داکتر عبدالله می تواند فرمان صدور شناسنامه بدهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۳    ۱۳۹۷/۲/۱۷ کد خبر: 150772 منبع: پرینت

آیا داکتر عبدالله می تواند، شخصاً فرمان صدور شناسنامه های الکترونیکی را، مطابق قانون مصوب مجلس نمایندگان صادر نماید؟

پاسخ در یک جمله : روح اعلامیه موافقتنامه سیاسی این صلاحیت را به صدراعظم اجرایی کشور می دهد.
مطابق متن اعلامیه سیاسی داکتر عبدالله بعد از دوسال عملاً نخست وزیر کشور است، زیرا طرف دیگر توافقنامه‌ی کابل به تعهدات اساسی خود عمل نکرده است.

اگر داکتر عبدالله همین امروز شخصاً به استناد موافقتنامه سیاسی دستور اجراءِ قانون مصوب مجلس نمایندگان را صادر نماید،من اطمئنان صد درصد دارم که ارگ عملاً هیچ کاری نمی تواند بکند بجز اینکه تلفن را بردارد و به سفارت امریکا زنگ بزند.
این دستور می تواند بسرعت ورق را برگرداند و صدها هزار نفر به سوی شناسنامه ها بشتابند.

تا جاییکه من مطلع هستم، هم شناسنامه ها مطابق قانون مصوب مجلس نمایندگان چاپ شده بود و موجود است و هم از نظر تکنیکی این ظرفیت را جوانان ما دارند.

داکتر عبدالله با صدور این دستور هم توطیه ارگ را خنثی می نماید و هم ابتکار عمل قانونی را در دست می گیرد.
اگر این برنامهٔ شیطانی و فاشیستی ارگ تا قبل از رمضان مبارک متوقف نشود، آنوقت مانند اختاپوس ریشه می گیرد و دامنه بحران گسترش می یابد و کار دشوار می گردد.

مواظب باشیم که مرز بین صبر استراتژیک و سقوط استراتیژیک به باریکی یک موی غزلهای دل انگیز حافظ است .

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر عبدالله
خراسانی
نظرات بینندگان:

>>>   درهر بخشی پنجاه فیصد سهمیه دارد او میتواند پنجاه فیصد سهمیه خودرا هرطوریکه می خواهد عملی کند

>>>   داكتر عبدالله را خدا زده ، در انتخابات عليه بزرگان جهاد مانند سياف صف بندي نمود. و خود را شرماند، حالا هم بدون اجازه غني تشناب هم رفته نميتواند. و همينطور ذليل ميمرد، اين تيم غير متجانس در مرگ مسعود و استاد دست دارند.

>>>   میتانه اگه از شویش یعنی غنی کل مرغ اجازه بگیره.

>>>   آقاى خراسانى نوكر خوب برأى بادار خود هستى خجالت بكش وجدان پيدا كن تو از احساسات كار نگير زيرا تاريخ يك روز با گزراندن اينروز هاى دشوار با تو وطن فروش محاسبه خواهد كرد

>>>   درتذکره های داکتر صاخحب عبدالله باید ملت همه اقوام هندو یا سک ذمکر شود با این همه اقوام موافق هستند
ر

>>>   اگر انجنیران هندی صدمه ببینند باید حکومت چوب در ...والی قوماندان امنیه ورئیس امنیت بغلان بزند و آنان را منستقیما به پلچرخی بفرستد

>>>   جنرال رازق، فرمانده پولیس کندهار می‌گوید که زندانیان آزاد شدۀ حزب اسلامی در این ولایت، به طالبان پیوسته اند و سبب ناامنی‌ها در این ولایت شده‌‎اند.

آقای رازق، به روزنامۀ سرخط گفته است که حملۀ انتحاری در ولسوالی دامان این ولایت که سبب جان باختن یازده کودک شد، از سوی ولی محمد، زندانی پیشین این حزب که به تازه‌گی از سوی حکومت از بند آزاد شده است، طرح ریزی شده بود.

فرمانده پولیس کندهار می‌افزاید که یکی از فرماندهان طالبان در ولسوالی ارغستان این ولایت که از سوی نیروهای دولتی بازداشت شده بود، نیز زیر نام زندانی حزب اسلامی آزاد شده است، اما جنرال رازق از این فرمانده نام نمی برد.

>>>   شتر در خواب بیند پنبه دانه - کهی لپ لپ خورد که دانه دانه
چطور است اگر عبدالله فرمان عزل غنی را بدهد؟
خراسانی جان: بادار عبد الله و غنی هر فیصله ای را که بکند همان خواهد شد. آنکه استاد ازل کرد همان خواهد شد.بهتر است عوظ پنبه دانه یک گلاس شربت لیمو و یاجوس ام در خواب ببینید. عطش تان رفع خواهد شد
عابد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است