هیات افغانستان با مقام های پاکستانی دیدار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۱    ۱۳۹۷/۳/۷ کد خبر: 151456 منبع: پرینت

محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان با ناصر خان جنجوعه همتای پاکستانی‌اش دیدار و گفتگو کرده‌است.
به گزارش رادیو ازادی، در این دیدار روی مسایل دو جانبه و پلان عمل برای صلح و همبستگی با پاکستان صحبت‌های صورت گرفته‌است.

پلان عمل برای صلح و همبستگی با پاکستان اجندای اصلی دیدار مشاورین امنیت ملی افغانستان و پاکستان بود.
این مساله را یک منبع حکومتی پاکستانی به رسانه‌ها ابراز داشته‌است.
این منبع در پیام فرستاده شده به رسانه‌ها گفته‌است، ناصر خان جنجوعه مشاور امنیت ملی پاکستان در دیدار با محمد حنیف اتمر همتای افغانش و دیگر مقامات ارشد افغان روی پلان عمل برای صلح و همبستگی میان دو کشور بحث کردند که دو جانب قبلاً روی آن توافق کرده بودند.

مبارزه بر ضد تروریزم، همکاری‌های سیاسی و امنیتی، پروسه صلح و آشتی، گسترش همکاری‌های اقتصادی، کاهش خشونت‌ها و برگشت مهاجرین افغانستان به کشورشان نکات شامل این پلان اند.

این سفر مقامات ارشد افغانستان به پاکستان به دعوت شاهد خاقان عباسی صدراعظم پاکستان صورت گرفته‌است و دیدار دیروز مشاورین امنیت ملی دو کشور هم در دفتر صدراعظم عباسی صورت گرفت.

در دیدار محمد معصوم استانکزی رییس امنیت ملی، ویس احمد برمک وزیر داخله و حضرت عمر زاخیلوال سفیر افغانستان در اسلام آباد نیز حضور داشتند.
آقای زاخیلوال در صفحه توییتر‌اش نوشته‌است که در دیدار مشاورین امنیت ملی افغانستان و پاکستان روی موضوعات مهم دو جانبه صحبت شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   این دیدار ها چه مفهومی دارد. همانند دیدارهای که قبل بوده از این دیدارها ونشستهای بیفایده که نتواند مشکلات سیاسی مارا حل کند بپرهیزیم وقت ضایع کردن است
پاکستان کیست نوکر امریکا وانگلیس جنگ و وحشت که درکشور ما جریان دارد ازدست کیست از دست امریکا وانگلیس است

>>>   پاکستانی هاحکومت افغانستان را ریشخند میسازند بمجرد یک اشاره بیست نفر هیئت به پاکستان میرود ودر بازگشت میگویند با دست پر برگشته اند ×××

>>>   هر وقت که درکشور کشتار ریاد میشه باز یک نوکر امریکا وانگبس پیدا میشود همینکه رفتند دوباره کشتار زیاد مبشه وکنر راکتباران میشه ما هیچوقت پند نمیگیریم از رفتار دو رویی پاکستان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است