نامه سرگشاده عنوان آقای احمد ضیا مسعود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۸    ۱۳۹۷/۳/۵ کد خبر: 151405 منبع: پرینت

آیا مقصد احمد ضیا مسعود فقط معاون رییس جمهور شدن است؟
پشت پا زدن به ارمان های جمعیت ، دوری از یاران دوران جهاد و مقاومت ، ضربه زدن به بدن ناتوان جمعیت ، چندین پارچه شدن نیروهای مقاومت همه را قبول دارید فقط برای اینکه چند صباحی احتمآ معاون رییس جمهور شوید؟
آیا امکان خدمت به مردم افغانستان را فقط ازطریق معاونیت ریاست جمهوری می بینید؟
اگر احتمالا این خواسته شما نیز برآورده نشود دیگر جای برای شما در سیاست افغانستان باقی نخواهد ماند.

شما بخوبی می دانید که عمق دشمنی بخش مشخصی از مردم افغانستان با شهد احمد شاه مسعود و اهداف آن کاملا پای برجای بوده و به هیج عنوان شما را نخواهند پذیرفت.
یک ولسوال صادق، کار دادن و مردم دوست بدون شک از یک معاون رییس جمهور بهتر است، آنهم از رییس جمهوری مانند آقای اشرف غنی.

اقای احمد ضیا آیا خشم و نفرت شخصی شما بالاتر از اهداف جهاد و مقاومت می باشد که همه را فراموش نموده (هردو کفش را به یک پا نموده) می خواهید حتمآ به هرقیمتی معاون رییس جمهور شوید؟

شما می دانید که حضور تان در تیم اقای اشرف غنی کمکی کرده نمی تواند و احتمالا مخالفان احتمالی جهاد و مقاومت را نیز که در اطراف اقای اشرف غنی خوابیده اند را نیز بیدار خواهد ساخت که باعث شکست او خواهد گردید.

شاید آقای اشرف غنی احمد زی مانند حلقات مشخصی که در عقب تیم ایشان منتطر ضربه زدن به زبان و فرهنگ دیگران هستند، خطرناک نباشند ولی مشکل اصلی اطرافیان شان می باشند که باید جدی به آن پرداخت.

بنده نمی خواهم در این بحث داخل شوم، ولی اگر لازم شد افکار ناسیونالستی حزب افغان ملت و روسای اولیه آن آقای غلام محمد فرهاد و گل محمد خان مهمند و در نهایت نورالحق احدی و کریم خرم را که اکثر مورخین، ادیبان و نویسندگان کشور می شناسند لازمی برای معرفی بیشتر نمی ماند.

بهتر خواهد بود هرچه زود تر به خود آمده طوق خدمت گذاری به رییس جمهور احتمالی اقای اشرف غنی که فرسنگ ها از این مقام فاصله دارد را فراموش نموده، به عنوان یک خدمتگار صادق مقامی را انتخاب نماید که شایسته شما را داشته باشد.

حضور داشتن تحت اهداف (هر شخص ) نمی تواند ضامن سعادت و خدمتگذاری به مردم کشورش باشد گاهی هم حضور داشتن در کنار افرادی می تواند شرمساری را در پی داشته باشد.

بنده این نامه را هم از روی دلسوزی می نویسم و هیچ فکر نمی کردم که روزی مقام و چوکی بالاتر از همه ارزش ها و اهداف مشترک باشد و یکباره همه چیز به باد فراموشی سپرده شود.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
منجمزاده
نظرات بینندگان:

>>>   Ali Faiq
ما مشتركات 90 فيصدي با پاكستاني ها داريم تا با افاغنه.

زبان پاكستان فارسي است
مذهب مردمش أحناف است
سرود شان پارسي است
بنك نوت شان فارسي است
سكه هاي شان غوري فارسي است
نام هاي راكت هاي شان غوري يك و غوري دو ووو است فارسي است
اقبال لاهوري فارسي سالار قرن بود
در اكثريت مساجد و مكاتب پاكستان خواجه حافظ و پنج گنج تدريس ميشود
شما اين ليست را لطفا تكميل كنيد...

