رییس اجرایی با ولیعهد بریتانیا دیدارکرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۷/۳/۱۹ کد خبر: 151789 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی با شاهزاده چارلز ولیعهد بریتانیا در قصر کلرینز ملاقات کرد.
در این نشست شاهزاده چالرز ولیعهد بریتانیا تشریف آوری رییس اجرایی را به بریتانیا خیرمقدم و خوش آمدید گفت و برای مردم و حکومت افغانستان آرزوی موفقیت٬ رفاه و و پیروزی کرد.

رییس اجرایی در این نشست از ولیعهد٬ مردم و حکومت بریتانیا به خاطر حمایت دوام‌دار شان از افغانستان و از علاقمندی شخص ولیعهد به قضایای افغانستان و حمایت از کارهای خیریه و هنری به ویژه در قالب برنامه فیروزکوه تشکر و قدردانی کرد. رییس اجراییه در این نشست تصویر روشنی از وضعیت در افغانستان ارایه کرد و از دورنمای صلح و رسیدن به ثبات گفت.

رییس اجرایی از نقش شخص ولیعهد در موفقیت برنامه فیروزه کوه و کارهایی‌که این نهاد در افغانستان انجا می‌دهد به نیکی یادکر و خواهان تقویت و گسترش فعالیت‌های این نهاد گردید. رییس اجرایی همچنان از شهزاده در خواست نمود تا مدل بزرگ شهرکابل را برای استفاده در توسعه شهری و ارایه خدمات شهری بسازند٬ و از این‌که کارها و دستاوردهای فیروزه کوه در نمایشگاه تابستانی قصر بکینگهم به نمایش گذاشته می‌شود تشکر نمود.

ولیعهد بریتانیا در ادامه صحبت‌های خویش از ادامه‌ی حضور نهادهای تحت اداره‌ایشان در افغانستان اطمینان داد و از حمایت شخص رییس اجرایی از فعالیت‌های فیروزکوه تشکر کرد و ابراز امیداوری نمود که همکاری‌ها میان دو کشور دوست توسعه یابد و افغانستان و مردم این کشور به رفاه٬ سعادت و ترقی دست یابند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ولیعهد انگلیس
رییس اجرایی
نظرات بینندگان:

>>>   Amirzada
برکناری وزیر انرژی و آب نخستین پیامد سفر نامیمون عبدالله به لندن است.
من در مورد پیامد های سفر نامیمون عبدالله همین دیروز هوشدار دادم. مطابق به دستور لندن عبدالله باید در برابر سیاست های خانمان بر انداز اشرف غنی مثل همیشه از "صبر استراتژیک" خود استفاده کند و پاداش آنرا در انتخابات آینده بحیث معاون اول اشرف غنی از جانب واشنگتن و لندن بدست خواهد آورد.

>>>   Abdul Hai Khurasani
سکوت ننگین را بشکنید!
عزل وزیر انرژی و آب توسط اشرف غنی مغایر قانون اساسی و توافق نامه سیاسی حکومت وحدت ملی است.
جمعیت اسلامی افغانستان، نهاد ریاست اجراییه و امیر اسماعیل خان در برابر مردم افغانستان مسوولیت دارند تا سکوت خود را بشکنند و موقف خود را در برابر حکم فاشیستی و دیکتاتور مأبانه‌ی ارگ به صورت روشن و شفاف اعلام نمایند.
شهروندان عزیز هریوا
دیکتاتور فاشیست ارگ جز زبان قدرت با زبانی دیگری آشنا نیست، به خیابان بریزید و با نمایش مدنی اقتدار پایتخت تمدنی خراسان را به نمایش بگزارید.
خراسانیان بلخ و کابل و تخارستان و فاریاب و پنجشیر نباید با این قضیه برخورد محلی نمایند.
امروز روز امتحان است و اگر فاشیسم را به تمکین به توافق سیاسی کابل وادار نسازید، فردا باید مرثیه بسرایید و بر قبور رفته گانتان دعا کنید.
اشرف غنی دارد آخرین میخ را بر تابوت توافق سیاسی و حکومت وحدت ملی می زند.

>>>   Najib Salam
حكومت فاشيستى غنى بر هيچ كس جز از تبار خودش رحم نمى كند ، اين اقوام غير پشتون اند كه در شعله يى عشق يك طرفه سوخته اند ، بر طرفى وزير برق و انرژى كه شخصيت كار فهم و عارى از تملق به قبيله گرايان بود ، مورد خشم غنى قرار گرفت و بر طرف گرديد .
معيار براى غنى مزدور بودن و اطاعت به برنامه هاى فاشيستى وى و تيم شوؤنيستى اوست . يا بايد مانند برمك و رييس ستاد ارتش و......متملق و مزدور بود كه مورد نوازش باشى و الى در دستگاه جا ندارى .
بهترين تاجيك ، ازبيك ، هزاره ، همان تاجيك مداح و بى همت، همان ازبيك نفر خدمت و يا همان هزاره يى جوالى است و بس.

