طالب سال ها است که رفتار داعشی دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۷    ۱۳۹۷/۳/۲۲ کد خبر: 151901 منبع: پرینت

اگر داعش یک جریان خرد ستیز، خشونتگرا و تروریست است که با تفکر ضد مدنیت و ضد حقوق شهروندی و حقوق انسانی و با حملات انتحاری و نمایش انواع کشتار شناخته می شود، طالب سال ها قبل از داعش رفتار و عملکرد داعشی داشت.

هنوز جماعت سر بُر و سفاک به نام داعش ظهور نکرده بود که گروه طالبان در افغانستان سر آدم ها را از تن شان جدا می کردند و سر های بی تن و تن های بی سر را در معرض تماشای عامه می گذاشتند.

سرچشمه و منبع تغذیۀ فکری طالب و داعش واحد است. قرائت اسلامی هر دو که مبنای اندیشه و رفتار آن ها را شکل می دهد، قرائت یکسان و مشابه است. هر دو در قتل و کشتار بدون محاکمه با تاویل و تفسیر نادرست از "فاقتلو" و "قاتلو" عمل می کنند و خود را مجریان بسیار مومن و صادق این دستورات قرآنی تلقی می کنند. هیچ خط فاصل و مرز مشخص و غیر قابل عبور میان دوطرف وجود ندارد. طالب دیروز به بسیار آسانی در افغانستان داعش می شود و این داعش می تواند دوباره به طالب تغییر نام دهد.

اگر داعش در صدد تشکیل خلافت اسلامی در سراسر جامعۀ مسلمانان جهان بودند و هستند، و ابوبکر بغدادی خود را خلیفۀ تمام مسلمانان جهان می خواند و هزاران نفر مسلمان را به عنوان جنگجویان یا مجاهدان این خلافت از کشورهای مختلف دنیا، وارد قلمرو این خلافت کرد، گروه طالبان بسیار پیشتر از آن ها در صدد تشکیل امارت اسلامی شدند و ملاعمر رهبر این گروه خود را امیرالمومنین تمام مسلمان ها نامید که مورد بیعت بسیاری از گروه های تروریستی چون القاعده و اسامه بن لادن و گروه های مشابه اعم از عرب و غیر عرب قرار گرفت و پناه گاه تمامی این گروه های افراطی و تروریست شد. ملا هبت الله نیز امروز خود را امیر المومنین می خواند و می نامد که کارش کُشتار مومنان است.

امروز داعش در افغانستان از کدام سیارۀ دیگر پایین نمی شود و تافتۀ جدا بافته از طالب افغانی و یا طالب پاکستانی نیست. داعش از میان همین طالب سر در می آورد و همان طالب سر بُر و زمین سوز دیروز به داعش سربُر و سفاک امروز تبدیل می شود و یا طالبِ تروریست، تروریست باقی می ماند، انتحار و جنایات کُشتار و تروریستی خود را با نام داعش مرتکب می شود.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالب
داعش
اکرام
نظرات بینندگان:

>>>   کاملا تحلیل بجا وصحیح

>>>   این ها گروه های خوبی هستند برای کسانی که از مشکلات روحی و روانی رنج می برند جالب توجه است بدانید خیلی از افراد داعش در سوریه کسانی نبودند که به اصلاح مثل خوارج کج فهم باشند بلکه برای مال یا نوامیس مردم یا مشکلات روحی و جنسی قاطی جماعت داعش شدند خیلی ها اصلا مسلمان نبودند عشق ادم کشی داشتند خیلی ها از مشکلات جنسی مختلف رنج می بردند (طبق تحقیق خود غربی ها از داعشی های غربی) اینگونه نیست که همه اش بر اساس تبلیغات دروغ شبکه ها و تحریک تعصبات دینی وهابی ها باشد یا مسلمانان تحقیر شده قفقاز و چین و اسیای میانه را با ادرس اشتباه به سوریه بکشانند (که این کار خود غربی ها بود ) تا عقده خالی کنند بلکه خیلی ها عاشق ماجراجویی و هیجان و ادم کشتن به سبک فیلم ها و بازی ها بودند خیلی هاشان هم مشکلات روانی و جنسی داشتند که در مسجد و غیر مسجد با زیردستان خود لواط می کردند و فیلم می گرفتند بعد چهار تا بدبختو به خاطر سیگار کشیدن و ریش نگذاشتن يا نماز جمعه نیامدن شکنجه می کردن خودشان تمام کارها را می کردند برای بقیه هم قاضی می شدند فرق نمی کند اسمش چه باشد داعش باشد النصره باشد طالب باشد القاعده باشد این گروه ها علاوه بر خشکه مقدس های جاهل بهترین بستر برای حرام زاده ها و اوباش و الوات است که به نام دین به جان و مال و ناموس مردم تجاوز کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است