این آتش بس نیست، نمایش قدرت پشتون است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۶    ۱۳۹۷/۳/۲۷ کد خبر: 151997 منبع: پرینت

این آتش بس نیست، بلکه انارشیزم لگام گسیخته و فروپاشی صلابت و هیمنه‌ای دولت و نظام حاکم فاسد در کشور می باشد.

حضور یگانهای مسلح تروریستان طالب با پرچم تزویر و شیطانی و استقبال از طرف مسوولین به معنی به رسمیت شناختن باند های تبهکار و مشروعیت بخشیدن سیاسی به جنود شیطان و سپاه جهل در کشور است که می تواند تبعات ویرانگر و تباه کننده یی به همراه داشته باشد.

حضور طالبان در شهر ها با انواع اسلحه و سرود و پرچم شیطانی شان، در واقع نمایش قدرت و مانور نظامی و سیاسی می باشد که می تواند با هدف شناسانی نقاط ضعف نیروهای نظامی و امنیتی همراه باشد.

از طرف دیگر؛ که می تواند تضمین نماید، که این باند تبهکار و جنایت پیشه در سرتاسر کشور با استفاده از ایام عید جغرافیای فرمانروایی خود را توسعه ندهند و سنگر های خود را مستحکم نسازند؟

پاسداران حریم انسانیت و آزادی، این فرزندان رشید نیروهای نظامی و امنیتی باید بیش از پیش هشیار باشند و به خاطر داشته باشند که این تروریستان نه معتقد به قانون و اخلاق اند، و نه تعهد به انسانیت و حقوق بشر دارند.

متوجه باشیم که خوشحالی زودگذر مردم مظلوم و شهروندان عزیز ما به ماتم همیشگی تسلط فاشیسم و تروریسم تبدیل نشود!

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خراسانی
آتش بس
نظرات بینندگان:

>>>   خود را بازی ندهید از روز اول معلوم بود که دولتهای کرزی و غنی با طالبان یکی است و این جنگ بخاطر سلطه فاشیزم و پشتونیزم قومی است. پاکستان و امریکا بخاطر منافع خود از فاشیزم حمایت میکنند. سران اقوام غیرپشتون مشغول دزدی و چور و چپاول بودند و با فاشیزم همکار بودند. امروز مردم را به فاشیزم و طالب میدهند و خود شان از دارایی و سرمایه های خود حفاظت میکنند. جوانان غیرپشتون باید وارد سیاست و مبارزه شوند.

>>>   پروژه طالب ختم شد اما حالا پروژه دعیش در سمت شمال رو به افزایش شد
که دوستم و شورای نظار را می خو اهند از بین ببرند

>>>   ساده اندیشان، این گروه جماعت رو به خاطر انتخابات آوردند هنوز سیاست دولت پنهان رو نمی دونن؟ و ارگ می خاد که نفوذ قوم پشتون رو زیاد کند و در این مقطع زمانی و حاد شدن اوضاع کشور باید دست به کاری رد و برنامه چید، شما ها در خواب خرگوشی،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است