مراسم روز جهانی قدس در آنکارا برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۷    ۱۳۹۷/۳/۱۹ کد خبر: 151803 منبع: پرینت

مراسم روز جهانی قدس تحت عنوان 'روز قدس؛ روز اتحاد و رستاخیز امت اسلام' شامگاه روز جمعه از سوی انجمن جوانان آناتولی ترکیه و با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی و دینی این کشور در شهر آنکارا برگزار شد.

محمد ساواش معاون انجمن جوانان آناتولی در مراسم اشغال سرزمین فلسطین را اصلی ترین مساله جهان اسلام دانست و گفت: ادامه این اشغال به علت پراکنده بودن امت اسلام است.
وی روز قدس را روز اتحاد و مقاومت امت اسلام در برابر اشغالگران صهیونیستی دانست و با بیان این که آزادی قدس به معنای آزادی و رهایی انسانیت است، اظهار کرد: امت اسلامی تنها با اتحاد می تواند در برابر این جنایتکاران حقوق خود را به دست بیاورد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور سفیران فلسطین و ایران در ترکیه برگزار شد، برنامه های متنوع فرهنگی از جمله نمایش کلیپ های فلسطین، شعرخوانی در خصوص فلسطین، اجرای موسیقی دینی و پخش بیاناتی از مرحوم اربکان نخست وزیر فقید ترکیه در خصوص اهمیت آزاد سازی قدس شریف و سرزمین های اشغالی به اجرا در آمد.

در این برنامه همچنین پیام تمل کاراملا اوغلو رهبر حزب سعادت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و نیز تعدادی از مقامات این کشور قرائت شده و در حاشیه آن نیز نمایشگاه عکس برپا شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آنکارا
قدس
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است