غنی دلاک از عقده حقارت رنج می برد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۱    ۱۳۹۷/۲/۱۵ کد خبر: 150689 منبع: پرینت

فهمی هويدی يكي از روزنامه نگاران مشهور عرب در مورد اصالت خانوادگی اشرف غنی احمدزی می نویسد که او از کدام خانواده اصیل نبوده بلکه مربوط به يكی از خانواده های دلاک افغانستان است.

كسانيكه عربی می دانند اين بيوگرافی را بخوانند:

(اشرفغني ولد في عام 1949 في ولاية لوغر في أفغانستان. وهو من أسرة الحلاق، أكمل التعليم الابتدائي والثانوي في مدرسة ثانوية في كابول. سافر إلى لبنان والتحق بالجامعة الأميركية في بيروت، وحصل على شهادة البكالوريوس في عام 1973. هناك التقى بزوجته المستقبلية، رولا سعادة. ثم عاد إلى أفغانستان في عام 1977 لتعليم الدراسات الأفغانية وعلم الإنسان في جامعة كابول قبل ان يحصل على منحة الحكومة في عام 1977 للدراسة والحصول على درجة الماجستير في علم الإنسان في جامعة كولومبيا في الولايات المتحدة).

حالا برای مردم افغانستان باید واضح شده باشد که این دلاک از عقده حقارت رنج می برد و برای همین همه روزه در راستای نفاق بین مردم می کوشد!

احمد شعیب نعیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
اصالت خانوادگی
دلاک
نظرات بینندگان:

>>>   اقای شعیب:
حضرت فارس هم یکی از سلمان ها بود که بعدا به حضرت سلمان فارس مشهور بود حضرت بلال هم یک حبشه سیاه پوست و غلام بود که بعدا به یکی از نزدیکان و دوستان نزدیک حضرت رسول اکرم مبدل شد اینقدر غرور و تکبر هم خوب نیست اگر همین سلمان و یا به فرهنگ خودت دلاک نباشد شاید تو از همه کس کرده حیوان صفت میبودی فلهذا همان دلاک بهتر است از همان فیودال یا قوم دار که بنام بشریت انسانیت ووحدانیت چیزی را نفهمد
شغنانی
کابل

>>>   احمد شعیب نعیمی!خودت عربی نمیفهمی و دروغ میگوئی. در هیچ جای این متن گفته نشده که اشرف غنی از خوانواده دلاک است....به فرض اگر هم کسی چنین چیزی بگوید هیچ تاثیری بر شخصیت اشرف غنی ندارد چون انسان های هشیار همیشه یک شخص را از شخصیت خودش قضاوت میکنند نه از خانواده اش.

>>>   اصالت قومي داكتر اشرف غني مثل افتاب به همه مردم معلوم است واين ياوه گويي بي مورد جايي را نه ميگيرد.
بي اصل شما هستيد كه هنوز ثابت نه كرده ايد كه بوديد واز كجا منشه گرفته ايد گاهي تاجك گاهي خراساني گاهي فارسي و.......
اشرف غني قوم احمدزي پسر مرحوم شاه جهان خان نواسه مرحوم جاندادخان وازنبيره عبدالرشيد بن قيس است كه به هزاران سال قبل برميگردد.
در دسترخوان نياكان غني مثل شما اشخاص بي هويت به صدها نفر به مثابه مزدور-دست شوي و پاده وان خدمت مينمودند.
نوروز

>>>   نویسنده محترم
با اینکه از اشرف غنی و سیاسیون دیگر هیچ خوشم نمی آید آیا صرف یک نوشته عربی در یک مجله و یا اخبار تصدیق از دلاک بودن قوم غنی میکند ؟