مشتركات ما با افاغنه در چيست؟
من نان ميگويم وي دودي
من دانشگاه ميگويم وي كورسها اجباري پشتو تولنه ميسازد و بالاي من به زور شمشير ميقبولاند
دين من اسلام است و دين آنها يهوديت؟؟
مذهب من حنفي است و مذهب انهاي افغانوالي
و اين ليست را شما لطفا تكميل كنيد

>>>   زمانیکه معاون کرزی بود غلام سخی شاروال صادق وفعال کابل را به دلیل شخصی برطرف ساخت !

>>>   از کجا خبر شدی که ضیا مسعود باز خود را شامل تیم اشرف غنی میکند؟
ویا این که این مطلب چهار سال پیش،بطور تکرار نشر شده است؟

>>>   نامه سربسته به جناب منجم زاده !
شما تا هنوز ازینها انتظار کاری دارید ؟؟؟؟ این هارا نشناخته اید ؟؟؟؟

>>>   آیا مقصد احمد ضیا مسعود فقط معاون رییس جمهور شدن است؟
نه خیر آقای نویسنده! مقصد احمد ضبا مسعود پِرکردن شماره های بانکی اش در خارج است. مانند تمام برادران جنگسالارانش.
شما دیر از خواب بیدار شده اید.

>>>   به یقین کامل گفته میتوانیم که جمیعت وشورای نظار بد نام هیچ وقت خدمت گزارمردم نبوده ونخواهیم بود نوسینده محترم درمقاله خود ازاحمد ضیا مسعود خدمت به مردم افغانستان یاداورشده درحالیکه اوجزخود وچند تا پنچرمین دیگرمردم افغانستان را نمی شناسد وهمچنان شماازارمان های چور چپاول بزچینی یاد کرده اید که مردم افغانستان خاطرات جنایات کارانه او رافراموش نکردند که وضیعت کنونی نتیجه جنایات اواست.

>>>   Abdul Hai Khurasani
وارث روان پریش محمد گل خان مومند، فردا به پایتخت فرهنگی و تاریخی خراسان (بلخ) می آید تا اوج پیروزی خود را جشن بگیرد و با روح محمدگل خان میثاق و پیمان مجدد ببندد.
لاله این چمن آلوده رنگ است هنوز
سپر ازدست مینداز که جنگ است هنوز
ای که آسوده نشینی لب ساحل برخیز
که ترا کار به گرداب و نهنگ است هنوز
اشرف غنی از عقدهٔ حقارت مزمن رنج می برد و فاقد ظرفیت زعامت حکومت وحدت ملی است.
او یک مدیر ضعیف، روان پریش و عصبی است که حتی نمی تواند موفقیت و کفایت تنها وزیر جسور و متخصص خود را تحمل نماید و احساس حقارت می نماید.
برای فرونشانیدن عطش عقده مزمن روحی و روانی خود، از سفر وزیر انرژی به استان بلخ ممانعت نمود تا با افتتاح دو سپ استیشن انرژی برق، از این فرصت به عنوان یک کمپاین سیاسی بهره ببرد.
نکته ای را که من متوجه نمی شوم و سرم در این سحرگاه رمضان باز نمی شود، این سوال است که چرا مثلاً داکتر عبدالله با وزیر انرژی به عنوان صدراعظم کشور به بلخ سفر نکرده است و میدان را برای مانور سیاسی یک منافق تمام عیار باز گذاشته است؟
این آقا که رئیس جمهور نیست،اشرف غنی رئیس حکومت وحدت ملی است، حکومت فعلی مشارکتی و ائتلافی است، چرا باید امکانات اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی حوزهٔ رأی خود را در اختیار دشمن خود قرار بدهیم ؟
شهروندان عزیز بلخ
می دانم که او مهمان خود خوانده است و در شأن بلخ نبست که پذیرایی نشود، اما نگذارید احساس پیروزی کند، هر گز به او اعتماد نکنید و اقتدار و عزت سرزمین بلخ را به فاشیسم قبیله نفروشید.
او یک فاشیست تمام عیار است و آمده است تا برنامه های ناتمام محمد گل خان مومند را تمام نماید.
باید به او فهماند؛
هر بیشه گمان مبر که خالیست
شاید که پلنگی خفته باشد

