قوماندان پولیس در قندوز ترور شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۴    ۱۳۹۷/۳/۱۱ کد خبر: 151613 منبع: پرینت

قوماندان پولیس محلی در منطقۀ چرخ آب شهر قندوز به قتل رسید.

به گفته صفر محمد اکبری آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت قندوز حوالی ساعت هشت صبح امروز، عزیزالله ناصری یک قوماندان پولیس محلی با دو محافظ اش در نتیجه کمین افراد مسلح ناشناس در منطقۀ چرخ آب شهر کندز کشته شدند.

آقای اکبری گفت که یک محافظ دیگر این قوماندان پولیس محلی در این حمله زخمی شده و مهاجمان موفق به فرار شده‌اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قندوز
ترور
نظرات بینندگان:

>>>   به جز اشرار طالب وداعش منافق کی میتواند باشد؟!‏ هیچکس غیر از اشرار طالب وداعش.آزاد

>>>   14 ساله خدمت کریم خلیلی برای مردم هزاره

خلیلی و ثروت میلیاردی اش :
چهار موتر ضد گلوله هرکدام 180 هزار دالر به بالا.
ارزش خانه خلیلی یک میلیون و دوصد هزار دالر.
سرمایه گذاری در تلویزیون شخصی اش یک ونیم میلیون دالر.
احداث یازده شهرک خورد و بزرگ در سراسر افغانستان برای خود و بنام اعضای فامیل اش.
داشتن 130 میلیون دالر در بانکهای خارجی.
ووووو .......
اکنون سئوالی دارم از جوانانی و مردانی که در اطراف خلیلی حلقه زدند.

چرا باید خلیلی این همه ثروت برای خود جمع کند و تا خرخره زیر دالر باشد،
اما چرا دشت برچی شما زمستانها غرق در گل ولای است ؟
چرا دایکندی تان محروم ترین مردمان کشور را دارد؟
چرا پانزده سال است پنجاه کیلومتر سرک جاغوری تان پخته نشده است؟
چرا باوجود ده ها کندک اردوی ملی یک عدد آن در هزارستان شما مستقر شده امنیت تان را نگیرفته؟
چرا هر روز در راه ها گردن تان زده میشود ؟
چرا پنجشیر با 140 هزار نفوس ولایت شده و چرا جاغوری و بهسود با چهارصد هزار نفوس ولایت نمیشود ؟
چرا تمام کشور لین دوانی و برق کشی شده اما تنها یک سیم برق از مناطق تان نگذشته است ؟
چرا شماها بخاطر نا امنی ها مدام در حال فرار هستید و چرا خلیلی ده ها محافظ با معاشهای چندین هزار دالری دارد ؟
چرا مخارج زندگی خلیلی ماهانه پنجاه لک افغانی میشود. که من مطمئین هستم اکثر شماها که از خلیلی حمایت میکنید. اکنون خرج خانه تانرا هم ندارید. و بیکار هستید و از فقر شدید رنج میبرید. و کریم خان خلیلی در سیزده سال نمایندگی از شما در حکومت سرمایه میلیارد دالری برای خود جمع کرد.ولی مناطق شما همچنان محروم و مردمان تان در سختی و در نبود امکانات و برق و انکشاف- روزگار بدی را میگزرانند.
حالا از از شما جوانان عزیز میخواهم تا کریم خان را رها کرده به جنبش روشنایی بی پیوندید. تا در میدان خدا وراستی برای عدالت نبرد کنیم
و حق مانرا بگیریم. اگر هم ازین نوشته و از حرف من خوش تان نیامده و درست را از غلط تشخیص داده نمیتوانید.متن را برای مادر تان بخوانید و بگویید مادرجان راه درست کدام است از کریم کر خلیلی حمایت کنیم یانه ؟ مطمئین هستم که مادر تان با سیلی حواله سمت راست صورت تان خواهد کرد و راه راست را نشانتان خواهد داد.

>>>   Dehganpoor
به نظر اهل متخصص جامعه افغانستانی و نخبه گان مردم افغانستان ، در بین تمامی وزرای این حکومت تک قومی یگانه شخصیت متخصص ، کارشناس و کاردان همین وزیر آب و انرژی است ولی از آنجاییکه مربوط به هیچ قوم و قبیله نیست خارچشم اشرف غنی و شونست های قبیله گراست.
میدانم که شخص غنی جرات این را ندارد که با این وزیرخردمند و فرزند اصیل این سرزمین بحث و استدلال منطقی کند که کجای کار مشکل دارد ، از یک کتله بی سوادیکه دشمن ترقی و آبادی این کشور استفاده می کند.
گناه از این کتله بیچاره نیست ، از کسانی است که این بیچاره ها را در مدت ۳۰۰ سال در تاریکی نگه داشته اند تا از آنها دربرابر هرنوع جنبش روشنایی ، رقبای سیاسی و جنبش های ترقی و عدالت خواه استفاده کنند.
عقب نگه داشتن این سرزمین ، استفاده از شیوه های فرسوده قبیله ی و بر انگیختن احساسات قومی و قبیله ی یکتعداد پشتونهای عقب مانده از تمدن ناچیز منطقه ی و پاشیدن تخم نفاق قومی در بین اقوام این کشور سالهای سال است که محور سیاست های تک قومی اسلاف اشرف غنی احمدزی و شخص او بوده است و این روند ادامه دارد.
تاسف به حال چنین رئیس جمهور تحصیلکرده غرب برضد یک وزیر کابینه خویش از چنین شیوه غیر عقلانی کار میگیرد و همچنین تاسف به حال این کتله گوسفندی که هروقت بدون آنکه کمکی فکر کنند مورد استفاده رهبران قبیله ی شان قرار میگیرند و از ما که با اینها هموطن هستیم.

>>>   Feroughi
اخیراً عبدالله عبدالله در نشستی رسمی ، در حضور وزرای کابینه ، بی آنکه از کسی بترسد و بشرمد ، دانسته یا ندانسته ، با صدای بلند اعلام داشت که : در زمان حکومت وحدت ملی ، کشت تریاک و تولید مواد مخدر در افغانستان بیش از 90 در صد افزایش یافته و در همین مدت در شمال کشور افزایش 400 در صدی داشته است .
توجه داشته باشید لطفاً ــ در شمال افغانستان افزایش 400 در صدی !
ازین گزارش بخوبی میتوان استنباط نمود که انتقالِ جنگجویانِ طالب در شمال ، نه تنها به منظور انتقال جنگ و بی ثباتی ، بلکه بمنظور گسترش کشت و قاچاق مواد مخدر ، هم صورت گرفته است .
آخر هرچه نباشد همه طرف ها ــ شاملِ ( گرداننده گان خارجی جنگ ، مافیای دولتی ، قوماندان ها و تنظیم های شریک در قاچاق و طالبان کرام ! ) همه ازین خوان نعمت ، لقمه برمیدارند !

>>>   کار غنی ودار دسته اش است ۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است