این خانم هنوز فرزند امیر عبدالرحمن خان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۱    ۱۳۹۷/۳/۱۵ کد خبر: 151710 منبع: پرینت

اصلا شوونیزم و فاشیزم یک مکتب است که چندان محصور به عصر و زمانه نیست و فقط چهره تبدیل می کند در مکتب فاشیزم بدیل و دلیل جای ندارد هر آنچه که از مغز پوسیده و گنده یک فاشیت تراوش می کند همان چیز حق است در مکتب فاشیزم دلیل ، برهان و علم جای ندارد و همه‌چیز باید در خدمت فاشیزم باشد.
این بدین معنی است که هرکه با فاشیزم باشد اصل است و هرچه که در مقابل فاشیزم باشد بدل است ، جالب در این زمینه این است که قتل ، غارت و وحشت در مکتب فاشیزم برای تسلط فاشیزم بر دگر اقوام افتخار شمرده می شود.

خانم هیلی ارشاد وکیل کوچی ها در پارلمان یکی از افراد است که به تعلقات خود در مکتب فاشیزم افتخار می کند و توانایی شنیدن استدلال و نتیجه گیری های علوم تاریخی و آنتروپولوژی را انکار می کند و تمام اقوام غیر افغان کشور را مهاجر خطاب می کند و تقاضا می کند که از وطن افغان ها بیرون بروند ، حالا اگر از خانم هیلی ارشاد دعوت کنیم که بیایید در بسا نقاط مختلف کشور تحت نظر سازمان های معتبر بین‌المللی و با استفاده از دانشمندان با تجربه بین‌المللی ازمایش های کالبد شکافی و DNA را روی تمام ساکنین اقوام انجام دهیم که تا ثابت گردد که کدام قوم متوطن اصلی این مرز و بوم بوده اند بازهم خانم هیلی ارشاد و در مجموع تمام طرفداران مکتب فاشیزم قبول نمی کنند چون مکتب فاشیزم برای ثبوت همه چیز افکار خود را حقیقت مطلق می دانند ، اکنون خوانندگان محترم را به اظهار نظر خانم هیلی ارشاد جلب می کنم که در باره اقوام کشور چگونه می اندیشد ، گرچه بسیاری از خوانندگان باور نکرده اند که این نوشته مربوط به خانم هیلی ارشاد باشد چون واقعاً قابل باور نیست اما در حقیقت خانم هیلی ارشاد در پست فیسبوکی خود متن ذیل را نشر کرده است که من آن را در بین قوس بدون کم و کاست می گنجانم ، بخوانید و قضاوت نمایید.

(دوستان و هموطنان عزیز سلام
اوضاع جاری در کشور ما واقعاً قابل تشویش بوده و مایه نگرانی ما میباشد، اما یک عده آمدگی های کولاب و سمرقند و بخارا به این مشکلات کشور ما اضافه شدند و در کنار هزاران مشکل این ها هم دولت را کوشش میکنند به چالش بکشند. باید خدمت شان بگویم زمانیکه در برابر حاکمیت امیر بزرگ و پدر معنوی ما امیر عبدالرحمن خان مهاجرین بغاوت کردند، امیر عبدالرحمن خان به شدت سرکوبشان کرد که بهترین کار در نفس خود بود، بعد یک عده از همان مردم آمدند و خود را تسلیم کردند و گفتند که ما بیگناه هستیم و با دولت شما همکاری میکنیم، آنها بیگناه بودند اما امیر همه را از دم تیغ گذشتاند، این ظلم در حق آنها نبود بلکه باعث رعب و وحشت در میان مخالفین گردید تا دیگر جرات ایستادگی در برابر حکومت را نکنند. بناً وقتی داکتر صاحب اشرف غنی ریس جمهور اسلامی افغانستان وعده یی میدهد کماکان به آن عمل میکند چون خون امیر عبدالرحمن خان در رگهایش جاریست. دوستان عزیز اگر در مورد افغانیت مشکل دارید لطف نموده کشور مارا ترک کنید و به جای اصلی خود برگردید و نامش را بگذارید خراسان و گرنه ما فرزندان امیر عبدالرحمن خان هستیم.)

