جوانگرایی در حکومت به صورت کاذب عملی می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۸    ۱۳۹۷/۲/۳۰ کد خبر: 151200 منبع: پرینت

بحث جوان سازی اداره کشور و معرفی نامزد وزیران، اخیرا بیشتر از طرف رییس جمهور افغانستان مطرح می شود اما شعار این است که رییس جمهور با تقرری های جوانان اداره را می خواهد جوان بسازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، داکتر عبدالسعور نریمان، عضو ارشد جنبش ملی افغانستان، دربرنامه رسانه ای گفت: جوانگرایی از جمله شعارهایی بوده است که از سال های بسیاری به این طرف داده می شود و دولت مکلف است تا حمایت همه جانبه از نسل جوان کشور داشته باشد. با تاسف نسل جوانی که فراموش شده است و ما فقط در متن شعارها جوانان را پیدا می کنیم اما زمانی که می آییم برای دادن اختیار به جوانان این موضوع را بررسی می کنیم اولین چیزی که بسیار مهم است، کاریابی برای جوانان است که وجود ندارد.

وی افزود: اکثریت جوانان ما در کشور فعلا کار مناسبی ندارند. در حالیکه جوانانیکه تجربه ندارند در جایگاه های بسیار مهم گماشته می شوند. بعد آنوقت در رسانه ها می گویند که ما جوانان را در جایگاه های مهم گمارده ایم. در حالیکه این موضوع به صورت کاذب عملی شده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جوانگرایی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   دولت میداند که از کله های چپات بسمچی ها به جز از دزدی غارت و وطنفروشی چیزی دیگر حاصل نمیشود بدینترتیب جوانگرایی ایشان کار عاقلانه است

>>>   عطا صفوی
اسم کشور "مقدونیه " تغیر میکند...!
نخست وزیر کشور مقدونیه ( یکی ازدولت های جداشده یوگوسلاویا ) طی بیانیه اعلام نمودند که شورای وزیران تصمیم گرفته است بخاطر عدالت وتضمین موجودیت چند ملیتی باشندگان ساکن در این کشور باید نام این کشور به اصلیت سال 1903براساس ارزش های تاریخی وملی اش برگردد و تغیر نام کند تا همه باشندگان این سرزمین همچون یک شهروند خودرا درآن دریابند (ایلیندین) وممکن با پیشوند ویا پسوند مقدونی . درحقیقت این درس والگویی خوبی است برای حل مشکل اصلی واساسی کشورما درزمینه که نه " لویه جرگه" ونه هم شعار بیهوده: " تا یک نفرافغان است زنده افغانستان است " دیگرنه گار ساز است ونه هم به تعقل همگرایی مربوط میشود . بلاخره باید بپزیرم که هیچ چیزی ناممکن نیست ./ منبع - ریا نوستی /

>>>   حقیقت است -
ق ازلوگر

>>>   یک تیر دو پاختک در طول تاریخ واضبح گردیده که مقام های کاذب مردمان ضعیف و بی پایه را در پست میگمارند تا با اندک نا فرمانی بدون کدام جار جنجال وی را از صحنه دور کنند و او شخص چون در اول تقرر توصیفات از امر خویش نموده دیگر جای بر انتقاد و لب گشودن در این باره ندارد زیرا ملت محکومش میکند بنا به ارامی ساحه را ترک میکند و در صورت موفق بدر امدن از امتحان خوش فرمانی به شکل میراثی در سایر پست ها چشک حلال دوره میکند ور بگروندش به شکل نگهانی سعود مینماید و از طریق کیبل چندین ماستری نیز اخذ مینماید و اگر هوشیار بود فرهنگ سر مایه داری را خوب درک کرده بود یک چیزی اینده خود را ساخته و دو باره به همان اشیانه اولی خود پرواز میکند یا به ساخت رستورانت مجلل رو میاورد.و این ملت در دول نفاق و سمت پرستی مذهب زبان قوم غرق است .ما خود مقصر هستیم نه فرمانروایان مفت خور در این ۲۷ سال بخصوص ۱۷ سال اخیر .بیدار باشید یک تعداد کمنت ها است که اقوام شریف برادر کشور را مشخصا مورد تحقیر و تو حین قرار داده زشت ترین دوره و مو ضوعات گزشته تاریخی را مینویسند مطمین باشید که معاشخوران پروژه نفاق افگنی هستند برای جایگا و ابقای خود ودوری ملت دایم ساکن کشور کار میکنند یک تعداد میشناسم که سالها ست در خارج بوده برادش نان نداشته کدام کمک نکرده او حال امده در یک پست مقرر شده میخواهد به قوم خود خدمت کند .الله به برکت ماه رمضان متعصبین و نفاق افگن هارا هدایت کند قابل هدایت نیستند از این سرزمین زنده بیرون نشوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است