>>>   اعراب ترورست وجاهل اگر مسلمان باشند خانواده اصیل وغیر اصیل چی است؟>؟
همان شهزاده گرگ های شرابی وقمارباز عربی اصیل هستند؟؟
درجهان مفسدتراز آنان کسی هست؟؟
چندی پیش یک عرب دیگر درمورد همه افغانها چنین نظری داشت مثلا گفته بود:
دراروپا وامریکا وحتی اردوی چین اینقدرجنرال وجود ندارد که درافغانستان است عموم مردم بیسوادهستند وامثال این ،
اعراب ترورست اول اصلیت خودرا ثابت سازند ،
اشرف غنی هم مانند همه افغانها یک عضو از اتباع این وطن است فعلا که می بینیم استعداد مدریت توانائی طرح و تطبیق پروژه ها واقلا داشتن نظر درمورد همه مشکلات رادارد
اما اینکه افغانستان از چهل سال پیش همه بنیاد هایش ویران بوده وهمسایه پاکستان است بجای اشرف غنی هرکس باشد گرفتاراین مشکلات میشود
ر

>>>   ای اولاد دلاک ! تاجیک درهمه تاریخ وظیفه دلاکی داشت! شعر می سرود و رقص میکرد! اما مرد شمشیر که بر او حوریه جان بنازد دیده نمیشه!

>>>   اگر دلاک هم است از دلاک های اصیل نیست دلاک های اصیل قدیمی مردمان بد نبودند حد اقل نم ....نمیکردند مداح ثروت مندان بودند اما با مردم بیچاره هم اذیت و ازار نمیرساندند اما ....

>>>   گیرم که از اصل دلاک باشد. دلاک هم انسان و مخلوق خداست. اما وای به تو که یک دلاک بالایت حکمرانی می کند.

>>>   به نظر من اشرف غنی، برهان الدین ربانی، محقق، دوستم، سیاف، خلیلی، کرزی، گلبدین، احمد شاه مشعود، عطانور، یون، پدرام، ... ونویسنده مطلب بالا شخصیت پست دارند نه خانواده پست. اصلیت ادم در شخصیت ادم نه در نصب ادم. شخصیت ذلیلی چون احمد شعیب نعیمی به بخشی از مظلومین جامعه ما " دلاک ها " توهین کرد که نهایت پشتی را مرتکب شد.
احمد ارام

>>>   آقای نعیمی .همه انسان ها اولاد بابا آدم ومخلوق خداوند هستند. شرایط محیطی واجتماعی واقتصادی باعث شغل وکسپ وکار برای مر دم گر دیده است یکی گلکار دیگران ،نجار آشپز ،داکتر ،مامور وزیر ،رئیس جمهور. غنی خو رئیس جمهر است خداوند لائق آن دیده است.واکثریت مردم فرمان بردارش .میتواند برطرف کند یا مقرر،میتواند بندی کند یارها .نمیدانمآقای نعیمی کیسه مال چه کرامات دارد.بغیر از کیسه مالی ،چاپلوسی،تن فروشی.بیناموسی. رشوت خوری ،دسیسه سازی وغیره.نفرین برتو.
باشنده کابل

>>>   آقای نعیمی سلام.
یکی از هموطنان که باا خودت دریکمنطقه زنده گی میکرد،بعد از ملاحظه متن تحریری تان خندید واظهارنمود که آقای نعیمی گذشته خود بالخصوص پدر کلان خود را فراموش کرده است.سیار تقا ضا کردم چیزی نگفت.وبیان نمود که اگر واقعیت را در باره آن وفامیلش که میدانم بگویم فرق بین من وآن چه خواهد بود .خداون همه چیز را میداند.
سعداالآهفقیر زاده

