این نسل کشی را تمامش کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۷/۲/۲۴ کد خبر: 151004 منبع: پرینت

اشرف غنی نسل کشی می کند، جوانان پولیس و ارتش مربوط به یک قوم خاص را اشرف غنی قصدا هر روز دسته دسته می کشد و یا به دست طالب می سپارد.

از اینکه هر روز تابوت عزیزانمان را با اجسادشان به زیر خاک دفن کرده خسته شدیم، هیچ بی وجدان و بی غیرت تاجیک نیست که تمام جوانان ما را از جنوبی جمع کرده بیاورد تا هر قوم امنیت ولایت و خانه و محل زندگی خود را بگیرد، ما هر روز از جنوبی محافظت می کنیم، با تاسف در بدل محافظت از خانه و منزل این بزرگواران تابوت جوانانمان را هدیه می گیریم.

افسر پولیس ملی سه ساعت قبل از کشته شدنش به خانه زنگ زده و آخرین خدا حافظی با فامیلش داشت او گفته مهمات ما تمام شده، از وزارت داخله و دفاع طیاره خواستیم تا اسلحه و مهمات برای ما بیاورد آنها گفتند تمام طیاره ها مصروف حمل و نقل مواد انتخاباتی و وکلا است پس از چندساعت خداحافظی جسد بی روحش را از زابل به کابل آوردند. در این نبرد ده ها جوان تاجیک کشته شدند.

وکیل زابل در پارلمان با تاجیک ها دشمنی دارد اما جوان تاجیک زن و دختر وکیل زابل را از اسارت طالب و داعش به بهای جانش حفاظت می کند.

رحمت نیکان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیکان
اشرف غنی
مردم تاجیک
نسل کشی
نظرات بینندگان:

>>>   ۲۵۰ سال است که حاکم و فرمان روا هستید ، از شما آموختیم ! مردم عادی تان خبر نداشتیم و از پادشاهان تان یاد گرفتیم ، کور کردن برادر را از امیر دوست می خان ، وطنفروشی را از امیر عبدالرحمن خان ، پدر کشتن را از امیر امان خان ، قسم خوردن به ورق قرآن را از نادر خان ، خواب کردن را از ظاهر خان ، مال مردم خوری را از وزیرمامد گل خان ، چال و نیرنگ مردم فریبی را از داود خان ، استاد خود توسط بالشت کشتن را از حفیظ الله امین خروتی ، گریختن شبانه را از داکتر نجیب ، آدم کشتن را از ملا عمر ، شیر شدن را از کرزی ، نان خوردن و به نمک دان شاشیدن را از غنی کوچی .

>>>   جهاد را چه كه مردم نادان ما هزار ها دالر مصرف حج ميكنند و شيطان را به سنگ ميزنند... در حاليكه شيطان بالاي شان دارد حكومت ميكند.....

>>>   خیلی دیر خبر شدید این ترورها سالهاست که ادامه دارد

>>>   ناصر اصولی نماینده پکتیا و عبیدالله بارکزی نماینده ارزگان خانم منگل نماینده پکتیا و خانم یون و قادر زازی و چند تن دیگر از انها این خاینین برضد مردمان تاجیک و هزاره و تاجیک و ترکمن چه در داخل پارالمان و چه در محافل و مجالس شان اشکارا ضدیت و دشمنی شانرا بیان کرده اما با انهم همین اقوام است که خانه ها و ناموس های شانرا در ولایات جنوبی و جنوب غربی از تعرض و دست اندازی نوکران استخبارات پاکستان چون طالبان و. شبکه حقانی با دادن خون شان از انها حفاظت و حراست میکنند اما انهای حق ناشناس نمک بحرام با وصف ان خدمات و خون ریختاندن شان از دشمنی و بدبینی دستبردار نشده بازهم ترورستان طالبان را نسبت قومی و زبانی شان به خدمتگذاران ترجیح داده بر ضد تاجیک و هزاره و ازبیک و در حمایت از ترورستان طالبان هستند .

>>>   اقای تاجک ذرد تان بسیار زیاد است تنها تاجک نمی میرد و اگر می میرد به رضایی خدا نمی میرد معاش میگرد و وظیفه اش است. و کسی به زور بالایش نکرده که بیا به اردو و پولیس. و از زابل دفاع کن بروید از یخن چند دزد و لندغر که بالای تان تجارت میکند بپرسید وقتیکه میخواهید خراسان بسازید از این گله های زنانه نکنید شما دایم از همین شیوه پست استفاده میکنید و در یک لحظه مانند ماربلک چندین بار تغیر میکنید.

>>>   بلی
خراسانیان عزیز
اگر میجنگید برای خراسان بجنگید نه اوغانستان
طالب اوغان و غنی اوغان
در جنگ بین دو اوغان چرا اقوام دیگر خود را به کشتن میدهند
جنگ بین اوغان و فارسیوان نیست
بین اوغان و اوغان است
هر وقت بر شما تهاجم شد ساحه را تخلیه کنید تا اوغان ها خود از نامس خود دفاع کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است