از رولا غنی تا مسلم شیرزاد و پسران رهبران
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۵    ۱۳۹۷/۳/۷ کد خبر: 151480 منبع: پرینت

- اصطلاح " چیز" را عموما به چیزی می گویند که چیز باشد، مثلا رولا غنی وقتی می خواهد بگوید سادات کاوم نیست باید یک چیزی دیگر باشد، بعد با اعتماد به نفس کامل می گوید سادات چیز هستند؛ در ضمن خانم غنی که متخصص در امور قوم شناسی در افغانستان هست معتقد است که سادات مردمانی فرا زمینی و فرا متافیزیکی هستند که به چیز خلاصه می شوند؛ یعنی هر چه می خواهند باشند، باشند اما قوم نیستند. حالا تعدادی از سادات ناراحت شدند که رولا غنی حق ندارند که در مورد آنها تصمیم بگیرد که آنها قوم هستند یا قوم نیستند، بنابراین ما قوم هستیم و همچنان تا آخرین قطرۀ خون قوم باقی خواهیم ماند.

- مسلم شیرزاد با خودش فکر کرد که چه کند که مثل جیمزباند توجه همۀ مردم کرۀ زمین را به خودش جلب کند، همین شد که آمد و از قدوس جگرخون و رحیم دار دار و ستار بروت و فرید شکمبه خواست که موترهایشان را با عکس های 40 در 50 بپوشانند و تا خود کمیسیون انتخابات موتردوانی کنند تا به همۀ دنیا ثابت بسازند که ما در میدان هستیم و تا آخر در میدان خواهیم ماند. حالا برخی ها اعتراض می کنند که مسلم شیرزاد چون جوان است و سه متر نیکتایی دارد نباید این کارها را انجام بدهد چون خدا و پیامبر در این ماه رمضان از اینهمه داره کشی خوششان نمی آید اما برخی دیگر معتقدند که مسلم جان نر واری به میدان چاروالی باشد و ثابت کن که مردان بزرگ روزگار از همان ابتدا باید با کروزینگ و هایلکس و بادیگارد وارد میدان شوند.

- پسران رهبران جهادی و قیادی و طالب و دموکرات و چپی و راستی با هم نشستند و فکر کردند که حالا ما بزرگ شدیم و نیازی به پمپر هم نداریم و چون بزرگ شدیم می توانیم با توکل به پدران ما و امید به دالرهای ذخیره شده بصورت آسان و سهل تر از پل صراط وارد پارلمان شویم، همین شد که مردم بصورت دسته بندی آماده شدند که به پسران نازدانۀ رهبران رای بدهند و آنها را به زور هم که شده وارد پارلمان کنند.

ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلم شیرزاد
رولا غنی
سادات
نظرات بینندگان:

>>>   مسلم شیرزاد یک کار بسیار خوبی را انجام داد در حقیقت از تقلب و جلوگیری قبل از قبل جلوگیری نمود تا برای مردم ثابت سازد که وی واقعا طرفدران دارد.
زلگی کاوه

>>>   همی زهره یوسف رییس دفتر و مشاور رولا غنی،رولا غنی را بیراه میکند.
او یک روز به رولا غنی گفت که ما و شما از مردان چه کمی داریم که آنها در روز های زن و مراسم دیگر زنان و فارغ التحصیلان زنان اشتراک میکنند و دست های آنها را میفشارند،اما ما فقط باید با زنان سر و کار داشته باشیم و حق ملاقات با مردان را نداشته باشیم؟
رولا غنی گفت ،خی چه کنیم؟
زهره یوسف گفت:
یک گروپ جوانان از بادغیس آمده اند تا راجع به پروبلم سرک بادغیس -هرات و همچنان ساختن مکاتب شان با دولت در کابل ببینند. ما و تو نیز آنها را دعوت میکنیم و با هرکدام شان سلام و علیکی میکنیم و دست هایشان را فشار میدهیم.
رولا غنی گفت: نشود که رییس صاحب خبر شود.
زهره یوسف گفت: بانش که خبر شود.بلا ده پس رییس صاحب و داود سلطان روی زنکه باز. بلا ده پس هردویشان.

>>>   پول هايتان را نا حق مصرف نكنيد، أمريكا فيصله نموده كه طالب بايد پنجاه فيصد در قدرت سهم داده شوند، بنااً اين ترت و فرت جاي ندارد، نه غني ميماند و نه شورا ها، كوشش كنيد خود را با چهره طالب و طرز حكومت آنها و حدود شرعيت آماده سازيد، نشود كه با نكتائي هايتان إعدام شويد.

>>>   واقعا کار ناپسند ونادرست انجام داداه است.

>>>   رولا غنی زن عیسوی که نه در افغانستان تولد شده ونه از افغانستان پدر و مادر و قوم واقاربش است اکنون بگفته خودش بناممسلمان شده و قومش هم پشتون شده سادات که از چندین نسل قبل از نام کشور بنام افغانستان درین خطه باستانی با فامیل های شان زندگی کرده و بنام قوم سادات مور احترام تمام اقوام در کشور هستند و در بین پشتون و تاجیک و ازبیک و هزاره بنام قوم سادات حضور دارند با زبان های مختلف حرف میزنند اما در اصل از یک قوم بنام قوم سادات هستند زبان برای افهام و تفهم است نهاینکه قومیت متلق بزبان باشد چنانی که رولا غنی استدلال اش از انکار قوم سادات زبان انها را گفته و دیگر اینکه رولا غنی سر پیاز کون پیاز خودش عیسوی لبنانی نظر میدهد در مورد اقوام با هم برادر در افغانستان چند صباحی بخاطر شوهرش که ریس جمهور توافق دو تیم شده امده و خود را صاحب این خانه میداند برایش میگویم
ابله ای باشد که خود را گم کند
قد خدای خانه مردم کند .
زمانیکه شوهراش از کاخ ریاست جمهوری پاین افغتد رولا غنی با شوهراش بسوی امریکا با خرجین زر فرار میکند .

>>>   داود سلطان زوی و زنش که دو داماد امریکایی دارند، هر دو از فاسد ترین، بیشرم ترین، بی‌ وجدان‌ترین و بد اخلاق‌ترین افغان‌های هستند که شما تسورش را نمیتوانید، این دو فقط به دزدی و چور و چپاول به کابل آماده ا‌ند، هر دو جاسوس‌های CIA هستند.
رولا غنی هرگز نگفت که مسلمان شده است. او گفت که من سال‌ها با خانواده پشتون و مسلمان زندگی‌ کرده ام، پس در شناسنامه قوم پشتون و دین اسلام ذکر شده است. رولا غنی در یک مصاحبه‌اش در تلویین آمریکا گفته بود که خودش عیسوی است و اشرف غنی به دین و مذهب هیچ باور ندارد و اگر باور میداشت به عیسویت میبود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است