اعلام آتش بس و عیدانهٔ غنی به طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۹    ۱۳۹۷/۳/۱۷ کد خبر: 151757 منبع: پرینت

اعلام آتش بس و عیدانهٔ فاشیستی رئیس حکومت وحدت ملی به باند طالبان.
تفریق و تقسیم جنایتکاران با معیار قومی و در راستای تفکر افغانیت، نقض آشکار قانون اساسی و فراهم سازی بستر حملات تهاجمی در روز های عید برای باند جنایتکار و تروریست طالبان در کشور می باشد.

اشرف غنی علناً و رسماً جنایتکاران طالب را « افغان وسله وال طالبان» می داند و از کاربرد واژه های تروریست، دشمن و جنایتکار علیه آنها پرهیز می نماید.
این پیام آتش بس اشرف غنی در واقع چراغ سبز برای باند تروریستی طالبان است و اوج سیاست قومی و فاشیستی اشرف غنی را به نمایش می گذارد.

مجلس نمایشی به اصطلاح علما در واقع ابزاری بود در راستای قباحت زدایی از قامت شنیع جنایتکاران طالب که ثمره‌ای آنرا در بیانیهٔ امروز اشرف غنی می توان مشاهده نمود.

اشرف غنی به جای اینکه با تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی کشور و با اعلام فرمان آمادگی کامل و تهاجم بی امان علیه جانیان و تروریستان طالب به سرداران و پاسداران کشور روحیه و انگیزه بدهد، با ابراز محبت و تقدیم عیدی به دشمنان؛ فرهنگ و هویت و تمدن و انسانیت لبخند مهر می فرستد.
لینک سخنرانی اشرف غنی در کامنت نخست در اختیار شماست.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آتش بس
غنی
خراسانی
نظرات بینندگان:

>>>   از خداوند میخواهیم که ملت ما بصیرت وبینیش سیاسی پیدا نمایند وبدانند در ویران سرای ما اجنت ها ومزدوران اجانب هیچ کاره وعاطل هستند هران دستور وفرمان صادر میشود از سوی بیگانه ها تصدیر میگردد واینها در ارگ وسپیدار تنها ان فرمانها را میخوانند واستدعا مینمایم که خداوند ازادگان ونیک اندیشان جهان راهمدانش وخبرت سیاسی بی الایش ومنصفانه اعطا نمایدتا قضایای جهان را انطوری که هست انعکاس داده وهمچو ما کور دلان را تفهیم نمایند واعلام کنند انهای که در ارگ وسپیدار اند حیثیت لودیسپیکر وویا سخن گو ی استعمار وتجاوز اند واگر هم کدام اختیار جزءی هم باشد برای رولا خانم میباشد که از داخل خانه ای خلق اصدار فرمانهای ناباب وبی دینی ولایک مینماید
لالی از ننگرهار

>>>   از روزیکه به توافق تیم برنده داکتر عبدالله عبدالله نسبت پا در میانی جان کیری وزیر خارجه وقت امریکا اشرف غنی احمدزی بحیث ریس جمهور توافق صورت گرفت اشرف غنی پس از چند روز اندک تمام حرکات و سکنات ان قومگرایی و تعصب و کینه بدیگر اقوام و کمک رسانی به طالبان ترورستاله دست پاکستان و دور زدن دیکر اقوام به استثنای قوم و تبار خودش در صدر وظایف کاری ان قرار دارد نسبت همین قومگرایی و قوم اندیشی اش در سخنان اش و مصاحبه هایش از نام طالبان منحیث ترورستان نام نبرده از نام گرفتن طالبان بنام اصلی انها ترورست ترفه رفته بجای طالبان ترورست از کلمه مخالفین استفاده کرده است اکنون از نظر هیچکسی پوشیده نیست که اشرف غنی احمدزی طرف دار طالبان نیست همه میدانند و درک کرده اند که غنی احمدزی قومگرای معتصب طرفدار طالبان ترورست غلامان اجنبی اله دست پاکستان است .

