دیدار نمایندگان 28 حزب سیاسی با حامد کرزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۷/۳/۱۴ کد خبر: 151677 منبع: پرینت

نمایندگان ۲۸ حزب سیاسی کشور به دیدار حامد کرزی رییس جمهور سابق رفتند.

دفتر مطبوعاتی حامد کرزی اعلام نمود که در این دیدار، در مورد اوضاع جارى کشور و انتخابات پیش رو صحبت‌هاى همه‌جانبه ای صورت گرفته است.

همچنین در این نشست توافق شده است تا رییس جمهور پیشین افغانستان نماینده اش در کمیته سیاسی احزاب را معرفی کند.

شرکت کنندگان این نشست تاکید کردند که نشستی ملی با مشارکت رهبران احزاب سیاسی و شخصیت‌های ملی، به منظور جلوگیری از تقلب در انتخابات آینده برگزار شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نمایندگان احزاب
حامد کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   چه شد دوباره به دامن پشتو

>>>   پیش مادر تقلب رفته اند تا جلو تقلب را بگیرند چی یک مردم بی خبر داریم که در روز روشن در جانشان میزنند او برادر کرزی خودش یک تقلب کار که هم به خود تقلب کرد هم به غنی معلوم میشود که این شورا هم همه تقلب سالاران است و بس

>>>   کرزی خودش بنیان گذار تقلب وفساد درافغانستان بود.همین دولت بیقانون را باتقلب خودش بنیاد گذاری کردطوریکه رییس کمسیون ها اعضای عادی حتا کارکن های عادی وکمپیوترکاها گارد ها همه را ازقوم خود تعین کرد ودستورداد تا به نفع غنی احمدزی ای بدهند.وقتیکه .ضیاءالحق امرخیل صندوق هارا پرکرد وافشاشد.اما دولت کرزی دران مورد هیچ اقدامی نکرد یوسف نورستانی را هیچ پرسانی نکدند.بازهم میخواهد فساد دیگری را ایجادکند.

>>>   عجب احزاب سياسي، بخدا قضاوت ملا نصرالدين در اين ملك تمرين ميشود، لعنت خدا بر سر كرزي دزد و نوكر سي آي اي، وطن از دست همين بي ....دربدر شد، حالا چند دزد بنام سياسيون ميخواهند كه از او چهره ملي بسازند، كرزي بايد از طرف ملت محاكمه شود.

>>>   نمیدانم غیر پشتون ها چرا به دامن پشتون خود را انداختن
در حالیکه میدانن در طول تاریخ غیر از زجر و اهانت از پشتون چیزی را ندیدن به وحشی ترین جناور اعتماد کن ولی به پشتون نه چرا که آنها با مادر خود صادق نیست با ملت چطور صادق باشه
احمد از کابل

>>>   قسم بخدا است اگرازیکی شان خیرببینید زیرا اینها اینقدردارائیها راازکجا کرد؟

>>>   ......بر 28 حزب مذدوری که دور یک عنصر کثیف تجمع می کنند، این احزاب نه بلکه مزدوران وابسته به بیگانگان می باشند ورنه اگر مکتب و اندیشه ای می داشتند، ابداً حول چنین یک عنصر مضر تجمع نمی کردند.
بدا به حال این گونه احزاب که نه مایه فکری و نه هم استقلال سیاسی دارند.
مردم افغانستان بدانند که این اجزاب مانند اعضای پارلمان مزوران اند نه احزاب مستقل، از عملکرد شان دانسته می شود جاجت به توضیح نمی باشند. این را که همه می دانند.
شمالی وال

>>>   کرزی صاحب ضرار احمد مقبل را نمینده تعیین کرده اند تا مشکل افغانستان حل گردد

>>>   همه این مشکلات و گرفتاری ها و اتفاقات ناگوار که بعداز تاسیس حکومت وحدت ملی دامنگیر مملکت و مردم افغانستان شده از گور کثیف همین کرزي بلند می شود.کرزي لعنتی همه چیز را سازماندهی کرده خودش ازدور تماشا می کرد ....

>>>   کرزی عامل تمام بدبختی های افغانستان در کمتر از دو دهه قدرتش بود. وی بینان گذار چور وچپاول و تقویت آدم کشان و حکومت با فساد قوی و زمینه ساز تقلب و بی عدالتی و بلاخره به قدرت رسانیدن بیسواد ترین افراد جامعه در سمت های بالای دولتی و غیر دولتی بود وی عامل عمده تمام بدبختی های هر انسان فقیر و نادار کشور ما بود. فقط مشتی از افراد استفاده جو و قدرتمند را بدور خود جمع کرده تا تمام دارایی های بدست آمده را تاراج کنند همانطور هم شد. امروزه فقط چند تن از همان خر پول ها گاه و نا گاه صدا بیرون میکنند و میگویند کرزی صاحب کرزی صاحب و حق شان هم است چون پول گزافی را بدست اوردند. افسوس بحال ما افغانهای بیچاره که تمام عمر زجر این همه بی عدالتی ها را میکشیم.
وسلام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است