلابی نشان میدهند در حالیکه چنین نیست و در واقعیت امر بالای خود عریضه میکنند چنانچه استاد سیاف شخصیکه قوای ۴۸ کشور از زیر ریشش گذشته و وطن را اشغال کردند همین موضوع را یاد آور شده بودند.
سیدعبدالغفور

>>>   کسانی که خوش خدمتی پشتونها را انجام داده یا آنجام می دهند سرنوشت بسیار غم انگیزی در انتظار آنان است. همین مزدوری دیگران بوده که مارا به این خواری و ذلت روبرو نموده است. امروز صالح هرچند دیر متوجه شده است اما امثال خلیلی و دانش که هنوز در خواب غفلت هستند یا اینکه خود شان را به خواب زده و یا اینکه برای به دست آوردن چند قران پول به این مزدوری تن داده اند.آنان را اگر بگویند پشتون شوید قبول می کنند و حتی اسم شان را هم به زبان پشتو تبدیل خواهند کرد و اگر امکان می داشت از پدران شان هم برائت می جسته و می گفتند پردان ما پشتون بوده اما نمی دانیم چرا قیافهای ما شبیه به پشتونها نیست.

>>>   خانه پدرت آباد محترم سیدعبدالغفور ، بسیار دقیق فرمودید
امنه هروی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است