وزارت دفاع، کودکستان و خوابگاه بیکارگان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۷/۲/۱۸ کد خبر: 150807 منبع: پرینت

انجینر داوود والی نامنهاد بلخ که بنا بر تقابل عطامحمد نور، از فرمان اخیر اشرف غنی احمد زی، نامش به حیث والی بلخ زدوده شد،اخیرا به دنبال انتظاری نفسگیر، توسط فرمان دوم اشرف غنی وایسرای امریکا در کابل، در راستای برنامه شایسته سالاری حکومت، به حیث رییس حالت اضطرار و فوق العاده وزارت دفاع و تختهٔ شطرنج ارگ مقرر شد.

آگاهان به این باور اند که با تقرر انجینر داوود به مثابه شخص همیشه بیدار، ارکانحرب و نظامی مجرب و کارکشته، از ریزش و سقوط ولسوالی ها و تاسیسات دولتی بدست تروریسم جلوگیری بعمل امده و به اسرع زمان و به سرعت نورکمک های نظامی برای قطعات نظامی، در دور ترین مناطق افغانستان، مواصلت خواهد کرد!

این در حالی است که اقای بهرامی وزیر دفاع ماشینی کشور بخاطر سقوط سریع تاسیسات دولتی بدست تروریسم، ابعاد کشتار و تلفات بیشمار افسران و سربازان، طی هرثانیه به افتخار رتب تازه دست یافته و وزارت دفاع را به کودکستان و خوابگاه بیکارگان مبدل نموده است.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
توریالی خاوری
وزارت دفاع
نظرات بینندگان:

>>>   انجنیر داود رییس حالت اضطرار نیست،بلکه والی در حال انتظار با معاش است که اگر هر والی به گفت اشرف غنی نکند و از امر او سرکشی کند،اودرا عاجل بترساند که یا له گفت من میکنی و با انجنیر داود را در عوض ات مقرر میکنم.
بنأ انجنیر داود یک گدی والی ترسانک است.

>>>   جمع بى كفايت ها وزارت دفاع جمع تر مى شود تميم عاصى كه يك طفل به تمام معناست

>>>   وزارت دفاع بهرامی صاحب مدافع طالب و داعش است و عساکر را در کشتارگاه های طالبان میفرستد

>>>   مه قبول میکنم که بهرامی "وزیر دفاع ماشینی" است. ولی وجدان داشته باشید و پاسخ بدهید که فهیم "مارشال و وزیر دفاع ماشینِی" و بسم الله " وزیر دفاع ماشینی " نبود که ملیونها دالر را دزدید!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است