معاون مشاور شورای امنیت ملی هند در دیدار با عبدالله
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۷/۳/۱۰ کد خبر: 151583 منبع: پرینت

روابط هند و افغانستان مستحکم، پایدار و استوار بر ارزش‌ها و منافع مشترک است.

داکتر عبدالله رییس اجرایی در قصر سپیدار با شری راجیندر کهنا معاون مشاور شورای امنیت ملی هند و هیات همراه ملاقات کرد.
در این نشست رییس اجرایی کشور تشریف آوری آقای کهنا و هیات همراه ایشان را به کابل خیرمقدم و خوش آمدید گفت و از کمک‌ها و حضور هند در افغانستان قدردانی و تشکر نمود.
رییس اجرایی کشور روابط میان دو کشور را مستحکم،‌ پایدار و استوار بر ارزش‌های تاریخی-فرهنگی و منافع مشترک و معقول خواند.

آقای کهنا با تشکر از استقبال گرم حکومت و مردم افغانستان، با مستحکم خواندن روابط میان دو کشور از حضور هند در کنار حکومت و مردم افغانستان و ادامه‌ی کمک‌های همه جانبه‌ی این کشور برای افغانستان اطمینان داد.

در این نشست آخرین تحولات داخلی و منطقه‌ای، روابط و همکاری‌های نظامی میان دو کشور، کمک‌های توسعه‌ای و زیربنایی و گسترش دادوستد بازرگانی میان هند و افغانستان به بحث گرفته شد.
هردو طرف بر استحکام روابط و همکاری‌های مشترک میان دو کشور تاکید کردند و خواهان همکاری همه جانبه برای مبارزه با چالش‌های امنیتی و استفاده‌ از فرصت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای استقرار صلح و ثبات در منطقه شدند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
هند
نظرات بینندگان:

>>>   Omar Massoud
این هم عبدالله جگلو و این هم برنامهای بزرگش برای مردم رنج دیده این کشور . از بی برنامه گی دارند خودشان را روی بازار می شرمانند. اوج بی برنامه گی در پنجاه فیصد حکومت.
پ. ن. رولا غنی درست گفته بود که عبدالله ناکام است.

>>>   ع وغ تمام روز در غم سفر های خارجی و یا دید و بازدید یهودی ها در کشور اند در غم دیگر چیز نیستند

>>>   خارجی ها هم در دل میگویند در این باغ ///...یک انسان هم پیدا میشود

>>>   Dehate.
می گویند بخاطر ختم کار معاون سخنگویی ریاست اجراییه( ریاست بیکاران) در قصر سپیدار به تعداد ۵۰۰ نفر دعوت شده که هزینه زیادی می خواهد.
اکنون می خواهم بدانم که از کدام منبع هزینه این محفل پرداخته شده است و همین آدم در مدتی که معاون سخنگوی این ریاست بوده آیا برابر به این هزینه خدمتی برای این خاک کرده است و یا خیر؟
به نظر من، رئیس این قصر برابر به هزینه این محفل خدمت نکرده است چه رسد به سخنگویانش.

>>>   Safaa
كمي تاريخ مطالعه كن بي سواد. كمي انسانيت ياد بگير. حالا كه بي هويت هستي و هويت ات در مقابل بي سوادي جهل ناداني غلامي و مزدوري فروخته يي حد اقل يدان كه تف انداختن در روي انسان شايسته موجود زاده شده از انسان ديگر نيست. همانطوريكه تو يي سواد و بي خبر از تاريخ حق داري به خود هويت اوغان خَر بدهي ديگران نيز حق دارند بخود هويت خراساني يا اريايي بدهند. افغان يا اوغان نام ديگر پشتون است. تو يا تاجيك بي سواد يا هن شايد اوغان غول باشي چيزي مه بخود مي پسندي به ديگران هم بپسند. خلاصه كه ما كتي شما مزدوران قبيله در يك كاسه نان نميخوريم.

>>>   با نفر نمایشی رازدار کرده از دست او هیچ چیزی نمایید.

>>>   متأسفانه عبدالله در عین حال که هیچ برنامه برای کار و رفع مشکلات مردم افغانستان ندارد برای بقای خود هم به نعل میکوبد و هم به میخ ؛ این طرف به مردم قول میدهد که تذکره برقی بدون کلمه افغان را توزیع می کنم و آن طرف به ارگ می رود به غنی میگوید مردم (تاجکان) را فریب دادم و هرگز هم چون بد نمی کنم که بدون اجازه شما تذکره برقی توزیع کنم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است