آتش بس بسیار چیز خوبی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۷    ۱۳۹۷/۳/۳۰ کد خبر: 152069 منبع: پرینت

آتش بس با طالبان پیامدهای خوبی دارد، مثلا قبلا شما بیرق طالبان را ندیده بودید و برای تان اینهمه ریش و پشم تازگی داشت و حالا جلو چشمان تان این موجودات را مشاهده می کنید که با خوشحالی کامل بدون اینکه منفجر شوند جمناستیک می زنند، یعنی تایمرشان پس از عید تنظیم شده است که اگر اوضاع تغییر کرد بوووف منفجر شوند....، یکی از خوبی های دیگر آتش بس این است که شما می توانید با طالبان عکس سلفی بگیرید و به آنها لبخند تحویل بدهید و از آنها هم دل و قلوه و آی لا یو به سبک مرمی های کارتوس دریافت کنید.تازه آنوقت متوجه می شوید که میتوانید زندگی را طور دیگر هم دید و هوا چقدر خوب و صاف است.

آتش بس بسیار چیز خوبی است، طالبان به پارک شهر میروند و یخمالک میزنند و ایسکریم نوش جان می کنند و در رستورانت مسترکوک انرژی منستر داخل رگ مبارک شان میزنند، بعد احساس می کنند بسیار زور پیدا کردند، زوری شبیه وکلای پارلمان، همین میشود که بدشان نمی آیند بدون سهمیه و جنجال و غیره بروند وکیل در پارلمان شوند، از اینکه در جنگ های زرگری فراموش شوند همین بهتر که به تجارت زمین و بلند منزل و مافیای ساجق جندک روی بیاورند. بیرق هم که در کابل زیاد است از هر حکومت و هر نظام گذشته و حال و اآنده، یک بیرق طالبان هم اضافه شود مشکل خاصی بوجود نمی آید. در ضمن تمویل کننده گان خارجی هم حوصله ندارند میلیاردها دالر را برای سه جبهه خرچ کنند، داعش هم که وارد بورس می شود و استایل و مود 2018 داعش است نه طالبان، ملا هیبت الله هم بدش نمی آید مثل حکمتیار و عطا محمد نور صد محافظ و پنجاه کروزینگ زره و چند میهمانخانه و بوجی بوجی دالر در کابل داشته باشند و فقط نقش لقمان حکیم را در این حوادث بازی کنند.

یعنی آتش بس بسیار خوب است هم برای حکومت، هم برای دوستان خارجی و هم برای تمویل کنندگان بین المللی جنگ.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
ثاقب
نظرات بینندگان:

>>>   بسيار زياد نق نق نكو ، مرد ميشدي خود را در مقابل شان انتحار ميكردي، يا لاقل يك موتر را بالايشان بالا ميكردي، ما هميش از ديگران توقع داريم

>>>   من از نزدیک دیدیم کاملا مانند انسان بودند ،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است