زنانی که با طالبان سلفی گرفتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۰    ۱۳۹۷/۳/۳۰ کد خبر: 152072 منبع: پرینت


زنانی که با طالبان سلفی گرفتند

زنانی که با طالبان سلفی گرفتند

زنانی که با طالبان سلفی گرفتند

زنانی که با طالبان سلفی گرفتند

زنانی که با طالبان سلفی گرفتند

زنانی که با طالبان سلفی گرفتند

زنانی که با طالبان سلفی گرفتند

زنانی که با طالبان سلفی گرفتند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زنان طالبان
سلفی
نظرات بینندگان:

>>>   عکس آخر دختر کریم خرم است و عکس اول هم دختر وزیر داخله است

>>>   بلکل باغ وحش کابل
خراسان

>>>   با دیدن این عکس ها دو ضرب المثل به یادم آمد:
انسان اگر مجبور شود، به خر هم کاکا می گوید.
در صورت مجبوریت میتوان با گرگ ها یکجا قوله کشید.

>>>   گفت شیرین گل پرسوز، یاد تان رفت که همه تان را ده چاه خیر خانه تان انداخته بود و در زیر چادری و در کنج خانه دور از مکتب و پوهنتون شانده بودتان، اگر جامعه جهانی به دادتان نمی رسید، همه تان حالا صاحب ده تا دوازده تا اشتوک بودید و حیران میماندید که زودتر کون و بینی کدام شان را پاک کنید؟
آزموده را آزمودن خطاست.
حالا از آیات مکی در مقابل تان کارمیگیرند. به مجردی که به قدرت رسیدند،آیات مکی را فراموش میکنند ودوباره آیات مدنی را بالایتان تطبیق میکنند.

>>>   بی ناموس های ....در همه جهان یکسان اند بازنان دیگران با افتخار عکس یادگاری میگیرند ولی تحمل عکس گرفتن زنانشان با دیگران را ندارند.

>>>   میگیرند سلفی میگیرند هیچ شکی نیست. پشتون های ما و شما اکثرا در قلب خود از طالب دفاع می کنند. به خدا قسم است هیمن اکنون که رهبری فعلی پختانه از صحنه سیاسی خارج شوند آنها بشکل اوتوماتیک از گلبدین، طالب و یا هر پختون دیگری که افغان ملت باشد و یا هر کسی دگه ولو که هزاران نفر را روزنانه ماننند این دوره به شهادت برسانند طرفداری می کنند و هم استقبال می کنند زیرا اینها اگر عقل میداشتند و به از پرسان اخرت ترس میداشتند حالا در وطن ما و شما صلح برقرار بود.
اینها هستند که انتحار انفجار قتل چور و چپال معامله با خارجی ها (که بدترین عمل اینها در طول تاریخ است) کردند و می کنند و همیشه خواهند کرد.
با احترام
شاهین شمالی

>>>   امین کریم چوکره گلو هم در بین دوزن در یک محفل با لبان متبسم نشسته بودولی اگر خانمش میان دو مرد در یک محفل بنشیند در انصورت باد کشته شود گویا بی ناموس است.

>>>   ديروز مردان اوغان زنان غيرپشتون را می زدند امروز زنان پشتون به مردان افغان لنگی افتخار می بندند! اوغان ها زير نام طالب سربازان جوان ما را در روستاها ذبح می كنند و در شهر زنان پشتون به گردن آنها گُل آويز می كند!

زنانی که به قاتلان مردانشان دسته گل تقديم می كند! آدمخوران در اطراف شهرها به كشتار مردم ما سنگر گرفته اند ولی مردم شهر شوق ديدار آنها را دارند. تاريخ مانده در اين زندان چه چيزی درست است چه چيزی نادرست و اين وقایع تلخ را چگونه ثبت كند!

مردم شهر می توانند تاريخ را بسازند و ديوار زندانی به نام افغانستان را فرو ريزند و با كاشتن دانه های نام خراسان تاريخ شان را زنده كنند!

گل امیری

>>>   مسلمانان وطن ما با ناموس یکطرفه هستند. درقسمت زن ودختر خود باناموس ولی درقسمت خود بی ناموس هستند.

