تازه هاى از رويداد خونين حمله مهاجمان انتحارى
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۲    ۱۳۹۷/۲/۱۹ کد خبر: 150859 منبع: پرینت

روايت نخست از گواهان رويداد :
تازه ترين گزارش ها پس از حملات انتحارى پى هم در دهانه كوچه حوزه دهم امنيتى پوليس و روبروى شركت مخابراتى اتصالات در شهرنو كابل حاكى از آن است:
به نقل از گواهان اين رويداد نخستين مهاجم انتحارى در دم كوچه حوزه دهم روبروى شركت مخابراتى تصالات خود را انفجار ميدهد و پس از آن تيراندازى گروه مهاجمان بر سربازان پوليس دروازه آغاز ميگردد و انتحارى دومى هم در داخل كوچه و درست در مربوطات ساختمان شركت سياحتى شهير خود را انفجار ميدهد و زمينه را به همكاران تروريست شان مساعد مي سازد ... اكنون گروهى از مهاجمان انتحارى در داخل ساختمان شركت شهير جابجا گرديده اند كه با درگيرى سرسختانه با نيروهاى دولتى مي پردازند.

روايت دوم از گواهان رويداد:
به نقل از گواهان رويداد (انتحاركننده از طريق رستورانت اندخوى خود را انفجار ميدهد و پس از ايجاد مجرا در ديوار، ديگر مهاجمان وارد ساختمان شركت سياحتى شهير شده و پس جابجايى دست به تيراندارى مي زنند .... اكنون درست سه ساعت آغاز از اين رويداد در محل ميگزرد تا هنوز گروه تروريستان از پادر آورده نشده اند و همين اكنون صداهاى تيراندارى ناسى از درگيرى ميان مهاجمان و نيروهاى دولتى شنيده مي شود ... مهاجمان كه مجهز با جنگ افزار ها و بم هاى دستى ميباشند كه هنگام پيشروى نيروهاى دولتى مانع آنها در ساختمان و مقر تروريستان مي شوند...

در ٢٠ دقيقه پيشتر صدا نيرومندترى از ساحه شنيده شد كه احتمال انفجار يكى از انتحارى ها بوده باشد.
اكنون راه هاى منتهى به جاده چهاراهى حاجى يعقوب الى چهاراهى شهيد شهرنو كابل توسط نيروهاى ويژه امنيت ملى مسدود بوده، فروشگاه ها و دفاتر نزديك به اين ساحه همه بسته مي باشد و اجازه گشت و گزار هم براى شهروندان در محل داده نمي شود.

بها بقايى


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بقایی
حمله انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی تروریست های تا دندان مسلح خود را تا قلب شهر میرسانند این خواب بردگی امنیت ملی و پولیس شهر کابل را نشان میدهد یا قدرت تروریستان را.
چرا بعد از این حوادث مناطق مشخص تلاشی خانه به خانه نمیشود.
تره خیل و ارزان قیمت و مرکز گلبیدین در دارالامان مهمان خانه تروریستان است.

>>>   ریاست امنیت ملی میگوید ما از پیش خبرداشتیم !!!!

>>>   صد در صد گلبدین و ملا تره انتحاری هارا تا محل واقع کمک کرده اند امنیت ملی را غنی متعصب بخاطر بقای خود بیک انسان منفور و معیوب تسلیم داده و از ترس پاکستان پستانکزی را بر کنار کرده نمیتواند . مرگ بر غنی .که بخاطر تعصبش امروز باز در خانه های مردم بیچاره وطنم گلیم غم پهن شد.

>>>   سلام
خب وقتی این حملات صورت میگیرد همه اش که تقصیر حکومت نیست ما مردم هیچ وقت از حالت سایلنت بیرون نشدیم و از حق خود استفاده نکردیم.
و ها مگه این انتحاری ها که به دل شهر میرسه از کجا تیر خو من و تو هموطن خوده میفروشیم همین وکلا با ماشینای شیشه دودی انتقال میده
خب وقتی شما به آقای غنی میگویید که ملامت است دگه او خو کار خوده میکنه
تا ما و شما طریقه استفاده از یک فرهنگه یاد بگیریم شاید....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است