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
ارشاد
نظرات بینندگان:

>>>   شبیر کاکر نویسنده‌ی افغان (پشتون)
حق‌خواهی ما پشتون‌ها در افغانستان وپاکستان:
در پاکستان؛ باید سطح زنده‌گی ما پشتون‌ها با پنجابی‌ها برابر باشد و قوانین پاکستان بالای همهء اقوام بدون تبعیض وامتیاز در چارچوب نظام فدرال کشور خداداد پاکستان تطبیق شود. اما حق‌خواهی ما در افغانستان این است که قدرت عام وتام دولتی؛ تنها میان غلجایی ودرانی دست بدست شده و به قول قوماندان زرداد وبرادر مجاهد حکمتیار در دست افغان‌های اصیل باشد. اقوام غیر پشتون نیز به زور یا به رضا خودشان را (افغان) بسازند. اعتراض های مدنی شان به لنده غری تعبیر شود ودر استعمال زبان مادری شان نیز تابع مقررات ما باشند.
چه عدالتی!

>>>   اگر واقعا اين خانم چنين جملات را نوشته ..... وپدر معنوي شما عبدالرحمان جلاد. اشرفغني بدون سوال کوچي است. گناه شما قوم فاسد در تا ريخ درج است. خوب دل اشرفغني يا اتمر را بدست بگير مشکلت در يک شب حل ميشود......

>>>   اول اینکه هیلی ارشاد سر پیاز و بیخ پیاز مال مواشی چکاره است و از کجا امده خودش اصلن یک پاکستانی است که بنام نماینده کوچی ها نا شناخته شده به پارالمان راه پیدا کرده این زن دغل باز این جاسوس ای اس ای که با ارایش و سنگار در رسانه ها ظاهر میشود با ناز و کرشمه سخن میزنند هدف اصلی ان طرفداری از قوم پشتون نبوده بلکه منافقت دارد طفرقه اندازی در بین اقوام را میکند با همین ارایش و سنگاری که در رسانه هایتصویری دیده میشود ایا از مردمان کوچی کسی چنین زنی را با این لباس و این چنین سخن کرشمه و ناز که هدفش از جلب توجه بیننده و شنونده است تا حرف هایش را سر تا پا گوش باشد و طرف قبولش قرار بگیرد در زنان کوچی هرگز چنین زنی را با کسی با این شمایل و قیافه ارایش و پوشیدن لباس هرگز هرگز زنی را دیده نشده و سراغ هم ندارند این خانم از جمله جاسوسان ای اس ای پاکستان است و هدفش از سخنانش جز تفرقه اندازی و خیانت به کشور ماو مردما و نفع رسانی به پاکستانی چیزی دیگری نبوده ونیست .

>>>   کاپی از صفحه جناب ظهوری
قابل توجه!
آنانی که "کوته سنگی" ما را "میرویس میدان" خواندند، "ده بوری و کارته سخی" را "جمال مینه" نامیدند، "شاه شهید و سیاه سنگ" را "سید نور محمد شاه مینه" گفتند، "افشار" را به "سپین کلی" تغیر دادند، "قلعه جرنیل" را "خوشحال مینه" ساختند، "بازار ارگ و خیابان پل خشتی" را "جاده "نادر پشتون" مسمی کردند، میدان هوایی "خواجه رواش" را "حامد کرزی" و سایر مناطق ، مکاتب و بیمارستان ها را به نام یک قوم سکه زده اند یکبار سر خود را در گریبان نمایند که کی ها تعصب قومی را درین ملک دامن میزنند و کدام قوم سبب تجزیه خراسان/ افغانستان میشود؟ وقتی جوال دوز را در جان دیگران میزنيد لطفن سوزنی را هم در بدن خود هم فرو ببرید. وقتی جاده یی را در شهر دوشنبه بنام کمال الدین بهزاد دیدم و ناحیه های یی را در تاجیکستان بنام عبدالرحمن جامی و ناصر خسرو قبادیانی و مولا جلال الدين بلخی دیدم فهمیدم که انها هر چند فرزندان اصیل این خاک اند ولی درین وطن جای پایی ندارند.
برادران عزیز اين نامگذاری های زوره کی و تقلبی را دست کم.نگیرید این اقدامات اغاز کشتار فرهنگی شماست بدست چند فاشیست سیه فکر و سیه اندیش. وقتی فرهنگ زبان و هویت تان مرد دیگر کشتن خود تان برایشان مانند نوشیدن اب خواهد بود. سرزمینی که ناقلین صاحب اصلی اش خوانده شود. سرزمینی که کوچی ها ده كرسى در پارلمانش داشته باشند و هندو ها هیچ. سرزمینی که تشکیل قوای مخصوص اش به استثنای قوم اصلی این خاک باشد سرزمينی که مخکشان اش پیرو راه محمدگل مهمدیان باشند بدون شک که جز رفتن به سوی ویرانی و تباهی راه دیگری در قبال نخواهد داشت. تا قبل ازینکه نعره های تجزیه طلبی و سلسله جنگ های چند صد ساله دیگر درین وطن رقم بخورد برادران صاحب قدرت ما باید سر تعقل بیايند و بدانند که امروز دیگر سیاست های فاشيستی عبدالرحمن خانی کارگر نیست بیایید همه یکدیگر را به حیث شهر وندان مساوی الحقوق در اغوش بگیریم و از تعصب و خامی گذر نماییم اگر زره یی از محبت این وطن در دل تان است.
حالا بگو قومگرا کیست و متعصب کیست؟

