غنی با کلمات کودکانه ضعف فکری خود را نشان داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۷/۲/۱۵ کد خبر: 150690 منبع: پرینت

آقای غنی بخاطر شناسایی تروریست‌ ها و حامیان شان نیاز به داشتن و نداشتن تذکره های بایمتریکی نیست.

فقط کافیست آنهایی که تروریست ها را با موترهای شیشه سیاه و نمبر پلیت های دولتی و پارلمانی به شفاخانه چهارصد بستر، وزارت دفاع، وزارت اطلاعات و فرهنگ، فرقه 209 و فرقه 11 و دست داشتن آنها را در صد ها مورد حملات انتحاری و تروریستی دیگر را مورد پیگرد قانونی قرار دهید مشکل حل می شود.

بازی با کلمات و در کل فکر کردن به اینکه مردم افغانستان از شعور پایینی برخوردارند و با این کلمات کودکانه می‌ توانید افکار عمومی را منحرف سازید باز هم نشان دهنده ضعف فکری و شناخت پایین تان از جامعه افغانستان است.

حوریه مصدق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مصدق
اشرف غنی
مردم افغانستان
تذکره برقی
نظرات بینندگان:

>>>   کلمات غنی انقدر کودکانه بود که من برای ده دقیقه از تلخی خندیدم. تروریست ها بایمتریک کلی اردوی ملی را به سرقت برده و سربازان را با مشخص کردن از بایمتریک به قتل می رساند و چطور می ممکن نیست که کل امار نفوس افغانستان با بایمتریک آنها به پاکستان داده نشود.

>>>   حوریه جان! احمدزی در عقبش ملت بزرګ افغان دارد! ای بی ادب شما کدام وقت شه داشتید؟ که غنی را با او مقایسه کنید!
پس قلمت را بګزار و تاریخت را مظالعه کن!کو تاریتان؟ جواب ده!

>>>   مکان امن ترویستان در ارگ است و در خانه استانکزی و اتمر است

>>>   غنی احمدزی با چنین سخنان کودکانه عوام فریبان فکر میکند که مردم را در گرفته تذکره برقی با نام ملیت افغان که نامی از قوم پشتون است مردم را حاضر بگرفتن تذکره برقی با نوشتن ملیت افغان تشویق و ترغیب میکند کوتاه و کودکانه فکر کرده مردم بیشتر و بهتر از شما عقل و منطق و دانش دارد ذره ذره سخنان و اعمال تانرا تحت کنترول دارد تا زمانیکه طبق قانون تصویب شده اکثریت هردو مجلس و توشیح ان توسط شخص خودتان که بصفت ریس جمهور توافق دوتیم گردیه تذکره برقی توزیع نگرد و به خواس محدود کسان و فرمان غیر قانونی ارگ این پروسه به پیش برده شود که یک پروسه نام هم است اکثریت مردم حاضر نیستند که این تذکره را که یک سند ملیت فروشی است نمیگیرند دیگران را مثل کریم خلیلی و سرور دانش و ابراهیمی ترکمن فکر نکنید انها ملیت خود را در برابر چوکی و پول فروخته اند از ملیت ابایی و اجدادی شان فاصله گرفتن دیگران انطور نیست .

>>>   منبعد هیچ انتحاری حق ندارد بدون ارائه شناسنامه خود را انتحار کند.
اگر توسط مسؤلین امنیتی دستگیر شوند،از یک ماه الی یک سال به زندان محکوم میشوند.

>>>   خانه روشن کرده ای هشدار ای مغرور جاه
آنقدر فرصت ندارد آفتاب روی بام
بیخبر فال تماشا می زنی هشیار باش
شمع را واکردن چشم است داغ انتقام
بیدل

>>>   مصدق این را باید بدانید که عقل پایین غنی از تمام عاقلان شما زیاتر است این تمام انتحاری ها که میشود دست لندغر ها و چپاولگران کابل است و این به زودی معلوم خواهد شد که کی ها این افراد را نگهداری میکند.

>>>   مردی باغیرت وباحمت هماست . اولا از سرزمین که به دینا امده دفاع نماید مثل جنرال رازق از کندهار عطامحمد نور از مزارشریف اسماعیل خان ازهرات - رشید دوستم از جوزجان وسایرین ولی مردی بی غیرت حتی از ترس درسرزمین که به دینا امده رفته نمی تواند .

>>>   اګرواژه کلمه (افغان ) حذف شود - تماما مردم شریف افغانستان وحتی لندغر ها و چپاولگران - رشوت خوران - مفسدین نظام وغیره وغیره حاضر اند شناسنامه ویا تذکره برقی اخذ نمایند . درغیر ان ؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است