معلوم میشود که بازی "ابوها" بار دیگر آغاز میگردد...!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۹    ۱۳۹۷/۳/۱۶ کد خبر: 151735 منبع: پرینت

خبر ها حاکی از این است که حاکم ارگ کابل البته تحت هدایت مستقیم فرمانراویان اصلی و کهنه کار شان بازهم به ابتکار جدیدی دست زده اند و اینبار خواهان لشکرکشی یک تعداد دولت های عربی زیرنام کمک خواستار فرستادن نیروی نظامی به افغانستان شده اند.

در حقیقت این عمل خاینانه دو هدف مشخص را دنبال میکند: نخست اینکه از یک طرف زمینه را بازی های خطرناک اعراب زیر نظر متحدین قوی شان در منطقه به شکل عریان تحت هر عنوانی که باشد مهیا ساخته اند، تا باشد به اهداف شوم خویش برسند و از طرفی هم این رژیم نابکار بازهم خواسته است همچون نیاکان خویش چند صباحی به این شکل حقارت آمیز به زندگی ننگین خویش زیر سایه اجنبی ها ادامه دهند.

"نیکسون ها و ویلیم ها گُل کاشتند که حالا ابو الصباح ها... آنرا درو نمایند"
سرزاغ بود نه گرفتن هم معنی اش همین است...
فکر می کنم تنها کشور سومالیا و نایجریا باقیمانده است که تاحال به داد و کمک این رژیم پوسیده نیروی نظامی نفرستاده باشد... کاش که اینها هم بی نصیب نمی شدند.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صفوی
ابوها
امارات
نظرات بینندگان:

>>>   هههههههههه خوب چرا فاسدترین در جهان به شمار میره
فاسد باید از جمله گندیده ها باشد
افغانستان از خیرات پشتون ها زباله دانی و میدان تمرین جهان شده
و بی وجدان ها و مزدور و خاینین چون غنی کرزی راکتیار وووووو
به آن افتخار میکنه

>>>   آمدن عرب های مفسد وترورست بنام سربازان کشورهای اسلامی خوب است چون اگر واقعا بجنگند اینهابزبان داغش می فهمند چون هردوطرف درسطح جهان مفسد ترین وبدکارترین انسانها هستند
ر

>>>   در خبرها امده است که شیخ نشینهای امارات خواهان گسیل نیرو به افغانستان است.کشوری که از دو ولایت نیمروز وهلمند ما کوچکتر است وبا مساحت 84 هزار کیلومتر مربع وجمعیتی برابر با 8 میلون نفر که فقط بیست فیصد ان بومی وبقیه بشمول کارگران خارجی باملیتهای مختلف میباشد.پیشتر از این با متحد شدن با عربستان به جنگ با یمن رفته است وبا هواپیماهای جنگی خود بامب برسر مردم بی دفاع یمن ریخته است.از طرفی با ایران بر سر جزایر تمب کلان وخرد وابوموسی ادعا دارد ودر جنوب خلیج فارس موقعیت دارد. هر چندکاملن این تحرک امارات وهدف از این کارشان مشخص نیست که البته فقط بصورت نمایشی وخوش رقصی برای بادار کلانش امریکا وخردش سعودی است .البته تا قبل هم امارات متحده شیخ نشین با تمویل طالبان وریختاندن دالر های نفتی به کیسه طالبان به وضعیت نا امنی در کشور کمک شایانی کرده است ولی هرچه باشد گسیل نیرو به یک کشور یا باتوافق دولت مرکزی وتصمیم گیرنده پشت پرده است ویا بدون توافق که یک تهاجم وتجاوز نظامی بشمار می اید(یاشاید هم بخاطر کژدمهای هیرات است)هرچه باشد راه را اشتباه میروند وباید گفت هرگز نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تومیروی به ترکستان است بنا امدن نیروهای نظامی خارجی به کشور صدفی صد وضع امنیتی را بدتر میکند وبه هرج ومرج بیشتر می انجامد.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   تازمانیکه خارجیها ازافغانستان بیرون نشوندجنگ وجهاد ادامه خواهدداشت طورمثال اگرنیروهای خارجی در
افغانستان نباشد طالب وداعش درمقابل کی وبرای چی جهاد خواهدکرد

