جمهوری استبدادی غنی، وزیر انرژی و آب در حصرخانگی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۲    ۱۳۹۷/۳/۳ کد خبر: 151358 منبع: پرینت

حصر خانگی اصلاح طلبان در ایران را شنیده بودم، اما نمی دانستم در کشور خود ما و در نظام دموکراسی خود ما که هر روز لاف آن را می زنیم، با شهروندان این کشور چگونه بر خورد می شود.

همین لحظه( ساعت چهار و نیم بجه روز چهارشنبه) وقتی می خواستم از میدان هوایی کابل به سوی هرات پرواز کنم، متوجه شدم که علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب نیز می خواهد برای افتتاح یک پروژه به شهر مزار شریف رهسپار شود. اما با کمال تعجب دیدم که ماموران امنیتی مانع رفتن او به مزار شریف شدند.

جناب وزیر نیز تصمیم گرفت که با استفاده از فرصت و رخصتی های پنجشنبه و جمعه به هرات، به خانه اش، برود اما بازهم ماموران امنیتی مانع سفر او شدند. وزیر انرژی و آب هم سرانجام تصمیم گرفت به منزلش در کابل بر گردد.

من شنیده بودم که غنی او را از کشور ممنوع الخروج کرده اما نمی دانستم که در داخل هم زندانی است. آقای غنی با این رفتار اش عملا ارزش های دموکراتیک را به مسخره گرفته است و از جانبی خود را می خواهد با مردم هرات طرف بسازد. آقای غنی به نام دموکراسی نظام استبدادی و پولیسی نوع استالینی را در کشور حاکم ساخته است.

احمد فرهاد مجیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
عثمانی
مجیدی
نظرات بینندگان:

>>>   گودتای فاشیستی غنی تازه آغاز شده.
تا چند هفته دیگر پست ریاست اجراییی با همه بند و بارش لغو میشود.

>>>   ولا جالب است به ای کشور چه جریان دارد

>>>   غنی هر کاری دلش بخواهد همانرا انجام می دهد و هیچ کسی را حریف خود نمی داند. این وضعیت و این تکروی غنی از بی جربزگی غیر پشتونها ناشی می شود. غنی با تکیه بر آمریکا این کارها را انجام می دهد. مردم ما باید به خود بیاید و اندیشه کند تا کشور گرفتارتر و گندیده تر از این نشود.

>>>   غنی احمدزی با اینکاراش اگر باری دیگر به هرات سفر کند عین عملی که در مقابل گلبیدین حکمتیار صورت گرفت به عین حرکت از جانب مردم هرات مواجه میگردد و ریشخند شده بر خواهد گشت منافقت و خود خواهی غرو و تکبری غنی کمتر از فرعون و نمرود نیست .

>>>   از این قوم کوهی که سر قومندانی شان غنی میباشد پیشتر توقع نمیرود و تازه این باسواد شان است که به اصطلا تحصیلات عالی در بهترین کشور دنیاه یعنی امریکاه دارد الحق که درست است خر عیسی گر اش به مکه برند- باز اید هنوز خر باشد.
ح... از هرات مقیم امریکاه.

>>>   محمد همایون صادقی
! درود های فراوانم نثار همه آزادیخواهان ، دادخواهان و عدالتخواهان میهن عزیزمان
بخاطر نجات میهن مان از فروپاشی و تجزیه ، همبستگی اقوام در محور عدالت اجتماعی می باید خامه ای از برنامه
، و اهداف راهبردی و تاکتیکی که مردم را از نسل کشی طالبان و فاشیست های افغانتبار ارگ نجات دهد پیش از ترتیب لیست مطرح و گزینش داده شود تا باشد که دیدگاه و نظریات همه در آن بازتاب یابد .
در شرایط کنونی که فاشیست ها و شوونیست های افغانتبار دارند کشور را به تجزیه می کشند می باید نخست برای
ریشه کن کردن این سیستم استبدادی استعماری تک قومی افغانوالی( پشتونوالی )راه درست را انتخاب کرد ..
مشکل همه اقوام و زحمتکشان افغانتبار میهن مان همین سیستم دونیم قرنه استعماری و فاشیستی قبیله ای است .
حل عادلانه مسئله ملی را مطرح کرد تا اقوام در آینه آن نگاره ایشان را ببینند که آنجا مظهر اراده و آزادی است ، نهبا وعده های واهی و آب در هاون کوبیدن
من با طرح های سازنده و رئالیستی جناب داکتر پدرام همسویی فکری دارم و پشتیبان آن طرح ها استم
دیدگاه محترم داکتر پدرام دادخواهانه ، عدالتخواهانه برای همه اقوام بشمول زحمتکشان قوم شریف افغانتبار (پشتون) است .

>>>   معز متعفن ارگ توان دیدن هیچ فرد موفقی غیر از قبیله خود را ندارد. این مردک متقلب فکر‌کرده که همه کشور باید سرسپرده او باشند. چنین نیست هنوز هستند آزادگانی که به هیچ عنوان سر به فاشیست قبیله خم نمی کنند. فاشیست بالاخره جواب این حرکات بطدلانه خود را می گیرد

>>>   هیچ وقتی یک وزیر دانشمند وپادشاه کله پوچ بی عقل جور نمی ایند.
آریائی کاپیسا

>>>   مـغـز گسفند خورده معذور است !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است