فارغ التحصیلی 60 انتحاری از مرکز طالبان در سرپل
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۰    ۱۳۹۷/۲/۲۴ کد خبر: 151011 منبع: پرینت

شصت فرد انتحاری از مرکز آموزشی گروه طالبان در ولایت سرپل فارغ التحصیل شد.

سخنگوی والی سرپل گفته است که طالبان در ولسوالی کوهستانات از مکاتب به حیث مرکز آموزشی کار می گیرد و استادان آن تروریستان خارجی هستند.

ذبیح الله امانی، افزود که برای راه اندازی عملیات در این ولایت به منظور سرکوب مخالفان مسلح دولت از حکومت مرکزی درخواست کرده اند اما تاکنون هیچ نوع همکاری‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

این در حالی است که روز گذشته (یکشنبه، ۲۳ ثور) مقام های امنیتی در ولایت سرپل تأیید کرده بودند که گروه طالبان یک اکادمی بزرگ نظامی را در این ولایت ایجاد کرده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
سرپل
نظرات بینندگان:

>>>   او جناب اشرف غنی صاحب !
درست است که طالبان هم تبار تو اند .این خوش خدمتی های تو سبب نجات تو
نمیشوند ( اگر طالبان سر قدرت بیایند ) طالبان در کمال پشتون بودن به
مکتب سلفیت بیشتر وابسته اند .چنانچه داکتر نجیب را در صبحگاه قدرت خود
شهید ساختند به تو هم بند و واز نیستند.
م.ش.ف کابل

>>>   کوچی زی قبل از تقلب گفته بود که مدرسه های انتحاری پرور را از آن سوی سرحد در داخل افغانستان نقل میدهد تا تروریست ها مجبور نباشند که در پاکستان آموزش ببینند.
کجاست وجدان ها بیدار پارلمان و اراکین دولت و انانیکه دم از منافع مردم بیچاره می زنند .
دالر همه وجدان ها را به خواب زمستانی فرو برده است.

>>>   کسی که باد کشت میکند طوفان درو می کند.
طالبان وبادارانشان بدانند هراندازه جرم وجنایت؛ ظلم وخیانت بکنند علاوه بر اینکه به مردم بی گناه ومستضعف اسیب میرسانند خودرا هم در رنج وعذاب دنیوی واخروی انداخته میکنند.دران دوره ای که طالبان حکومت تشکیل دادند وبه اصطلاح امارت اسلامی داشتند اگر واقعا یک حکومت برحق مردمی ودموکرات داشتند باید می ماندند وحکومتشان دوام پیدا میکرد اما رفتار ارتجاعی واحمقانه وضد دین که از خود داشتند بالاخره ساقط شدند وبه زباله دان تاریخ اقتادند.موج نفرت مردم واه بچه های یتیم وپدرومادرهای داغدیده انان را به فضل الهی نابود خواهد کرد.گروههای تروریستی باتفکر سلفی وتکفیری ووهابی چهره شان برای همه روشن شده است .برهمه وطنداران از هر قوم ومذهبی فرض است امروز بر علیه این دیوهای مست برخیزند وبه حامیان وآمران وتمویل کنندگان انها بمثل عربستان امارات ونوکران انها چون گلبیدین وته مانده های شبکه مزدوری حقانی وعوامل طالبان تروریستی پاکستان اجازه ندهند بیش از این جنایت کنند.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   بخاطر پچق کردن یک دکمه مواد انتحاری، بیچاره ها چند سال باید تحصیل کنند؟

>>>   حکومت هم باید درتشکیل مشاوریت امنیت ملی یا مستقل یک اکادمی انتحاری داشته باشد ورئیس ان همان وکیله روغنی که به انتحار نمودن اخطارداده بود تعیین گرد تابرای شاگردانش مفاد وروش انتحار را تدریس کند وبعدا ازین انتحاریون برضد اشرار یا بعضی مخالفین خیره سر استفاده شود

>>>   کار خود حکومت نا مشروع غنی است وقتی دند غوری را به برادرانش توسط گلاب وطن فروش معامله کرد این جا را فکر کرده بودند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است