دوران طالب بهترين تجربه براى غيرپشتون ها بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۰    ۱۳۹۷/۲/۱۵ کد خبر: 150688 منبع: پرینت

امروز و يا فردا جنگ ها قومى تر خواهد شد و تقابل ميان پشتون ها و غيرپشتون ها با جلوه هاى جديد شعله ور خواهد گشت زيرا فاشيشت ترين ها از ميان قوم پشتون در اقتدارند و فصل هاى دوهمه سقاوى را دارند عملى مى كنند.

دوران حاكميت طالب بهترين تجربه براى غيرپشتون ها بود كه ديگر اجازه نمى دادند كه قبيله گرايان يكه تازى كنند ولى با تاسف كه معامله بن آغاز يک بحران ديگر شد و زمينه حذف اقوام ديگر را سيستماتيک مهيا كرد.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلام
پشتون
غیرپشتون
جنگ قومی
نظرات بینندگان:

>>>   سلام سلام!
غم مخور! به امید خراسان نیاکان نیاکان.........نیاکانت هم ارمان را به ګور برده بود!
ان روز رسیده که به جزای این تبعیض و شیطنت ات خواهد رسیدی!
ما هر وقت اعصا را ګم نمی کنیم!
ما حال شما بیګانګان را یکایک شناختیم!
حال معلوم میشه!

>>>   آخر ملت مجبور به همان طالب ميشوند، و دوران دوم طالب شايد بهترتر باشد، چون اينبار تجربه خوب دارند، و تمام دزدان خارجي و داخلي را به كمك مردم در بند مي اندازند.

>>>   هههه غول های که ناف مادر و مادر کلان شان را پنجابی بسته کرده حال خود را صاحب افغانستان خطاب میکنه در حالی که بی پنجابی نان شب را هم خورده نمیتوانه

>>>   بنام پشتون استعمار جديد اين قوم را در به در وخت بر سر كرد وميكند
مردم بيچاره ء را كه ٢٠٠ سال بيسواد نگهداشتن و دور از مدنيت و خصائلها انسانى حالا توسط مذدوران و دزدان خود اين قوم مضلومرا در زي پاى تمام اقوام ديگر ميكنند تا خود به معادن دست يابند.
اين مردم بايد با انعده از رهبرانيكه واقعتهاى جامعه را حس ميكنند يكجا شوند و نگذارند تا وحشتيار و چهار نفر بيسواد ارگ نشين با سرنوشت هزاران جوان پشتون بازى كنند
ح ع.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است