زمینه تبلیغ زهرناک را برای دشمن فراهم نسازید...!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۹    ۱۳۹۷/۳/۱۴ کد خبر: 151688 منبع: پرینت

زمانیکه مردم پنچشیر و خصوصآ جوانان با درک و رسالتمند این استان اولین ها شده شعار "من خراسانی هستم" را سر دادند و عملا مبارزه عدالتخواهی و همایش اعتراضی خویش را آغاز نمودند و به تعقیب آن جوانان برومند دیگر استان های سرزمینم با چنین شعار "من خراسانی هستم" و شعار های دیگری چون "من افغان نیستم" را یکی پی دیگر فریاد کشیدند ، درحالیکه این پروسه قرار است در سراسر کشور ادامه یابد و همگانی شود ، ولی متاسفانه دیده میشود که یک تعداد هموطنان گویا قلم بدست ما خصوصآ دوستان بیرون از کشور انگشت انتقاد بر این گذاشته اند که چرا در برافراشتن این شعارها از تکه های قرمز و رنگ قرمز یا سفید و یا آبی استفاده شده است....
معلوم میشود که این دوستان بازهم زیر نام رنگ پرچم بهانه برای اظهار درد کهنه بغل خویش یافتند ، خواسته و یا ناخواسته میکوشند از اینطریق این روند عدالتخواهی را که در برابر این رژیم پوسیده متعصب آغاز کرده اند به شکلی از اشکال ضربه بزنند ، هویدا است که هنوز در همان دید آیدیولوژیکی دیروزی خویش غرق اند.

تاریخ و همه ما شاهد این حقیقت تلخ هستیم که در طول 18 سال اخیر هرزمانیکه جوانان و در مجموع قشر آگاه جامعه کوشیده اند از یک نقطه ای فریاد عدالت خواهی را سربدهند ، متاسفانه که از طرف خودی ها و به اصطلاح " کلان ها" نخست تهدید و بعدآ مهار و خنثی گردیده است و این نوع تبلیغات بی اساس هم ادامه همان سناریوی دیروزی است.

تاکید میکنم که رنگ تکه ها و رنگ شعار در این شرایط حساس نه تعیین کننده و نه هم کار ساز است؛ زیرا فاشیزم متعصب را از هرطریقی و به هرشیوه که میتوانید مهار و در نطفه خنثی نمایید احسن است. ولی این دوستان گویا چیز فهم ما کوشش کنند با این خورده گیری های بی معنی این جریان جوانان عزیز تازه بپا خاسته را کند نکنند و به آسیاب دشمن آب نریزند. بهتر است ازخود این عزیزان بخواهید اگر واقعا میخواهید و توانمندی این را دارید و در این راستا عمل صادقانه انجام میدهید ، حتی تکه سیاه شما هم قابل قبول است ، ولی کوشش کنید که سد راه این نهضت بپا خاسته قرار نگیرید و هر زمانیکه به یک نیروی متحد واقعی دست یافتید ، آنگاه هر رنگی که مناسب شماست انتخاب کنید...

بنآ یکبار دیگر از همه دوستان صمیمانه خواهش میکنم که یه هر آیدیولوژی و طرز تفکری که هستید کوشش کنید که زمینه استفاده تبلیغ سو را برای دشمن مکار فراهم نسازید و از این فرزندان پاک دل و پاک سرشت میهن که کمرهمت بسته اند باید قدردانی نمود.
بدرور

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صفوی
خراسان
نظرات بینندگان:

>>>   در آنطرف سرحد مظاهرات برضد دولت پاکستان است که گرفتاری پشتون ها و کشتن پشتون ها را ختم کنید.
در این طرف سرحد برضد حصار کشی دیورند مظاهرات میکنند که پشتنو لر و بر یو دی.
در پنجشیر و بدخشان و دیگر ولایات سمت شمال مظاهره میکنند که ما افغان نیستیم،بلکه ما خراسانی هستیم.
پس این افغانها کی هستند؟
نه پشتون ها میگویند که ما افغان هستیم و نه تاجک ها و نه هزاره ها و نه هم ازبک ها.
پس این افغانها شاید همان انگلیس هایی باشند که کشور افغانستان را ساخته اند.
بعنی(آف گن) یعنی منطقه بدون سلاح و آتش بست که از چهل سال بدینطرف در آن جنگ جریان دارد.

>>>   بنجشيريان عزيزوديكرعزيزانكه درهمين خط استند بشماعاجزانه عرض ميكنم اختلافات رادامن نزنيد يكديكر بديرباشيد وطن سخت مجروح است به جرح هايش نمك نباشيد .بس است كه ان كروه سنك دل وبي رحم انتخاري همه زوزه مردم مان را به خاك وخون مي كشانند بايد همه در ازبين بردن اين فتنه فتاك وجان سوز باهم يكسو شويم. باتطاهرات واختلافات به تبرقاتلين قسي القلب دسته ندهيم. وطن وطن مشترك همكي است بياييد خودراسنبول وحدت بسازيم. خود ميدانيد ازاين حركات جزتشتت ضعف و براكند كي جيزي بدست نمي اريم. قسمكه درميدان جهادسر لشكربوديد همين قسم دروحدت صف واوردن صلح دربين همه اقوام وطن سرقافله باشيد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است