اخلالگری صهیونیست ها در راهپیمایی روز قدس لندن
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۲    ۱۳۹۷/۳/۱۹ کد خبر: 151812 منبع: پرینت

در حالیکه دهها نهاد، گروه مدافع حقوق بشر، پیروان ادیان و ملیت های گوناگون حامی فلسطین برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در لندن در روز یکشنبه آماده می شوند، صهیونیست ها در تلاشند در برگزاری این راهپیمایی، اخلال کنند. کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن مطابق معمول دهه های اخیر، برنامه های مراسم روز قدس امسال را اعلام کرد.

پیش از این، مراسم روز قدس، از مقابل ساختمان بی بی سی در لندن آغاز می شد و پس از عبور از خیابان های مرکزی لندن، در برابر سفارت آمریکا در لندن پایان می یافت تا نقش رژیم های انگلیس و آمریکا و بازوی رسانه ای آنان در راه اندازی و حمایت از رژیم اشغالگر قدس و نیز حمایت از جنایات اسراییل، آشکارتر شود.

براساس بیانیه کمیسیون حقوق بشر اسلامی، راهپیمایی روز قدس امسال از ساعت 15 به وقت محلی از برابر سفارت رژیم عربستان سعودی به عنوان یکی از حامیان رژیم صهیونیستی آغاز می شود و پس از عبور از خیابان های مرکزی لندن، در میدان ترافالگار پایان می یابد تا همدستی آمریکا، انگلیس، اسراییل و عربستان سعودی در پایمال کردن حقوق فلسطینیان، بیش تر آشکار شود.

در مراسم امسال روز قدس لندن قرار است نمایندگان گروه ها و سازمان های هوادار فلسطین، از انگلیس، ایرلند و اسکاتلند حمایت خود را ازمردم مطلوم فلسطین ابراز و از رژیم انگلیس درخواست کنند صادرات جنگ افزار به اسراییل را ممنوع کند. در این مراسم همچنین حمایت عربستان سعودی از جنایات اسرائیل، محکوم می شود.

صهیونیست های انگلیسی نیز تلاش می کنند در برگزاری مراسم روز قدس در لندن، اخلال ایجاد کنند. صهیونیست ها در صددند با امضای توماری الکترونیکی، از وزارت کشور انگلیس بخواهند تا مانع برگزاری این مراسم شود یا به اهتزاز در آمدن پرچم حزب الله لبنان را ممنوع کند.
در مراسم روز قدس در چند سال اخیر در لندن، شماری از صهیونیست ها با حضور پیشاپیش راهپیمایان روز جهانی قدس در حضور پولیس و نیز در حاشیه این راهپیمایی تلاش می کنند با ایجاد درگیری و انحراف اذهان، از شکوه این مراسم بکاهند که توفیق چندانی نداشته اند.

علاوه بر کمیسیون حقوق بشر اسلامی، تاکنون شمار فراوانی از سازمان ها و نهادهای اجتماعی موجود در انگلیس از جمله جامعه اهل البیت، ستاد مخالفت با بیانیه بالفور، ائتلاف مبارزه با مجرم سازی جوامع، فوتبالیست های ضد آپارتاید، دوستان الاقصی، سازمان همدردی با فلسطینیان، اداره جعفریه، اتحادیه دانشجویان مسلمان لندن، یهودیان هوادار تحریم اسراییل، سازمان لبیک یا زهرا، انجمن لبنانی های مقیم اسکاتلند، شعبه بریتانیایی انجمن نتوری مارتا (Neturei Karta)، انجمن دموکراتیک فلسطین، اتحادیه اسکاتلندی ها برای خاورمیانه و شاخ آفریقا، حمایت خود را از برگزاری مراسم روز قدس در لندن اعلام کرده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لندن
روز قدس
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است