رضایت مردم، معیار کارکردهای شما است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۷/۳/۱۳ کد خبر: 151640 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور در دیدار با هیات رهبری شهرداری کابل، گزارش کارکردها و پلان های این اداره را استماع کرد.
در این نشست که در قصر گلخانۀ ارگ انجام شد، هیات رهبری شهرداری کابل، در رابطه به وضعیت کنونی این نهاد از نگاه ظرفیت داخلی، اقدامات، دستآوردها و چالش ها معلومات ارایه کرد.

رییس جمهور غنی پس از استماع گزارش متذکره، گفت که شهرداری کابل باید به توقعات مردم و شهروندان کابل پاسخ ارایه نماید و نظم را در این شهر به وجود آورد.
وی افزود: پلان ها و برنامه های شهرداری باید بگونۀ باشد که روی وضعیت شهر تاثیر عملی و عینی داشته باشد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد که باید شهرداری روی مشکلات بنیادی تمرکز کند و به زودی دیدگاه خود را در این رابطه با ریاست جمهوری شریک سازد.
رییس جمهور کشور بر کاری تیمی در شهرداری کابل تاکید کرده، گفت که رضایت مردم معیار کارکردهای شما است و باید کارکردهای تان تاثیرات مستقیم روی بهبود وضعیت شهرکابل داشته باشد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شهرداری
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   انتخابات شورای شهر و شهر دار ها چرا انجام نمیشود؟

>>>   Khurasani
آنانی که "کوته سنگی" ما را "میرویس میدان" خواندند، "ده بوری و کارته سخی" را "جمال مینه" نامیدند، "شاه شهید و سیاه سنگ" را "سید نور محمد شاه مینه" گفتند، "افشار" را به "سپین کلی" تغیر دادند، "قلعه جرنیل" را "خوشحال مینه" ساختند، "بازار ارگ و خیابان پل خشتی" را "جاده "نادر پشتون" مسمی کردند، میدان هوایی "خواجه رواش" را "حامد کرزی" و سایر مناطق و مکانب و بیمارستان ها را به نام یک قوم سکه زده اند یکبار سر خود را در گریبان نمایند که کی ها تعصب قومی را درین ملک دامن میزنند و کدام قوم سبب تجزیه افغانستان میشود؟ وقتی جوال دوز را در جان دیگران میزنین لطفن سوزنی را هم در بدن خود هم فرو ببرید. وقتی جاده یی را در شهر دوشنبه بنام کمال الدین بهزاد دیدم و ناحیه های یی را در تاجیکستان بنام عبدالرحمن جامی و ناصر خسرو قبادیانی و مولا جلال الدبن بلخی دیدم فهمیدم که انها هر چند فرزندان اصیل این خاک اند ولی درین وطن جای پایی ندارند.
برادران عزیز ابن نامگذاری های زوره کی و تقلبی را دست کم.نگیرید این اقدامات اغاز کشتار فرهنگی شماست بدست چند فاشیست سیه فکر و سیه اندیش. وقتی فرهنگ زبان و هویت تان مرد دیگر کشتن خود تان برایشان مانند نوشیدن اب خواهد بود. سرزمینی که ناقلین صاحب اصلی اش خوانده شود. سرزمینی که کوچی ها ده سیت در پارلمانش داشته باشند و هندو ها هیچ. سرزمینی که تشکیل قوای مخصوص اش به استثنای قوم اصلی این خاک باشد سرزمبنی که مخکشان اش پیرو راه محمدگل مهمدیان باشند بدون شک که جز رفتن به سوی ویرانی و تباهی راه دیگری در قبال نخواهد داشت. تا قبل ازینکه نعره های تجزیه طلبی و سلسله جنگ های چند صد ساله دیگر درین وطن رقم بخورد برادران صاحب قدرت ما باید سر تعقل بیابند و بدانند که امروز دیگر سیاست های فاشبستی عبدالرحمن خانی کارگر نیست بیایید همه یکدیگر را به حیث شهر وندان مساوی الحقوق در اغوش بگیریم و از تعصب و خامی گذر نماییم اگر زره یی از محبت این وطن در دل تان است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است