غنی و بازی‌ های شرورانه علیه مشارکت در انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۷/۲/۱۵ کد خبر: 150687 منبع: پرینت

هر چند غنی هدفش از آغاز کردن توزیع روند نامشروع شناسنامه‌ های الکترونیکی را تامین امنیت و حمله شش درک عنوان کرد اما واقعیت امر این است که غنی می‌ خواهد مردم و حریفان سیاسی اش را سراسیمه و گیج کند اگر که در آن جدا موفق بوده است.

کلید زدن جنجالی توزیع شناسنامه‌ی الکترونیکی، مساله و دغدغه‌ی انتخابات را به حاشیه برده است. اکثریت از نیروی کارای سیاسی که می‌ توانند در تقویت مشارکت سیاسی در انتخابات پیش نقش موثر بازی کنند حالا درگیر جنجال و ماجرای شناسنامه‌ی الکترونیکی شده اند.

انگیزه مردم غرب کابل برای مشارکت در انتخابات و برنامه ثبت‌ نام رای‌دهندگان با واسکت انتحاری و خلق وحشت زمین گیر شد در غزنی با زور تفنگ دفتر کمیسیون انتخابات را بسته کرده اند تا مناطق و ولسوالی های امن این ولایت را از حق رای شان محروم کنند.

در خیرخانه تا خاواک و بلخ با راه اندازی توطیه توزیع شناسنامه‌ی الکترونیکی توجه مردم را به بسیار سادگی کار روی انتخابات منحرف کردند. در جوزجان و غور و فاریاب و بادغیس همانند برچی و مناطق مرکزی انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را با خلق فضای وحشت و دهشت به تحلیل برده اند.

جان گپ این است که غنی و دار و دسته نامشروع و تمامیت خواه ارگ از رای مردم و مشارکت پررنگ مردم می‌ ترسند. لطفا به انتخابات و مسایل آن توجه کنیم.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آشنا
تذکره برقی
انتخابات
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   دلاک از مشارکت مردم میترسد و میدانند که مردم برای وی دیگر یکفصید رای را مردم با این چند سال دوکه و فریب ان که بمردم داده رای شانرا به ان نخواهند داد ودیگرنه به وعده های دروغین ان ونه بخودش نزد مردم برایش اعتماد و اعتبار مانده و نه بکسانی که در گذشته از ان بدروغ توصیف های نادرست نزد مردم میکردند اگر جنرال دوستم و ضیاء مسعود در تیم انتخاباتی ان نمیبودند و فریبدروغ های انرا نمیخوردند قبلن هم یک فیصد رای مردم را بخود گرفته نمیتوانست چون به استثنای حنیف اتمر و معصوم استانکزی و اکلیل حکیمی و چند نفرک خورد و کوچک دیگر که دهن جوال گیری ان هستند و خود هم منفعت های زیادی را با انجام خیانت بملت دیگر کسانی که در اوردن رای بوی کمک و همکاری کرده بودند و یا مبلغین ان گردیده بودند با وعده خلافی هایش مانند سایر مردم دیگر با اشرف غنی احمدزی بایکات کرده اند و در مقابلش ایستاده اند در دور قبلی هم و دور بعدی همچنان بدون تقلب گسترده و دزدی رای پاک مردم بحیث ریس جمهور چه که بحیث یک مامور عادی هم رای مردم را بخود اختصاص داده نمیتواند دروغگویو عوام فریب باساس عادت فطی اش هیچگاهی راست بوده نمیتواند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است