هم دزدي ، هم نري و هم جنگ خيبري !
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۷/۳/۲۷ کد خبر: 151990 منبع: پرینت

به همان شكلي كه گلبدين حكمتيار و باند اشتهادي اش وارد كابل شدند، به همان شكل بزودي ملا هيبت الله اخند زاده با باند هاي انتحاري و انفجاري اش داخل كابل ميشود و اما افسوس به حال مردم مظلوم كشور ما كه از دست اين قصبان تاريخ خيلي رنج و جفا كشيده اند و مي كشند.

اين وحشي هاي تاريخ كه نه تحصيل دارند، نه تربيه ، نه فرهنگ و نه كدام كسب ، همه شان از كوه ها و دشت هاي افغانستان به شهر هاي نيمه آباد كشور ما بصورت سراسيمه به بهانه آتش بس داخل شده اند، طبعا" اينها بار و دوش جامعه ما خواهند بود و بالاي گرده هاي مردم كسبه كار و زحمتكش ما بار خواهند شد.

خوب اينكه چه توطئه هاي استخبارات منطقه به ارتباط كشور ما ادامه دارد ، همه را كنار ميگذاريم و اما تشويش و نگراني اين است كه سالهاي سال را در بر خواهد گرفت كه اين گروه هاي وحشي و آدمكش زندگي شهري را بپذيرند و تربيه شوند.

با تاسف تجربه نشان داده است كه گلبدين حكمتيار و باند اشتيهادي اش بعد از تسليم شدن شان به دولت افغانستان تاكنون شهري نشده اند و هنوز هم از زورگويي و جهالت حرف ميزنند. به اميد صلح و امنيت سرتاسري در كشور عزيز ما.

نادر صیقل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صیقل
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   چرا ازین گونه آتش بس باید وحشت داشت؟
پنچ گپ است که مرا وحشت زده ساخته است و این گونه آتش بس را به نفع مردم افغانستان نمی دانم.
گپ اول:
این طرح، پروژه ای ساخته ی برخی کشور های قدرت مند جهان است، حکومت افغانستان تنها مجری 25 درصدی این طرح است. برای اولین بار، رد پای این طرح را می توان در گفته های اخیر نیکلسون یافت. حکومت کابل به دلیل انتخابات آینده و دادن نمایش قدرت، دنباله رو این طرح شده است.
گپ دوم:
حضور سرسام آور نیرو های نظامی طالبان در کابل و ولایات دیگر، مدیریت مهار بحران را از حکومت گرفته است و امکان حملات گسترده و حتی سقوط شهر ها را در پی خواهد داشت.
گپ سوم:
آتش بس غنی، نشان داد که حکومت کابل در پی ایجاد مشروعیت و چهره سازی سیاسی برای طالبان است. این مشروعیت به روحیه مبارزاتی مردم افغانستان با گروه های هراس افگنی صدمه جدی وارد خواهد کرد و توان مقابله را از آنها در مقابل دشمنان این خاک خواهد گرفت.
گپ چهارم:
این عملکرد حکومت غنی که سر رشته آن بدست قدرت های بزرگ جهانی است، شکاف معامله گری های درون صفوف نظامی و امنیتی را بیشتر خواهد ساخت و نظام به نفع دشمن سپوتاژ خواهد کرد.
گپ پنجم:
این وضعیت جفایی بزرگی در مقابل خون فرزندان صدیق این وطن است که با دادن جان، سینه خود را در مقابل دشمنان این وطن "طالبان" سپر کرده و شهید شدند. عدالت را زیر پای ساخته است.
چه باید کرد؟
از نخبگان حوزه مقاومت مردم افغانستان درخواست می کنم:
1. که بر محوریت عقل جمعی و با باور به ارزش های مقاومت در مزار آمر صاحب جلسه دایر کنند و واحد نظامی شورای نظار را فعال سازند تا از مردم این کشور در مقابل مزدوران بیگانه دفاع صورت بگیرد.
2. جنبش مقاومت را زنده سازند و تمامی فرماندهان جهادی را شریک سازند.
3. حکومت غنی را مردود بشمارند و به عمرش پایان دهند
4. از تمامی فرزندان شان که در صفوف نیرو های امنیتی و نظامی علناً در جنگ و یا خط مقدم جنگ هستند بخواهند که در مناطق شان آمده و شامل تامین امنیت محل و خانواده شان شوند.
یا هو
رامش نوری

>>>   Faqiri
راستى هميشه گفتن طالب در تمام مليت ها است !!!
ايا در پروسه صلح طالب ،طالب همه مليت ها شامل است يا تنها از مليت پشتون ؟؟
اگر در پروسه صلح از طالب ديگر مليت ها كدام تصوير داريد لطفن در صفحات شريك كنيد !!
كه ما هم بفاميم !!
خوب نميشه كه در جنگ باشند و در صلح نى
سوال بر انگيز !!!!

