اشرف غنی احمدزی فراه را به طالبان تسلیم کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۷/۲/۲۶ کد خبر: 151055 منبع: پرینت

اشرف غنی احمد زی و شرکای جرمی اش در راستای پلان درازمدت و تسلیمی ساحات افغانستان برای طالبان ، ولایت فراه را به طالبان به غرض اکمالات نظامی انها و انتقام از فرزندان وطن تسلیم نمود و صد ها تن از فرزندان وطن ، افسران و سربازان و فرزندان مردمان بیچاره به رگبار بسته شدند و کشته شدند.

گفتنی است که ولایت فراه طی چند روز گذشته در حالت محاصره بود، از دولت کمک خواست و دولت عمدآ کمک ننمود تا بالاخره طبق نقشه غنی و شرکا، فراه سقوط نمود و فاجعه بزرگ را بوجود آورد!

باید سران اپوزسیون یا رهبران معامله گر ازخواب زمستانی بیرون شده بخاطر نجات وطن ، تصمیم واحد بگیرند ، ورنه فردا این برف روی بام هریکی آنها هموار خواهد شد.

ملت باید مسلح گردند و به دفاع خودی روی آورند.
حال زمان ، زمان تصمیم سرنوشت ساز است که ملت در برابر این نظام خونخوار تروریستی چه تصمیم می گیرند؟
اجازه می دهند تا این جوی خون بطور روان ادامه یافته و حکومت خونخوار غنی به کشتار ملت وجنگ قومی ادامه دهد؟

قرار گزارش ها اکثر افسران و سربازان شهید و اسیر از بلاد شمال و مناطق مرکزی افغانستان اند.
تصمیم با ملت است؟

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
فراه
نظرات بینندگان:

>>>   برای همگان آشکار است که نه طالبان و نه دولت نمی خواهند که طالب مراکز ولایات را دراز مدت در اختیار داشته باشند بخاطر که نگهداری برای شان هزینه جانی در بر دارد چیزی که کوچی زی هم نمی خواهد .
فقط همین که همه به سلاح کوت های ولایت دست یافتند بنام تجدید قوای دولتی وقت کافی برای طالبان داده شده تا تمام سلاح ها را به اسرار وقت بیرون کرده و طالبان ولایت را ترک کنند ،آن وقت عملیات دولت شروع شده و به خاطر فریب مردم ارقام تلفات طالبان را سرسام آور اعلان میکنند.
اکر واقعا طالبان ۳۰۰ کشته داده فرار کرده اند باید لاش های مرده شان را نشان بدهند تا ما باور کنیم.
این هم معامله دیگر مثل کندوز.

>>>   Karim
جنگ را درکشور ما دهشت افگنان از ملیت افغان(پشتون)پیش میبرند!
مگر میشود انتظار داشت که با رئیس جمهور و سران امنیتی پشتون ما در این جنگ برنده شویم؟

>>>   قبیله همه جا را به گند کشیدن، هرجای که "زی و خیل" را مامور کنید، از این بیشتر نمیشود توقع کرد،
همین مناطق افغان پشتون نشین نیستند که مراکز اموزشی تروریستان طالب را درمناطق خود اجازه داده و هرروز برای کشتن ما تروریست تربیه می کنند

>>>   Raheel
دشمن کیست؟ طالب دشمن است؟
دشمن ما دولتی است که در خدمت طالب ا ست. دولتی که برنامه های تصفیه قومی اش را در داخل نظام خودش انجام می دهد و در قرا و قصبات و اطراف کشور توسط طالب.
اینجا یک طرف مردم اند و یک طرف دیگر دولت با بازوی طالبی اش.

>>>   خاوری های مانند تو باید از غنی نه بلکه از مارشال جان و امثالهم بپرسند که کشور را در مقابل چند دلار بر پدران اصیل خود یعنی امریکایی ها فروختند و بعدا قباله شرعی را هم به اوشان تسلیم کردند.

>>>   لطفا از کلمات توحین امیز به عام اقوام شریف که خود از چنین وضعیت دل خوش ندارند و فرزندان انها نیز در صفوف نیرو های دلیر امنیتی حضور دارند و شهادت داده اند و میدهند بپرهیزید .من میدانم این متن کلمات از حلقه مسول بخاطر اذهان عامه مردم تحریر و نشر میشود تا از طریق نفاق افگنی ملت شریف و اقوام با هم برادر را پارچه نموده به اسیاب خود اب میرزد بنا متوجه باشید در ان چنک ممکن است بسیار شهدا نیرو های امنیتی از اقوام دیکر هم باشد .
بااحترام

>>>   تسلیم دادند موقتی بود دایمی نبود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است