استعفای احتمالی چهار عضو کمیسیون انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۷/۲/۲۲ کد خبر: 150921 منبع: پرینت

پس فردا برای کمیسیون انتخابات و پرونده دموکراسی، از روزهای دشوار می‌باشد. کمیسیون انتخابات، از تمدید یک ماهه زمان ثبت‌نام رای‌دهندگان در مرکز ولایت و رد طرح چسپاندن استیکر به نسخه کاپی تذکره های مراجعین روند ثبت‌نام، خبر دادند.

عصر روز پنجشنبه اما، غنی اعضای کمیسیون را به ارگ فرا می‌خواند و در یک جلسه جدن متشنج دستور صادر می‌کند که کمیسیون باید طرح چسپاندن استیکر به نسخه کاپی تذکره را قبول کند. چهار کمیشنر یک بار دیگر این طرح غنی را رد می‌کنند. غنی با تشنج و اعصبانیت می‌گوید، " حرف من قانون است. هر کسی که مخالفت می‌کند استعفایش را بنویسد".

حالا چهار عضو کمیسیون با تاکید بر موضع اولی شان (رد طرح چسپاندن استیکر به کاپی تذکره‌ها) می‌باشد و درج مصوبه‌ای امضا شده از سوی این چهار عضو نیز می‌باشد، با قاطعیت به خواست غیر قانونی غنی نه گفته اند.

در همین حالا، اطلاعات موثق که من دارم، فردا و پس فردا اگر غنی از خواست لجوجانه و فراقانونی اش دست برندارد، چهار عضو کمیسون دست جمعی استعفا خواهند داد.

استعفای دست جمعی چهار عضو کمیسیون، به معنای پایان همه چیز و در روند جاری انتخابات می‌تواند باشد.

دیده شود چه می‌شود. دا گز او دا میدان

آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آشنا
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   واقعآ این دستور غیر قانونی است باید اشرف غتی ازاین جنایات خود دست بردارد و مداخله در روند انتخابات نکند این دستور زمینه تقلب درانتخابات است هر شخص میتوانند باچندین کاپی چندین رای را بدهد
کابلی

>>>   غنی با تشنج و اعصبانیت می‌گوید، " حرف من قانون است. هر کسی که مخالفت می‌کند استعفایش را بنویسد".به حال این مرد عصبی باید گریست یا خندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در قرن بیست و یکم این حرف از زبان یک کوچی شترچران چندان بعید نیست. او از مردم یک چیز می خواهد تا اهدافش را پیاده کند: مردم شما به من اعتماد کنید و شاهد نیز داکتر عبدالله و محقق صاحب است: آن وقت خواهید دید که شما را چگونه تکه تکه و پارچه پارچه خواهم کرد.

>>>   هرچه زودتر بهتر !! ولی مرا باورم نمیآید که مثلا هاشمی چاکر مسلمیار این جرات را بکند.

>>>   مردم بر این ۴ تن اعضای کمیسیون آفرین گفته از تصمیم شان استقبال می کنند اماانهایی که برای معاش به خیانت و ذلت تن می دهند و تقلب را مر تکب می شوند مورد نفرین مردم قرار می گیرند.

>>>   آسانترین وبهترین بی مصرف ترین روش انداختن قرعه در بین نامزدانی باشد که از طرف پارلمان تائید وفلترشده باشند واین نامزدان تحصیل سابقه بدون فساد وتجربه مدیریت داشته باشند اگردر سطح جهانی متفکر نبودند یا کتاب ننوشته باشند مشکلی نست
ر

>>>   تذکره بدون استیکر یعنی هموار کردن راه برای تقلب خوب میدانیم که را و چل را برای تقلب میخواهید باز کنید

>>>   اصلا استیفا نمی دهند معاش دالری می گیرند ای غیر ممکن است که استیفا دهند
هارون اکبری از ولایت هرات

>>>   اصلا امکان ندارد کمیشنر صاحبان امکانات که در اختیار دارند دست بردار از امکانات نیستند استیکر را خو مانده عین حاضر اند عکس های خود را به عوض استیکر نصب تذکر ها مردم کنند
قیام

>>>   اگر واقعا این اعضای کمیسیون وطن پرست وطن دوست هستند نباید بپذیرند...

>>>   غني در قصه استعفاء كس نيست، بجايش نَفَر هاي گلبيدين را مياورند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است