رأی مردم در مالیزیا حکومت فاسد را به تاریخ سپرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۱    ۱۳۹۷/۲/۲۴ کد خبر: 150973 منبع: پرینت

در مدت ۱۵ سال یک اداره فاسد به رهبری نجیب رزاق صدر اعظم آن کشور در مالیزیا حکومت می کرد که مردم آن کشور از فساد اداری و رشوت به ستوه آمده بودند.

عربستان سعودی در حدود ۴۷۰ ملیون دالر در حساب نجیب رزاق واریز کرده بود تا حکومت مالیزیا مانع وهابی سازی مردم آن کشور نگردد.
همچنین در حدود اضافه از دوصد میلیون دالر از دیگر کشورهای عربی در همین راستا به حساب او واریز شده بود که فساد سراسری در آن کشور به اوج خود رسیده بود.

این امر باعث آن گردید که نیروهای ضد فساد ، از مرد محترم ، صاحب خرد و اندیشه ، انسان محبوب القلوب مردم مالیزیا و بالاخره معماری حقیقی مالیزیا که سالهای متمادی بود از سیاست دوری گذیده بود برای نجات مالیزیا از فساد طالب کمک شوند که در انتخابات جریان ضد فساد را رهبری نماید ، مهاتیر محمد با وجود اینکه ۹۲ ساله است برای نجات وطن خود از فساد در انتخابات شرکت نمود و از طریق انتخابات با رأی اکثریت مردم برنده انتخابات شده و اکنون صدر اعظم آن کشور گردیده است.

نجیب رزاق یک روز بعد از شکست با وجود اینکه از مردم مالیزیا معذرت خواهی کرد ، اما می خواست از کشور فرار نماید که حکومت مالیزیا مانع فرار او گردید تا در پیشگاه مردم حساب بدهد.

به امید روزی که مردم افغانستان هم از طریق انتخابات شفاف به حیات گله ی از دزدان خاتمه بدهند و محاکم افغانستان از دزدان حساب بگیرند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مالزیا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است