>>>   برای خانم هیلی ارشاد جاسوسک ای اس ای پاکستانی از نسل پاکستان که بنام نماینده قوم کوچی در پارالمان به کمک ای اس ای راه پیدا کرده میگویم یکبار تو سخنان اقای نبیل اصغر اولادهملک اصغر که یکی از چهاراهی های شهر کابل بنامش مسما گردیده و صادقانه در یک مجلس مهمانی در مورد افغان غول چنین بیان کرده است که :
در زمان حکومت تیمور شاه که پایتخت از قندهار به کابل انتقال داده شد همزمان با انتقال پایتخت یک تعداد افغان ها را با شتر های شان نیز بکابل انتقال داده بود و در یک منطقه خاص که بنام ده افغانان مسما کرده بودند که تا امروز به همان نام باقی مانده افغان ها را با شتر های شان درین منطقه جابجا کرده بودند مردمان کابل که ازین منطقه عبور و مرور میکردند چون بوی بد از مواد فصله اشتر ها بمشام انها میرسید اصطلاح افغان غول را بکار میبردند این انسان صادق فعلن درکالفرنیای امریکا زندگی میکند خانم هیلی جاسوس اگر شک و شبهی دارد میتواند باوی در کالفرونیای امریکا تماس بگیرد پس مردم حق بجانب هستند که کلمه افغان که مترادف ویکی از نام قوم پشتون کشور ما است بحیث ملیت خود به ان جواب رد بدهند و تعداد شان هم بمراتباز قوم برادران پشتون (افغان) بیشتر و بیشتر است .

>>>   این وکیله روغنی قبلا وعده داده بود که انتحار میکند ، چون کوچی است مغزگوسفند زیاد خورده وبمریضی کانگو گرفتارشده!

>>>   والده قندهار رفته بود یا عبدالرحمن بگرام امده بود چوچه انگلیس است پروا ندارد

>>>   کی میداند همین وکیله شوهردارد یانه ؟؟ لطفا معلومات دهید

>>>   هیلی خیلی .....های چون کوچی نمیتواند چیزی را ثابت کند فقط .......که پدرکلانش خورده بود تایید میکنه
احمد از کابل

>>>   Ahmady
رأست رأست است و بس
واقعت اين است كه ،
پشتونها تا تسلط کامل بر قدرت و به حاشیه راندن دیگران به هر وسیله ای چنگ خواهند زد، چه که به طالبانیزم باشد، تکنوکراسی غربی، احیای سلطنت شاهی، روشنفکری کهن، خردجال، عاجوج و معجوج، داعش، و ....
ه
تازيان توسط انگلیسها پشتونها را بر ما طائفه عاجوج و معجوج پرورانده اند.
می‌گویند، "جگر خوار طاقت کرده، آموخته خوار طاقت نکرده."
جماعتهای پشتونهای افغانستان، توسط تازيان و مخصوصاً انگلیسها، به آموخته خواری و حاکمیت جز بر کل عادت داده اند و این سرزمینها تا ابد روی خوبی را نخواهند دید.
…..
اه از این قوم ریایی که در این شهر دو روی
روز ها شحنه و شب باده فروشند همه

ما نميتوانيم كه با اين طور مردم كه رهبرش كرزي و غني جاسوس پاكستان باشند و باباي طالبان و ٩٩٪‏ اين قوم شُياد دفاع از طالبان ميكنند و ما در يك كشور زندگي كنيم كه وحشي ترين جناور باشند و مضر جامعه ما باشند
پس بهترين راه جدايي است !!!

ابله اي خود را گم كند
كدخداي خانه مردم كند

>>>   'خاين كسى است كه پاى سند ديورند امضا كرد'
لطيف پدرام
پشتون ها را تباه كرديد، هزاران جوان هلمندى معتاد شدند، من مى خواهم جوانان پشتونم درس بخوانند، پس من دشمن پشتون هستم يا اسماعيل يون كرزي غني وگلبدين
#مسلم_شيرزاد

>>>   Mohammad Zahir
من هم این نوشته شیاد بانو را در برگه رخنامه یی خودم گذاشته بودم. یکی از جوانان برومند و چیزفهم به اسم عمر سلیم از هالند خطاب به شیاد بانو ارشاد نوشت:
هیلی ارشاد شما را من می شناسم، شما در هالند زندگی می کردید .همچنان خانواده شما در هالند زندگی می کنند. این عمل شما تبعیض آشکار پنداشته می شود و در قانون هالند این جرم است. و من این نوشته شما را برگردان کردم به دادگاه هالند و یک کپی آن را به پولیس ارسال و پیگیری خواهم کرد.»
حالا نوشته شمارا من دیدم و رخنامه ام را باز کردم راستی این شیاد بانو ترسیده، نوشته اش را از برگه اش برداشته است!