>>>   Arianfar
خطر مبدل شدن کشور به یک یمن یا لیبیای دیگر با نسخه بالکانیزاسیون سال ها پیش آوازه هایی شنیده می دال بر این که عربستان، قطر و امارات در برنامه دارند چهل هزار مدرسه در کشور بسازند و هزاران ملای وهابی را هم بیاورند. این که تا کنون چند مدرسه ساخته اند، روشن نیست. اما با لشکر داعش بی چون و چرا صدها ملای وهابی به کشور آمده اند و روند مدرسه سازی هم به شدت روان است.
اکنون امارات نیروی نظامی هم می فرستد. با توجه به بی در و پیکر بودن نیروهای مسلح، خطر جلب و جذب شمار بسیاری افسر و سرباز از سوی این ها می رود‌ که بسیار خطرناک است.
حاجی غنی در همین راستا تا کنون موفق شده است پیش از پیش، بخش بزرگی از نیروهای مسلح را از عناصر ناباب تسویه کند. سوق هزاران افسر دارای اندیشه های ملی به بازنشستگی زودهنگام در همین راستا است.
چندی پیش آوازه هایی شنیده شد دال بر حضور نیروهای اسراییلی در خاک افغانستان.
حدس و گمان هایی هست دال بر این که ارگ با دریافت پول از شیوخ عرب عملا دروازه های کشور را به روی پروژه های ایران ستیزی اعراب گشوده است.
چنین اقدامی می تواند کشور را به یک یمن یا لیبیای دیگر مبدل سازد.
با سرازیر شدن داعش و حضور گسترده طالب و حزب اسلامی و شبکه حقانی در کابل و شمال و غرب، خطر فرو رفتن کشور در گودال تاریک تندروی و افراط گرایی مذهبی بسیار بالا می رود.
من سال ها پیش نوشته بودم که چنین در برنامه است تا از افغانستان یک وزیرستان دیگر بسازند. اکنون دیگر پروزه وزیرستان پاکستان به پایان خط رسیده است و دیگر نیازی به ان دیده نمی شود. از همین روهم ان را از میان بردند. افغانستان با خیز از ترامپلین وزیرستان اشغال شده و اکنون برای راهیابی به آسیای میانه باید وزیرستان نوی یعنی تخته خیز نوی ، این بار در افغانستان ایجاد شود.
همچنین خطر این هم می رود که لبه این تیغ دو سر به سوی ایران متوجه شود. یعنی وزیرستان نو وهابی و مسلح و جهادی به عنوان پلاتفرمی در برابر ایران به کار گرفته شود.
بی چون و چرا روسیه و ایران واکنش نشان خواهند داد.
نتیجه این که کشور یا به یک بالکان دیگر یا یک یمن دیگر و یا یک لیبیای دیگر مبدل خواهد شد.

>>>   امارات متحد عربی و قطر به افغانستان نیروی نظامی می فرستند .
ناتو ، دولت افغانستان و به ویژه امریکا ازین اقدام شیخ های ثروتمندعرب به گرمی استقبال نموده اند .
طبعا در ادامه ی این تصمیم ، عربستان سعودی ، اردن و برخی کشورهای ثروتمند عربی دیگر هم گروهی از نظامیان اجیر را وارد افغانستان - این بزن گاه بی دروازه خواهند نمود .
امریکا که مبتکر ، محرک و مشوق اصلی روند عربی سازی جنگ افغانستان است ، با گسترش این کار - قبل از همه می خواهد به این اهداف عمده دست بیابد :
اول - بار گران بخش های کلانی از مصارف جنگ را از شانه های خود دور نموده ، خزانه ی امریکا را از تهی شدن بیشتر نجات بدهد .
دوم - ایران اسلامی شیعه را ازسمت شرق با نیروی نظامی اسلامی سنی در محاصره ی کامل درآورده ، درصورت درگیری با ایران از نیرو و ثروت آنان استفاده ی موثر بنماید .
این کار به امریکا فرصت می دهد تا با یک تیر ، دو سه فاخته را شکار نماید : هم مسلمانان را در برابر هم قرار بدهد و هم خزانه ی خود را محافظت نموده ، اعراب ساده لوح را به افلاس زودرس نزدیک نماید .
سوم - در ادامه ی سیاست تعمیق و توسعه ی اختلاف میان گروهها و مذاهب اسلامی ، مسلمانان افغانستان و منطقه را همچنان مصروف درگیری ها و مناقشه های مذهبی وقومی میان هم نگه داشته و از آن میان برای خود ماهی های چاق تر شکار نماید .
فروغی

>>>   فرزندان اصیل ابولولو وابو جهل می ایند بگذار تا بیایند وکار را یکسره کنند چون شما ابوبیکاره ها کار کرده نتوانستید.
لیلما قلدر

>>>   همین ها در عراق و سوریه داعش را بدون کدام پوشش عملا تسلیح و تمویل و حمایت سیاسی میکنند، چطور امکان دارد که در افغانستان برعلیه آنها بجنگند؟ هدف کل شان یکی است. ادامه جنگ و بقای حکومت اوغانی و انتقال تروریست ها به آسیای میانه و چین و ایران.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است