>>>   Rahin
من که میبینم یک نفر هم از آنهاییکه من میشناسم درین دیدار حضور نداشت و ناگفته نماند که بنده خوشبختانه خیلی افغانستانی های سرشناس و سیاستمدار مقیم لندن را میشناسم.
امید خوش گذشته باشد رحیمی عزیز.

>>>   اشرف غنی معتصب قومگرا کینه دل خود خواه در حالیکه داکتر عبدالله عبدالله در یک سفر رسمی در بریتانیا است با استفاده از فرست اقای عثمانی وزیر انرزی و اب شخص لایق و صادق وطندوست را که زیر بار خواهشات شخصی اشرف غنی احمدزی هیچگاهی نرفته قرار خبر بی بی سی خلاف همه موازین قانونی و حقوقی از کار برکنار کردبرکناری اقای عثمانی ناشی از تنبلی در کار و یا خیانت و استفادهجویی نبوده بلکه دشمنی و خود خواهی و قومگرای اشرف غنی احمدزی سبب برکناری اقای عثمانی وزیر انرژی و اب که یک شخص صادق وطندوست است و هیچگاهی زیر بار معامله های شخصی و تیمی ارگ نرفته در برکناری ان از جانب ریس جمهور دخیل است بد بینی غنی احمدزی از انجا با اقای عثمانی اغاز شد که ریس جمهور غنی خواست تا اقای عثمانی تحت امر و نظر اقای قیومی مشاور غنی کار کند اما اقای عثمانی با درایت و پاکی که داشت انرا نپذیرفت و علاوتن برادر معصوم استانکزی ریس امنیت ملی را میخواست که وزیر انرژی بحیث معاون خود که یک شخص بیکاره نا فهم است به ارگ پیشنهاد کند انرا قبول نکرده کینه شتری تا جایی بالا گرفت تا به فرست مناسب که داکتر عبدالله در سفر است فرمان برکناری انرا صادر کند بالمقابل اقای فاروق وردک مختلس پول دزد مکتب های خیالی و معلمین ومتعلمین خیالی چطور به محکمه کشانده نشد بر خلاف مشاور و وزیر ساخته شد از ترس گرفتن افشای نشدن شصت ملیون دالری که از ای اس ای در دوبی گرفته شده بود و فاروق وردک گفته بود اگر انرا به تحقیق و محاکمه بکشانند انرا با اسناد افشا میکند .

>>>   من این رقم مردم بی امت افغا نستا ن را در تاریخ ندیده ام زیرا به 10 ها و 100 ها نیروی امنیتی ما در ولایات کشته می شوند مگر ع وغ در سفر های خارجی غرق اند و دم ما هم خواب برده است

>>>   محترم فکر میکنم شما فراموش کرده اید که اگر بجای ریس این ریاست شخصی دیگری را وارد میدان میکردیم حال ما مالک کامل قدرت بودیم ولی همین شخص بر علیه آرمان ملت در یک دسیسه های سنجیده شده دقیق همانطوریکه در دور قبل به کرزی واگذار کرده بود اینبار را به غنی واگذار کرد!

>>>   Khorosoni
آی مردم ، آی مردم بلاخره میخواهید دیگر چه شود؟؟؟!!
حرف من متوجه آنانی وخصوصآ مردمان باشرف پنچشیری است که تا اکنون از این تبار فاشیزم اوغانی "گرگ درنده درلباس میش" ( عبدالله قندهاری) دفاع میکنند وبرایش کف میزند ونعره تکبیر میگویند.!
شما را به بنام خدا ، وبه یک لگ وبیست وچهار هزار پیغمبران ...وحتی به پنچ پیران پنچشیر تان قسم میدهم که این مردک جاسوس فروخته شده را ازخود دورکنید ،بس است وبس است. دست از دفاع بردارید که قوم ؛ ملیت وتاریخ تاجیکان را تباه کرده است . باورکنید که با استفاده از نام مسعود بزرگ قبلا این نسل را فروخته است ولی کوشش کنبد که نسل بعدی را نفروشد. وهمه آنهاییکه از این مار آستبن تا اکنون دفاع کرده اند ، بلاخره شما ها را به شرف وجدای وعزت انسانی تان قسم میدهم از این فرد مخرب دست بردارید درغیرآن به نام خدا قسم یاد میکنم که که فردا نزد تاریخ ، شهیدان راه آزدی وبلاخره نزد فرزندان خویش با این عمل سبکسرانه خویش مجرم تاریخ وتحقیر شده انسانیت محکوم هستیم. یلاخره میخواهید دیگر چه شود..؟؟؟ همه چیز اتفاق افتیده...
خدا را حاضر شاهد میدانم که من هیچ نوع مشکل شخصی وقرابتی باوی نداشته وندارم ، ولی ....
بادرود

>>>   بيفايده است از مرغ چيزى جور نميشودكه با ملايكه اسمان هم صحبت كند ٠


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است