ارگ چاقو به دست در تکه تکه کردن دموکراسی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۷/۳/۲ کد خبر: 151323 منبع: پرینت

از مباحث مطرح شده در مناظرهٔ تلویزیون آریانانیوز نتیجه حاصل شد که با دریغ، تیم متقلب ارگ هنوزهم به تقلب می‌اندیشد و گویا سوگند یاد کرده اند تا از مسیر تقلب به پیاده کردن برنامه‌های استبدادی خود بپردازند.

دو روز پیش، سرور دانش معاون دوم ارگ گفته بود که تروریستان قلب دموکراسی-انتخابات- را نشانه گرفته‌اند و نمی‌گذارند تا انتخابات شفاف و همه‌شمول برگزار شود.

با مستند شدن ممانعت‌های حلقهٔ ارگ برای برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه، روشن می‌شود که در کنار تروریستان، مسوولان ارگ همچنان چاقو به دست دارند و در تلاش تکه تکه کردن قلب دموکراسی و تنها گزینهٔ پایان چالش‌های موجود، اند.

محمد هارون مجیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
دموکراسی
نظرات بینندگان:

>>>   Abdul Hai Khurasani
حاکم فاشیست ارگ شمشیر را از رو بسته است و ما همچنان در خواب خرگوشی خویش با اشعار حافظ نرد عاشقانه می بازیم .
امروز چهارشنبه ساعت چهار و نیم عصر ، نیروهای امنیتی مستقر در فرودگاه کابل بنا به دستور مستقیم اشرف غنی حاکم فاشیست ارگ ، مانع پرواز سفر کاری و رسمی آقای عثمانی وزیر انرژی و آب به استان بلخ شدند.
آقای احمد فرهاد مجیدی که خود شاهد ماجرا بوده است می نویسد که وزیر انرژی بعد از ممانعت از سفر رسمی به استان بلخ تصمیم گرفت با استفاده از رخصتی پنجشنبه و آدینه به هریوا برود که نیروهای امنیتی مانع پرواز او شدند و او سرانجام به منزلش در کابل برگشت.
این روش اشرف غنی نماد کامل یک نظام فاشیستی و استالینیستی می باشد.

>>>   شما از کوچی تقلزی که خود ذریعه خیانت و تقلب بقدرت نصب شده توقع فراهم نمودن انتخابات شفاف و پاک را نکنید۰ قبیله میداند که وقتی جلوی تقلب و خیانت گرفته شود حکومت قبیله هم ختم است درین وطن۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است