>>>   اول اینکه این خانم نه غژدی دارد و نه شتر مگر یک سهم مردم کوچی را دزدیده و خود را وکیل ساخته.
دوم تینکه عبدالرحمن بچه افضل در یک تفاهم با استعمار صلاحیت سیاست خارجی را به انگلیس سپرد و در مقابل صلاحیت سرکوب داخلی را بدست آورد مانند آنچه کرزی و غنی کردند و این خانم هم از همان کریدت مصرف میکند.

>>>   همین وکیله شاید شوهرنداشته باشد یا اگرداشته باشد هم شوهرش کلان سال باشد

>>>   فاشیزم هویت دولت افغان و تیم فاشیزم ارگ کابل است

>>>   عبالرحمن خان كسي است كه پيشنهاد قيام ايوب خان پسر كاكاي خود را رد و از طريق مادر خود با انگليسها تماس گرفت وحلقه نوكري را به گرده انداخت خودرا امير دست نشانده ساخت ، معاهده ننگين ديورند را امضاء كرد. در حاليكه مردم أماده قيام بودند و انگليس در حال فرار. وقتي امير شد، اين رؤياه بيرون در خانه خود شير شد و ظلميكه امكان داشت بالآي مردم كرد. حالا يك تعداد از اين مردك نوكر قهرمان ميسازند و از بعض كار هاي او تقليد ميكنند. كسي دختران خود در سفارت ها ميفرستد تا تعهد دوباره كند، كسي هم ميخواهد به زور بالآي مردم حكومت كند، كسي هم خيرات جامعه جهاني را در جيب شخصي زده، در حاليكه أضافه از شصت فيصد مردم زير خط فقر زندگي ميكند، انرا به دسيسه بازي مصرف ميكند. يك اندازه ننگ خو خوب است. وجدان خو درك ندارد.

>>>   همین خانم هیلی کشاد یک بار در مجلس پارالمان گفته بود که اگر کلمه افغان از تذکره برقی حذف شود در همین ضحن مجلس خود را انتحار میکند این خانم جاسوس ای اس ای پاکستان مردم را از خود ترقانی و خود کفانی در بین مجلس به ترس و حراس وا داشته بود تا وکلای مردم دیگر صدای مخالفت شان را در برابر درج کلمه افغان در تذکره های برقی بنام ملیت همه ساکت سازد اما با انهم اکثریت وکلا به ان سخن این خانم بگفته اقای نبیل ملک اصغر افغان غول ارزش قایل نشدند صدایشانرا دو برابر بیشتر کردند .

>>>   این را هر کس میداند.این خانم جوگي از نظری ذهنیت وابسته به عبدالرحمن خان است.اما اگر عبدالرحمن خان دوباره زنده شود بیاید به صحنه به اولین نفری که حمله میکند و شمشیر خودرا میاورد بیرون.در همان نقط اساس این خانم فشار میدهد.بعد از آن ذهن این خانم به کلی پاک می شود.چون سرو وضع این خانم هیچ وقت مورد پسند امیر صاحب نبوده
( مهاجر

>>>   به جز همین کار دگر چه مهارت مسلکی دارد این خانم ، معاش گزاف ، محافظین امنیتی نام و نشان ، سفر های خارج ، اگر او از خر شیطان پایین شود و راه انسانیت را در پیش گیرد ، او را از پارلمان بیرون میاندازند زیرا پارلمان چنین فاسد است و همچنین وکلایش چون هیلی .
«««قارن»»»»

>>>   کابل توسط تمیورشاه پایتخت شد و آباد گردید، چندول، مرادخانی، باغ قاضی، ده بوری، دیوان بیگی و همه و همه از محلات بودباش بلند رتبه های او بودند و یک تعداد را هم بنام محرر از ایران ضاجار ارسال کرد و این بود که شهر رونق گرفت و بوی خشتک گنده نظردهنده که فقط ده افغانان را یاد کرده آهسته آهسته گم شد

>>>   این .....در قرن اوستا بدنیا آمده نان دمکراسی را میخورد و افکار پوچ و گندیده اوستایی را پیاده می کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است