>>>   ملا ها درتلویزیون ها با زنان مقبول با اشتیاق تام مصاحبه میکنند. مگر تحمل مصاحبه خانمشان با یک مرد ولو پیر وسالخورده رادارند؟

>>>   وای، زنان اینو فراموش کرده اند که طالبان نا بکار و مزدور چه بلایی به سر زنان افغانستان آوردند؟ با شلاق، سنگسار، در ملای عام به جان زنان افتادند؟ خانم ها خیلی زود فراموش کرده اید؟ و یا از ترس دولت با همچو.... سلفی گرفتند؟ معلومه که در افغانستان نه زنان و نه مردان استقلال فکری و شعور سیاسی ندارند دنباله رو افکار پوسیده این وان هستند اگر نه افغانستان به‌این حالت هر دم بلی نبودند.

>>>   لعنت خدا بر همین زنانی که با ترورستان طالبان دشمن خودشان و کشور شان و مردم شان عکس سلفی گرفته اند.

>>>   سلام برادران این طالبان که گفته میشد تاحالا که فقط باگاب وخر گوسفندان رابته جنسی مینمایند حالا دیده میشود که زنها رو هم دوسدارن چندروز پیش اگر یادیتان باشه 6 یا 10طالب رو هنگام سکس کردن با یک ماده گاب گرفتن

>>>   دوستان این زنان و دختران همه گیش از همی قوم یهود پشتون هستند صد فیصد مطمن باشید

>>>   طالبان عیاااش
البته تعجبی نداره
از نوکرانی که اربابان عیاشی چون اعراب شکمپاره دارند بیش از این تویع نمیره

>>>   امان از سادگی ملت افغانستان . طالبان کابل را اشغال کرده و منتظر دستور اربابان امریکائی و سعودی شان می باشند برای براه انداختن کشتاری دیگر از زنان و کودکان . شما را به خدا بیدار باشید و گول نخورید همگی اینان دستشان به خون مظلومان آلوده می باشد .
عایشه از ایران

>>>   به نظرمن طالب ومجاهدین یک چیزهستند برادران عزیز جنگ های شورای نظار،حزب اسلامی ، اتحاد، حرکت عبدالعلی مزاری و جنرال دوستم ازیاد شما رفت همه اینها خائنین افغانستان هستند تنها طالب نی باید با تمام ایها به یک چشم دیده شود.
احمد ولید ازکابل

>>>   Ahmadi
کشور اشغال شده استقلال ندارد!!!

نیروهای خارجی نظامی و ملکی به رهبری امریکا و ناتو در افغانستان از مصونیت مطلق و همه جانبه قضایی برخوردار اند و حتی اگر مرتکب فاجعه بارترین و ضد انسانی ترین جنایت ها علیه مردم بی گناه غیر نظامی کشور ما شوند بار بار هم جنایات بزرگ بشری نمودند که دولت و دستگاه قضایی حق پیگرد کیفری و مجازات عادلانه آنها بر پایک قوانین قضایی داخلی و حتی بین المللی را ندارند.
مردم حق انتخاب رای و خود ارادیت را نداشته و نمونه اش نشست بن ‌و چند دور از انتخابات ریاست جمهوری در کشور میباشد.

همچنان طالب از مصونیت کامل برخوردار بوده و کس اجازه ندارد که از جنایات طالبان که هر روز خون مردم و سربازان مظلوم درمانده کشور را میریزند، بپرسد و در مقابل اعتراض نماید. !!!

>>>   احمد ولید جان
حقیقت را گفتید که کسی دیگر وخصوصا وطن فروشان کجا این قسم میگویند
یکتعداد گفته اند که عکس زنان اوغان ها استند . عکس اول دختر وزیر داخله عکس آخر دختر کریم خرم عکس دختر ربانی در مودلنگ عکس دختر یونس قانونی در زیر طلا در فسبک ها عکس دختر دوستم درجاده های جوزجان همین تمام عکس ها حتما از رهبران وقواندانان وجهادیان است غم نخورید. من که تمام ولایات را بلد استم بر ضد پشتون ها بسیا ر تبلیغ بد است در حالیکه هیچ پشتون زنان ودختران خودرا درین صحنه های دلخراش نمیماند واگر خبر شد که کدام شان درین جاها رفته منجر به کشتن شان میگردد. این عکس های زنان فقط وفقط از همین جهادیان است که بر ضد طالبان همیشه بازار سیاه جور میکنند. بیغم باشید.
ق

>>>   احمد ولید را صد در صد تایید میکنم. تمام انهاییکه به جهاد نوع افغانی عقیده دارند نفرت انگیز اند!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است