تفنگچه های گم شده از وزارت داخله دزدی شده‌ است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۵    ۱۳۹۷/۳/۷ کد خبر: 151461 منبع: پرینت

هفتاد و سه میل تفنگچه و سه حلقه دوربین شب بین، از ذخیره گاه فرماندهی حمایوی وزارت امور داخله دزدی شده است.
سندهایی که به طلوع نیوز رسیده، از گم شدن این تعداد تفنگچه خبر می‌دهد، اما وزارت امورداخله می‌گوید که ۸۳ میل تفنگچه از این ذخیره گاه دزدی شده و بخشی از این تفنگچه‎ها به دست آمده است.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت امورداخله می‎گوید که این جنگ افزارها هنگام گردآوری از نزد مأموران پولیس ناپدید شده‌ اند که در پیوند به این رویداد، دوازده تن بازداشت شده اند: «۸۶ میل تفنگچه که کهنه هست و شامل کته گوری چهارم می‌شوند و این از قطعات و جزتام ها از گذشته ها استرداد شده اند از یک بخشی از دیپوها مفقود شده است که پس از آن که ارگان کشفی کار را در این باره آغاز کردند نُزده میل از این جنگ افزارها بدست آمده است و هنوز ۶۴ میل آن مفقود است.»
اما، در این سندها تمامی تفنگچه‎های دزدی شده، تفنگچه‌های امریکایی گفته شده است.
دزدی جنگ افزارها و دیگر تجهیزات مهم نظامی آن هم از مصون‌ترین بخش و ذخیره گاه وزارت امورداخله با انتقادهایی روبرو شده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تفنگچه
وزارت داخله
نظرات بینندگان:

>>>   انشاالله که افغانستان ماهر ترین دزد هارا درارگان های کشفی دارد مثلا یاور وزیر صاحب داخله که از ریاست محافظت رجال برجسته است اگراز یک گنجشک وزارت خانه قبلی پرسان کنید درمورد دزدی های بیشمار این یاور شهادت میدهد اما وزیر صاحب هیچ به فکرش نیست !

>>>   تا زمانیکی شر وفساد ودوذدان پنجشیری در هرم قدرت باشد این دوذدیها ادامه پیدا میکنند زمانیکی بسمالله وزیر داخله بود در حدود ۵۰۰۰میل سلاح امریکای به سرقت رفت اینها دوذدان حرفوی ونسلی اند اینها به خرابی این ملک کمر بسته سالهای ۱۳۷۱ را همه به یاد دارند که چه نکردند دردفاتر دولتی یک ورق کاعذ نماند دار ونه دار حکومت سه صد ساله را به یعما بردند
بی خبر

>>>   هههههههههههه
وزارت داخله دزدها ذا میگیرد وای حالی
ور ردیف دردان قرار گرفت.

>>>   قراردادی های فرماندهی پولیس بادغیس، حین فروش گوشت سگ بجای گوشت گوسفند بالفعل دستگیر شدند .
فرمانده پولیس بادغیس گفته است که فرد قراردادی که مسئولیت رساندن گوشت به کارمندان و سربازان پولیس این ولایت را داشته است، بازداشت گردیده و تحقیقات از او جریان دارد.
گفته می شود که پولیس بادغیس از سالها بدین سو از همین قراردادی گوشت به دست می آورد
قایم به رسانه‌ها گفته است:" سرباز خون خود را می‌دهد. جان خود را می‌دهد. هر کسی که پشت این قضیه باشد مطابق به قانون مجازات می‌شود. در این کشور قانون است و در همی ده سال گذشته هیچ کسی صدای خود را در این مورد بلند نکرده است."

>>>   اگرهرچیزی بگندد با نمک چاره اش میشود
وای به روزیکه نمک بگندد
وزارت داخله که جیب خود رانگاه کرده نتواند جیب های مارا چی طورنگاه کرده میتواند

>>>   در جیب ارجمندی های مقامات است
بدخشانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است