نگهبانان شهر ما از تبار جهاد و مقاومت ملی بودند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۲    ۱۳۹۷/۳/۱۵ کد خبر: 151714 منبع: پرینت

نگهبانان شهر ما از تبار جهاد و مقاومت ملی بودند، نه از گروه قوم، نه از قبیله، نه از زبان، نه از مذهب.
در همین سرزمین زندگی کردند، از همین وطن در پهلوی هم دفاع کردند و در دل همین خاک یکجا باهم آرمیدند.

شکی نیست که به شهادت رسانیدن، عیاران و رادمردان جهاد و مقاومت، چون فرمانده داود داود شهید، همسنگرش فرمانده شاه جهان نوری، هـمراه با جمعی بزرگی از فرزندان اصیل مقاومت طی یک و نیم دهه كار نیروهایی بوده است تا اينكه امروزه دروازه های شهـر شمال را برای مهاجمین باز نمودند. اژدهـايى که نگهبانان دروازه های ورودی شهر را یکایک بلعیدند و اکنون برای تباهی، خون و آتش داخل شهر اند.

اما، پاسبانان سیاسی شهر پایتختی ما، همۀ سعی شان را داشته اند تا با طعمه انداختن به اژدها، سر شان را به كام خود درآورند، اژدهایی که غیر از آتش و خون، نه حسی دارند و نه چیزی میشناسند، هى از صبح تا شام، هـمه میدرند و میبلعند و میآشامند.

اين انديوالى هـا و خودمانی هـاى پاسبانان پايتختى، آژدها را گرم تر، بی باک تر، مست تر و خونریز تر گردانید. حتى ماه رمضان مبارک و حکم خدا هم نتوانست دهن اژدها را فقط برای یکروز هـم كه شده ببندد تا از خونخواره گی مردمان شهرها بازش دارد. عاقبت این ملک بخیر که پاسبانانش بجای محافظت و خدمت خلق الله، بنام قوم و زبان، طالب و داعش اژدها بازی را گرفته اند، معلوم شود که اژدهای مست شهـر ما تا کجاها چه طوفان خون و آتش برپا خواهد کرد.

اينجا است كه فداكارى هـا و قربانى هـاى نگهـبانان شهـر مقاومت را که بنام جهاد و مقاومت ملی ثبت تاریخ می‌باشد بايد أرج گذاشت و فرهـنگ مقاومت را در مقابل اژدهـاى خودى و بيگانه، نفاق افگنان بیرونی و قوم بازان درونی زنده نگهـداشت.

احمد ولی مسعود


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
مقاومت
نظرات بینندگان:

>>>   Ahmady
رأست رأست است و بس
واقعت اين است كه ،
پشتونها تا تسلط کامل بر قدرت و به حاشیه راندن دیگران به هر وسیله ای چنگ خواهند زد، چه که به طالبانیزم باشد، تکنوکراسی غربی، احیای سلطنت شاهی، روشنفکری کهن، خردجال، عاجوج و معجوج، داعش، و ....
ه
تازيان توسط انگلیسها پشتونها را بر ما طائفه عاجوج و معجوج پرورانده اند.
می‌گویند، "جگر خوار طاقت کرده، آموخته خوار طاقت نکرده."
جماعتهای پشتونهای افغانستان، توسط تازيان و مخصوصاً انگلیسها، به آموخته خواری و حاکمیت جز بر کل عادت داده اند و این سرزمینها تا ابد روی خوبی را نخواهند دید.
…..
اه از این قوم ریایی که در این شهر دو روی
روز ها شحنه و شب باده فروشند همه

ما نميتوانيم كه با اين طور مردم كه رهبرش كرزي و غني جاسوس پاكستان باشند و باباي طالبان و ٩٩٪‏ اين قوم شُياد دفاع از طالبان ميكنند و ما در يك كشور زندگي كنيم كه وحشي ترين جناور باشند و مضر جامعه ما باشند
پس بهترين راه جدايي است !!!

ابله اي خود را گم كند
كدخداي خانه مردم كند

>>>   Najib Salam
خطاب به تاجيكان به ويژه به نخبگان و نسل جوان؛
تا از نسل معامله گر و گروه هاى مزدور و گماشته شده و وفادار به اقتدار قبيله گرايان فاصله نگيريد و اين گروه هاى خائين را از بدنه تاجيكان پاك نكنيد ، قبيله گرايان نتنها شكست نخواهند خورد بل توسط اينها قدرت مند تر خواهند شد .
اين گروه ها و افراد از راس تا قاعده مايه يى سر افنگنده گى و سرخورده گى تاجيكان اند و ابزار هاى ملوث و كشنده دردست ارباب قدرت و قبيله گرايان .

>>>   کجاشد ائتلاف ملی جنرال دوستم عطامحمد (کور)ءمحقق (هزاره) واحمد ولی مسعود (چور )که همیشه داد وفریاد از مقاومت میزنند باز درغارها پت میشوند ومردم را به نام این آن طعه اوغان ها ساخته اند ومیسازند
کابلی

>>>   ویرانگر شهر ما از تبار جهاد و مقاومت ملی بودند. همین ها بودند که شهر کابل را به خاک و خون یکسان کردند، به ناموس ما تجاوز دستجمعی کردند و در چهار سال حکومت شان مردم را آنقدر شکنجه کردند، که با آغوش باز از هجوم طالبان پذیرائی کردند، تا باشد که از شر اینها رهائی یابند.

>>>   من گپ های احمد ولی مسعود را چندان نه فهمیدم. اگر منظور شان از "شهر ما " و پایتخت ما کابل باشد که "جهادگران و مقاومت گران" انرا به خاک خون یکسان کردند و اگر پنجشیر و جواجه بهاوالدین باشد کاملاً درست است
ولی عابد

>>>   ویرانگران شهر زیبای کابل ما از تبار جهاد و مقاومت مولی بودند!!! نام سیاه آنها با خط سیاه و تاریک در تاریخ ثبت گردیده است!!!!!

>>>   دزدان سرگردنه و مال مردم خور و قاتلین مردم بی گناه هرگز نه عیار هستند نه قهرمان فقط دزدان نامرد باقی میمانند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است