سلیمان حسینی: فشار آمریکا برپاکستان ظاهری بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۹    ۱۳۹۷/۳/۸ کد خبر: 151533 منبع: پرینت

پاکستان همچنان شریک استراتژیک آمریکا باقی می ماند و هیچ کشور دیگری نمی تواند جایگزین پاکستان برای آمریکا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سلیمان حسینی استاد دانشگاه معتقد است فشارهایی که آمریکا بر پاکستان آورد ظاهری بوده افزود: نکته ای که قابل تامل است این است که در دوران جدید یا در دوران آقای ترامپ وضعیت یک مقدار برعکس می شود. آمریکا در نهایت فشار خود را روی پاکستانی ها می آورد و پاکستان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و پاکستانی ها را متهم به حمایت از گروه های تروریستی و رادیکالیستی می سازد. اما به خوبی دیدیم که باز هم پاکستان همچنان شریک استراتژیک آمریکا باقی ماند و هیچ کشور دیگری نمی تواند جایگزین پاکستان برای آمریکا باشد.

وی افزود: این بازی ها به این دلیل میان پاکستان و آمریکا انجام شد که از یک طرف آمریکا گفته باشد که ما فشار بر پاکستان آورده ایم و از سوی دیگر پاکستانی ها هم نشان دهند در حال مبارزه با تروریزم هستند. در واقع آمریکا در تلاش است که فشارهای ظاهری را بیش از این بر پاکستان وارد بسازد تا نشان دهد در حال متقاعد ساختن پاکستان برای عدم تمویل تروریست ها است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلیمان
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   تعدادی از افراد قبایل یاغستان بدستور آی اس آی بکابل آمده اند تا جیب های شان را از کـد 91 پر نموده دوباره به یاغستان شان برگردند ، این تکتیک همان دوره انگریز است که روزی ریش های شانرا سیاه رنگ نموده می آمدند از کابل پول میگرفتندوخود را افغان ودشمن ومخالف انگلیس معرفی میکردند ، زمانی ریش های شانرا سرخ رنگ نموده نزد انگریز میرفتند واز وفاداری خودبه آنان اطمینان میدادند انگریزها هم چون میدانستند اینها بنده زر هستند جیبهای شانرا پرنموده واپس می فرستادند ،این طایفه همیشه می خواهند در زیر سایه قانون جنگل زندگی کنند وبه قانونیت واصول تابع نمیشوند ،
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است