پشت صحنه سقوط ولسوالی پرچمن فراه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۳    ۱۳۹۷/۳/۱۴ کد خبر: 151681 منبع: پرینت

پشت صحنه سقوط ولسوالی ها:
یک نمونه:
ولسوالی پرچمن ولایت فراه سقوط نکرده، بلکه داستان ازین قرار است که برادر سلام رحیمی نامزد پارلمان است، این ولسوالی هشتاد درصد تاجیک نشین است، سلام رحیمی بخاطر پیروزی برادرش قومندان امنیه و ولسوال این ولسوالی را تبدیل وقومندان امنیه قبلی را خانه نشین میسازد، مردم محل از قومندان امنیه و ولسوال قبلی حمایت می‌کنند وبه افراد سلام رحیمی اجازه نمیدهند که به ولسوالی داخل شود، سرانجام بین هردوطرف درگیری رخ می‌دهد، دولت اعلان می‌کند که ولسوالی پرچمن سقوط کرده است، درحقیقت ولسوالی به دست طالب نه، بلکه توسط محل و ولسوال وقومندان امنیه قبلی محافظت می‌شود.
دولت تصمیم دارد به بهانه طالب بالای این ولسوالی عملیات نظامی انجام دهد.
برادر سلام رحیمی توسط چرخبال های وزارت دفاع به یکی از روستا ها دیسانت می‌شود و عملا با استفاده از امکانات حکومتی تدابیر حمله بالای ولسوالی را گرفته اند، دو روز است که اسلحه ‌امکانات جنگی ازطریق چرخبال به برادر سلام رحیمی اکمال می‌شود.
عمر پروانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فراه
سلام رحیمی
نظرات بینندگان:

>>>   واای برین دولت وای بما که قبیله...روی ملحوظات شخصی دست به قتل عام مردم بیگناه میزنند ونامش را پاکسازی میگذارند.روی ملحوظات قومگرایی.مردم غیر تبار خودرا بقفل میرسانندکه برادرسلام رحیمی برنده شود موانع را ازسرراه خود دور میکنند.تا بمقصد پلید خود برسند این شیوه را شیوه ماکیاولی میگویند.به هدف رسیدن به هروسیله ممکنه ولی که شرف شان هم زیرپاشود.شم است به فاشیزم.
عب الله الاهی.

>>>   ای وای وطن!!!
کجاست صاحبت؟؟؟؟

>>>   Raheel heeft een video gedeeld.
اینست سرنوشت تمامی افسران و پرسونل تاجیک در دستگاه فاشیست محور غنی و عبدالله. تمامی افسران پشتون در دستگاههای حکومت در برابر غیرپشتونها چون فرعون برخورد می کنند و هرگز به عرایض و مشکلات شان گوش نمی کنند. افسر تاجیک با هزاران مشکل مقرر می شود و اندکترین حیله و بهانه از کار برطرف میشود و تقرر مجددش گذشتن از هفت خوان رستم می خواهد.
دستگاه فاشیستی غنی-عبدالله از هربهانه یی برای برون راندن تاجیکان و سایر اقوام از دستگاه های حکومتی و به ویژه پلیس و اردو دست می زنند. افسری را می شناسم که به یک بهانه واهی از ده ماه به اینسو بیکار است و هرگز هم رییس جنایی که یک خلقی پشتون به نام انگار است به تقرر مجددش اقدام نمی کند و کارش را امروز به فردا گذاشته است.
این چنین تبعیض قبیحانه و بی آرزمانه در هیچ زمانی در این کشور تجربه نشده است. این حکومت باید سرنگون شود. تداوم و استحکام این حکومت به استبداد سوپرکبیر می انجامد!

>>>   Abdul Lalzad
از بانو «هیلی ارشاد وکیل در پارلمان کشور» بیاموزیم!
==============================
دوستان و هموطنان عزیز سلام
اوضاع جاری در کشور ما واقعاً قابل تشویش بوده و مایه نگرانی ما میباشد، اما یک عده آمدگی های کولاب و سمرقند و بخارا به این مشکلات کشور ما اضافه شدند و در کنار هزاران مشکل این ها هم دولت را کوشش میکنند به چالش بکشند. باید خدمت شان بگویم زمانیکه در برابر حاکمیت امیر بزرگ و پدر معنوی ما امیر عبدالرحمن خان مهاجرین بغاوت کردند، امیر عبدالرحمن خان به شدت سرکوبشان کرد که بهترین کار در نفس خود بود، بعد یک عده از همان مردم آمدند و خود را تسلیم کردند و گفتند که ما بیگناه هستیم و با دولت شما همکاری میکنیم، آنها بیگناه بودند اما امیر همه را از دم تیغ گذشتاند، این ظلم در حق آنها نبود بلکه باعث رعب و وحشت در میان مخالفین گردید تا دیگر جرات ایستادگی در برابر حکومت را نکنند. بناً وقتی داکتر صاحب اشرف غنی ریس جمهور اسلامی افغانستان وعده یی میدهد کماکان به آن عمل میکند چون خون امیر عبدالرحمن خان در رگهایش جاریست. دوستان عزیز اگر در مورد افغانیت مشکل دارید لطف نموده کشور مارا ترک کنید و به جای اصلی خود برگردید و نامش را بگذارید خراسان و گرنه ما فرزندان امیر عبدالرحمن خان هستیم.
نوت: هیلی ارشاد این پیام را که در صفحه خودش در ۱۴ می نوشته شده و تا امروز وجود داشت، پس از به اشتراک گزاری دوستان، از صفحه خود حذف کرده است...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است