>>>   Ahmady en 24 anderen.
وحدت ملي پشتونها با ديگر اقوام !!!
١- سرود ملي به زبان پشتو باشد.
٢-زبان ملي و اول بايد پشتو باشد.
٣-از سران پشتون به عنوان بابا و غازی ياد آوري شود؛ و سران ديگر اقوام به عنوان سقاو، دزد، جنگسالار و جوالي...
٤- قانون اساسي بايد بر وفق مراد پشتونها درست شود.
٥- از قوم پشتون به عنوان قوم بومي و از ديگر اقوام به نام مهاجر ياد آوري شود.
٦-همه اقوام در شناسنامه هایشان باید به نام افغان (پشتون) ثبت شوند.
٧-پشتونها به نام قوم اكثريت بالا تر از شصد دو فيصد شناخته شوند.
۸- موقف هاي مهم بلند دولتي را بايد پشتونها تصاحب كنند.
٩-نوشته بانكوتهاي پول به زبان پشتو باشد.
١٠-ريس جمهور براي هميشه باید از قوم پشتون
انتصاب شو.
۱۱- زبان فارسی را دری بگویید و اگر فارسی گفتید جاسوس ایران شناخته هستید.
۱۲- واژه ها و اصطلاحاتی را که آنها خوش دارند باید مصطلحات ملی شناخته شوند و آنچه را که آنها نمیخواهند باید فرهنگ بیگانه شناخته شوند.
۱۳- همه مرز ها برسمیت شناخته ‌شود؛ بجز از مرز دیورند.
خوب شما بگويد ميشود که با این همه خواست های یک جانبه کنار آمد؟

>>>   جمعیت پشتون ها در کشور بین 15 تا 25 درصد است اما سیاستمداران پشتون تبار، با محاسبه ی حدود 30 میلیون پشتون پاکستانی و راهبرد استراتژيک پشتونستان بزرگ خود که شامل تمام مناطق کشور و همچنین تمام خاک بلوچستان پاکستان می شود، جمعیت مردم خود را در کشور بیش از 50 درصد تبلیغ می کنند. پشتون ها با لابی گری و استخدام در سازمان های جاسوسی کشورهای مختلف از جمله آمریکا وبریتانیا نیز توانستند این آمار مجعول را تا اندازه ای در بین سیاستمداران و رسانه های غربی بقبولانند.

>>>   طالب ها به اتش بس اقای غنی پاسخ دادند و۱۹ پولیس ملی را در کندوز به قتل رسانیدند
ترحم بر پلنگ تیز دندان
ستمگاری بود بر گوسفندان
های امریکا وهای غرب ونیتو وهای انگلیس که گرداننده ای تقدیر جهان بحساب می ای دیگر ستم را در حق ملت مظلوم وستم دیده ای افغان خاتمه دهید وانتقام خون سریاز های ۷۰ سال قبل خودرا امروز از ما نگیرید دیگر دست وپای مارا بسته به دشمن لدود وخونخوار تسلیم نکید ازبرای عیسای مسیح ومریم مقدس بس است دیگر خون پاک ملت بیچاره ای مارا به ناحق وبرای پیش برد اهداف استراتیجی واستعماری خود نریزانید اگر گناه کرده وزیر اکبر خان کرده وملا کندل خان ومیر مسجدی خان و....کرده اند ما چه تقصیر داریم درست است که ما از نوه های انها هستیم اما مانند امروز ان کشتار را نیز تاید نمی کنیم میدانیم غنی قدرت فرمان اتش بس را ندارد او تنها دستور شما را میخواند ویگان چیغ وفریاد ناحق سر میدهد او وعبدالله وحکمتیار و... هیچ کاره وبیکاره اند هرانچه شما فرمان میدهید اجرا میکنندامید است دیگر نقشه ای قتل ملت مارا نکشید وافغانها را به جان هم نه اندازید وجویبار خون جاری نسازید وشما که مدعیان حقوق بشر هستید امید مارا هم در زمره ای بشر حساب نماید وگرنه چنان اهی سرد ازدل پر درد خود سر میدهیم که تا هفت پشت شما را بسوزاند وریشه های استعماری تان را بحشکاند باخبر باشید
مشو غماض کس نزدیک شاهان
بترس اخر زاه بیگناهان
که اهی بی گناهان سخت گیرد
بسی کس را زتخت وبخت گیرد
فیض الله ذکی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است