چرا غنی از انتخابات می ترسد؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۷/۲/۲۴ کد خبر: 150987 منبع: پرینت

در سال 2014 حامدکرزی، اشرف غنی، امرخیل، نورستانی یا به عبارتی دیگر مثلث شوم [ارگ، کمیسیون و ستاد تداوم تمامیت‌ خواهی] از درون نظام و دورن نهادهای قدرت علیه اراده سیاسی مردم و حق رای مردم توطیه کردند و به کودتای تقلب متوسل شدند و تمام سیستم و سامانه برگزاری انتخابات را از درون به چالش کشیدند.

اما در سوی دیگر دیدیم که طالبان در بخش هایی از کشور امنیت کارخانه‌ های تولید رای را تامین کردند در بخش های دیگر کشور انگشت‌ های ارغوانی رای‌دهندگان را بریدند و با تفنگ و واسکت انتحاری سراغ روند انتخابات رفتند.

حالا پرسش این است که چرا یک عده‌ای معلوم‌ الحال از دموکراسی و انتخابات و حق تعیین سرنوشت بر اساس روندهای دموکراتیک می‌ ترسند؟

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آشنا
انتخابات
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   Ariaie
گفته ميشود خانم شهلا حق پرست بخاطر زمينه سازى تقلب و مداخله غنى در امور كارى كميسيون ها از وظيفه اش استعفا داده و تاكيد كرده نمى تواند بخش از تيّم خيانت باشد. اگر اين خبر واقعيت باشد اينجا بايد ملت با شهامت و درك اهميت موضوع كمپاين حمايت راه انداخته و چنين شخصيت هاى را تشويق كنند چون سزاوار تشويق و حمايت اند.

>>>   غنی در انتخابات قبلی زمان کرزی سه فیصد رای آورد در انتخابات پیش رو شاید یک فیصد رای آورده نتواند با تقلب رای خود را به صد فیصد میرساند

>>>   Ayendagan
درود!
باغنی احمدزی بدترین اتفاقات را تجربه خواهیم کرد....
کسیکه خود اش با ملیون ها رای تقلبی در کشوری بنام افغانستان حاکم شد ، چگونه از او توقع دارید تا انتخابات شفاف و بدور از تقلب برگذار کند ، متاسفانه ما بد ترین اتنخابات جهان را تجربه خواهیم کرد و همینطور بد ترین و فرومایه ترین آدم ها در مجلس نماینده گان خواهند آمد که بدون شک هر خواست و پیشنها نامشروع غنی را بی درنگ تصویب خواهند کرد.......مگر اینکه انقلابی صورت گیرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است