طالبان تمدید آتش بس ارگ را استفراغ نمودند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۷/۳/۲۸ کد خبر: 152009 منبع: پرینت

طالبان بیش از اینکه آتش بس سه روزه خود شان ختم گردد، تمدید آتش بس از جانب ارگ را استفراغ نمودند!

هنوز چند ساعت به ختم آتش بس از جانب طالبان مانده بود که حملات شدید خود را بالای نیرو های امنیتی در اکثر مناطق افغانستان از آن جمله در قندهار ، هلمند ، فراه ، لغمان و بسا مناطق دگر آغاز نمودند.

گرچه انتظار نمی رفت که گروه تروریستی طالبان ، غیر از این کار دیگر را انجام دهند ، چون آن ها در مدت سه روز از جریان آتش بس استفاده اعظمی را به نفع خود کرند ، از وزیر داخله گرفته تا تعداد از والی ها را در مناطق تحت کنترل دولت در زیر بیرق سفید خود به رقص وادار نمودند و با دختران و زنان که شعار طالبان را که ( شیزه یا په گور کی ده یا په کور ) فراموش کردند ، عکس یادگاری گرفتند و تا توانستند به شعور مردم بازی نمودند و حتی شعار های زنده باد و مرده باد را سردادند.

از خانواده های شهدا و معلولین هیچ کسی در روزهای عید یاد آوری نکردند ، نه تنها که یاد آوری نکردند بلکه از سواره تا پیاده با آغوش گرفتن قاتلین سربازان و افسران و عکس های یادگاری گرفتن با آن ها درد بازماندگان شهدا را دوچندان نموده بالای زخم ناسور آن ها نمک چاشیدند و تا جایی که با رهای تروریستان از زندان ها اوج بی احترامی را در جامعه واقعا درد دیده افغانستان به نمایش گذاشتند.

اکنون با حملات گسترده طالبان بالای نیرو های امنیتی در خط اول جبهه دیده شود که وزیر داخله ، والی ها ، آن های که آغوش خود را به روی پیام آوران مرگ باز نمودند و با آن ها عکس یادگاری گرفتند و بلاخره تحلیل گران که نتوانستند بعد از سه روز را درک نمایند و هجوم لشکر مرگ و درد را به مثابه پیام آوران صلح و آرامش تلقی کردند ، چه جواب برای مردم دارند و باز هم چه دیده درآیی می کنند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   حسن علی جان ایا توان جنگیدن را دارید ببرک کارمل و اردوی قهرمان ان و اعضای حزب برای محو همین نوع تروریستان میجنگیدند مگر نیم هزاره بجای دفاع از دولت انوقت به ایران فرار کردند نیم دگر به حزب جنایت کار وحدت پیوستند و بخش دگر در کابل در فکر تیکه گرفتن و پول اندوختن بودند
همین اکنون جوانان هزاره بجای دفاع از وطن در سوریه زیر پرچم ایران میجگند . تاجیک ها در کشتار روشنفکران در ولایات شمال توسط جمعیتی ها بنام ملحد دست کم از دگران نداشتند من مو ثق میدانم که اخوانی های تاجیک
چگونه معلمین مکتب را به نام کا فر در بدخشان پدرام میکشتند معدن لاجورد را قاچاق میکردند شورای نظار در پنجشیر سنگ زمرد باقی نگذاشت مال ملت بود و هنوز هم ادامه دارد مسعود مسوول قتل احمد جان پنجشیری پهلوان مشهور است. هزاره های وحدتی بر فرق مردم میخ کوبیدند رقص بیسر تماشا میکردند سینه های زنان را بریدند با در نظرداشت این همه جنایت چه انتظاری بهتر از گروه دزد و جنایتکار اشرف غنی گلبدین و کرزی داشت همه محصول یک کشتزار جنایت هستند. گله شما بیجا است.
حنظله.....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است