>>>   منجم زاده صاحب: تبصره بدون انتشار خبر و توصیه بدون اطلاع موضوع خوانند را سرگردان می کند. من از دیروز تا کنون اخبار تعقیب میکنم تا اگر خبری درین رابطه بخوانم ولی نیافتم. لطف نموده موضوع را روشن اطلاع رسانی کنید
ولی

>>>   هموطنان عزیز اگر واقعا از احمد ضیا .انتظار دارید که به شما کمک بکند.ویا یکی را به بعنوان نماینده در بدنه حکومت داشته باشید ویا به عنوانی دولت مرد.100 درصد لازم است که او شخص در دولت و حکومت افغانستان مقام و منزلت داشته باشد.اگر نه با حلوا گفتن دهن هیچ کس شیرین نمیشود
( مهاجر )

>>>   محمود جان منجم زاده ! خداوند به تو روز نيكي بته ! خير ببيني كه به موقع ؛ سرِ مره خلاص كدي ! از همي لحظه به بعد مه فكر معاونيت رييس جمهور " احتمالي " ره از كلهء خود بيرون ميكنم .
بي پير مرو در خرابات
ارچند؛ سكندرِ زماني
پير جان ما ره تير از همي معاونيت ، پعاونيت ! همي گپ هايت مره گرفت پدرا ! اگرچه مه خودم هم از موضوع "معاون احتمالي ِرييس جمهور احتمالي " شدن خود؛ خبر نداشتم و از خودت تشكر ميكنم كه مره ده جريان گذاشتي . خدا يارت باشه پدرا ! مه از اينه همي حالي - فاميدي از همي مسأله صرف نظر كدم !
احمد ضيأ مسعود - كانديد مستعفي احتمالي رييس جمهور احتمالي انتخابات احتمالي افغانستان

>>>   من حیرانم که در طی چهل سال گذشته شما چطور به چهره های کثیف ( اشرار بی فرهنگ)آشنا نشده اید؟ بیچاره روس ها از ترس اینکه ۹۵٪ قوماندان های اشرار با ایشان پروتوکولی شده بودند،توان پرداخت جیب خرچی های اشرار را نداشت. ازین وطن فرار کردند و حتی عقب شان را هم نگاه نکرده رفتند و خیرات کردند و خوشحال شدند که چگونه از دست این مصیبت خلاص شدند.مگر شما نمی دانید که اشرار فقط به چوکی و پول ایمان دارند نه به الله،بخاطر (پول،عشر،ده یکه،ذکات،جزیه،......) چقدر درببن شان اسلام جنگی بود.پیوسته در حال چور و چپاول همدیگر بودند.از صد ها جای پول،اسلحه،مهمات،و اعاشه و اباطه میگرفتند...باز هم منتظیر استید و امید وار انجام کار های انسانی از ایشان استید بسیار عحیب است......

>>>   احمد ضیا مسعود مشکل اساسی اش اینست که خود را نمی شناسد و نمیداند که از لحاظ سیاسی میان مردم چقدر وزن دارد. غنی بخاطر که برای تاجک ها بگوید که من از چهار قوم بزرگ در کنار خود دارم از ضعف شخصیتی ضیا مسعود سو استفاده و وی رابا نیرنگ و امضا موافقتنامه جذب تیم خود کرد و یک پست مسخره برایش ایجاد کرد و بالاخره به همان مسخر ه گی بر طرفش کرد این آدم هنوز از گذشت روزگار پند نگرفته است و به حزب خود که در دامنش احمد ضیا مسعود شده پشت پا می زند. برای هر حزب توان و قدرتش در یک پارچگی و حفظ وحدت آن است در غیر آن مانند ضیا مسعود هر کس دست خودرا با وی پاک می کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است