>>>   ارجمند ، اواغنه کدام وقت راست گفته بودند که حالا راست بگویند . این طائفه بعد قسم خوردن به ورق قرآن.....و شما منتظر هستید که طالب غیر اوغان را به شما نشان بدهند .

>>>   طالبان اعلان کردند که آتش بست تنها برای سه روز عید مدار اعتبار است.
حالا سه روز عید که خلاص شد،این طالبانی که سلاح خود را به دولت تسلیم کردند و بدون سلاح داخل شهر ها شدند،آیا سلاح های خود را دوباره تسلیم میشوند و دوباره به جبهه جنگ میروند؟
آیا نیرو های دولتی سلاح های آنها را دوباره برایشان تسلیم میکنند و به آنها میگویند که دوباره در مقابل ما جنگ کنید؟
اگر یک قاتل و جانی و دزد از زیر دار گریخته که در کوه ها پناه برده است.اجازه دارد که در هنگام عید بیاید و سلاح خود را به دولت تسلیم کند و با فامیل خود دیدار کند و بعد از عید برای مسؤلین امنیتی بگوید که سلاح من را پس بدهید که من به کوه پناه میبرم و دوباره به قتل و کشتار و دزدی و جرم و جنایت دست میزنم؟

>>>   ....بی وجدان بیش از 25 سال است بنام "افراد مسلح غیر مسئول" و "خیزشهای مردمی" مصروف دزدی و غری و چپاول اند!!!

>>>   گروه بد نام تاریخ باند گلبدین راکتیار مشهور به قصاب کابل با وصف اینکه در شهر کابل که انرا به به اثر پرتاب های راکت های کور گرفته شده اش از پاکستان به ویران تبدیل کرده بود این قاتل خاین را در قصر در سرک دارالامان جاداده شده و ماهانه ملیون افغانی از خزانه ملت بدستور ریس جمهور برای مصارف ماهوار ان جنایتکار کشیده میشود در حالیکه نیمه مردم بفقر و تنگدستی و بی نانی دست و پنجه نرم میکنند اما هنوز گلبیدین قصاب کابل از وحشی گری و نفاق افکنی و جاسوسی و دشمنی با اکثریت مردم دستبردار نشده دستورات ای اس ای را عملی میکند گروهطالبان که وحشی تر از گلبیدین و طرفداران ان هستند وحتی اکثریت شان پینج بنای اسلامی را نمی فهمدند و اول سوره ای که در نماز خوانده میشود یاد ندارند وقتیکه بدست نیرو های مسلح کشور ما می افتند از انها سوال دینی میکنند میگویند ولا زه سه خبریم زه کوچی یم از انها چه توقع خوبی را خواهیم کرد .

>>>   از عمق دل من نوشتي كاملا درست و بجا اين هاي إنسان هاي أوليه اند

>>>   صيفل بچيم تو خو تحصيل داري خوده جور كن غم ما بي تحصيل كرده هاره نخور مه خوش نداروم كه مثل تو واري تعليم بي تعلوم داشته باشم همو تعلوم بي تعليم بهتر است

>>>   Arianfar
سخن درست بگویم نمی توانم دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم.
یا جام باده یا قصه کوتاه:
کوتاه قصه این که:
۱. در جبهه نظامی برای مبارزه با طالب، داعش، شبکه حقانی و حزب اسلامی این باندهای اجیر وهابیون عرب و نظامیگران پاکستانی و رژیم فاشیستی اردوغان؛ راهی جز مسلح شدن سرتاسری برای دفاع مشروع مردمی نمانده است.
۲. در جبهه سیاسی هم راهی جز بسیج اراده سراسری توده یی برای ویرایش قانون اساسی و تغییر ساختار نظام و بازگشت به مشی بیطرفی مثبت و فعال سنتی نیست.
باید با همه توان کرزی و احمدزی این دو روسپی سیاسی را را با باندهای مافیایی شان از عرصه سیاسی کشور راند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است