>>>   کینه اندوزی ندارد صرفه آسودگی
عقده دل چون به هم پیوست نیش عقرب است
بیدل

>>>   آقای نعیمی با نشر متن عربی در مورد غیر اصیل بودن اشرف غنی هم روزنامه نگار عرب و هم شما سخت به خطا رفته اید ،
چرا؟ برای آنکه اصالت و نجابت انسان به موقف طبقاتی شخص ارتباط ندارد، دلاکی یک پیشه است و آنهاییکه با این پیشه سروکار دارند، مظلو ترین مردم در جامعه هستند چنین طرز تفکر ناشی از اعتقادات و رواج های فرتوت جامعه ای فیودالی است ، شخصیت یک دلاک به مراتب محترم تر از شخصیت آنهایی است که با غدر و فریب صاحب مال و منال شده اند و خودرا یک سرو یک گردن از مردم عام بالا تر میگیرند ،
اشرف غنی به هر قوم و ملیتی که تعلق دارد معنی انرا نمیدهد که هر بد ی که او می‌کند مسوول آن قوم و ملیت او است.مسوولیت ها فردی است. روز حساب و محاسبه ملت با چنین افراد حتما فرا خواهد رسید ، چرا جمهوری دموکراتیک افغانستان این همه مخالف داشت برای آنکه حزب و دولت بعد از ششم جدی با برنامه های اصلاحی در پی محو سیستم طبقات بودند که جنگ اعلام ناشده مجال تحقق چنین هدف انسانی را نداد.
کنشکا...

>>>   در چشم سفیدی بالای خود نر ندارید تا دیروز شما ها زیر قول مردم را تراش میکردید حالا تمام کل وکورها دعوا دارید که ما سیاست مدار هستیم یک ضرب المثل است که میگویند زاغ رفتار کبک را میکرد تار کونش سکلید.

>>>   من از روز اول گفته بودم که اشرف غنی از روی ژست و کرکتر به دلاک های محلی میماند
خوشحالم که چهره شناسم و خبر مستند دلاک بودن او ظاهر شد .
میگویند که ابلیس هم از جنس ملک نه بوده که مس او در بین ملایک ظاهر
و مردود ابد شد .
ملک محمد سرور

>>>   شغنانی صاحب کمی توجه بکند که سلمان به معنای دلاک نیست اسم سلمان فارسی سلمان بوده و از خانواده بسیار بزرگ ایرانی بوده است و برای جستجوی حق از این شهر و آن شهر می رفته است. بلال حبسی هم از یاران بزرگ پیامبر خدا(ص) بوده است او تنها پوستش سیاه بوده و اما از شخصیت ولایی برخوردار بوده است. اما اشرف غنی در جایی نشسته است که برای او ساخته نشده است. او خودش رادیوانه می داند و و می گوید تا ادم دیوانه نباشد کارهای بزرگی نمی تواندانجام دهد. او در فضایی رشد کرده است که حقارت او را به خوبی بیان می کند.او اصلا از اسلام چیزی نمی داند که با سلمان فارسی یا بلال حبشی مقایسه شود. من مطمئن هستم او نمازش را یاد ندارد و برای گول زدن مردم عوام ما پیوسته تسبیح به دست می گیرد اما نمی داند با تسبیح چه چیزی گفته می شود. او عمرش را با همسیر مسیحی و گذرانده و وشاید خودش هم مسیحی شده باشد. برخوردهای او کاملا از فرهنگ منحط او حکایت دارد. او می خواهد برای پشتونها خود را قهرمان نشان دهد به همین دلیل لنگی به سر می بندد که دیگران برایش درست می کند. او به این امید است که در فردا پشتونها از او مانند میرویس نیکه یا احمد شاه بابا به عنواون نجات دهنده پشتون یاد کنند .

>>>   آقای نعیمی.
دلاک کدام عیبی نیست.در جامعه هر کس به یک کار نظر به استعدادش مصروف است مانند نجاری گلکاری دهقانی آهنگری دلاکی وغیره بدترین کسبه ها قاچاقبری، دزدی قماربازی ،مرده گاوی ،بیناموسی،فریبکاری.وغیره که خداوند یکی از آن را شایسته خودت دانسته ودرآن مصروف هستی، ودر فکر عیب جوئی دیگران هستی....
حمید باشنده کابل.

>>>   دلاک خدمت گار صادق مردم است که از پول هلال وخد مت بمردم زنده گی میکنند وای بر حال تو که ازراه جنایت ،غارت گری چور وبینا موسی پول بدست می آوری .امید است،که نعیمی از کرده ونوشته خود پشیما ن وازمردم بالخصوص بادارش اشرف غنی ،ودلاکان معذرت بخواهد.وگرنه در غضب الهی گرفتار میشود....
سالم پنجشیری.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است