کشورهای بیرونی باعث ناامنی های کشور هستند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۰    ۱۳۹۷/۲/۱۴ کد خبر: 150639 منبع: پرینت

انتحارها و انفجار های اخیر موجی از اتهام ها را بسوی سردمداران حکومتی نشانه رفته است. مردم و خانواده های قربانیان اخیر، حکومت را مقصر ناامنی ها می دانند و سران حکومتی را به همکاری و همیاری با تروریستان متهم می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر قادر سکندری، در برنامه «خط کابل» گفت: در حال حاضر ما در افغانستان نه در وضعیت سیاسی مناسب و نه در وضعیت امنیتی درستی قرار داریم. وقتی در یک جامعه نظام و سیستم خراب و فاسد می شود و خودش بیکاره می شود. دیگر اجتماع را هم نمی تواند کنترل کند. چرا که همین سیستم است که جامعه را مدیریت می کند.

وی افزود: وضعیت رهبران و نخبگان ما تا حدی خراب است که مردم اعتماد خود را به طور کامل به آنها از دست داده اند. نیروهای امنیتی در حالت دو فکری یا تزلزل هستند. یک عده طالبان را برادر می دانند، خطاب می کنند و در کنار آن می ایستند و با آنها رفاقت می کنند و عده ای دیگر آنها را دشمن می دانند و با آنها می جنگند. دیدگاه مناسب و یکنواخت از سیاست های داخلی ما دیده نمی شود. دست اندازی های کشورهای بیرونی هم یک عامل دیگر و موثر بر ناامنی های افغانستان است. علاوه بر این گزینش افرادی برای پست های امنیتی که خود متهم به پشتیبانی و ارتباط با طالبان هستند افغانستان را بیش از پیش ناامن کرده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کشورهای بیرونی
ناامنی
سکندری
نظرات بینندگان:

>>>   هرزمانی حادثه خونینی درکابل واقع شد یک هفته بعد ریاست امنیت نانلی یا شرکت انحصاری پنشیر وردک اعلامیه صادر میکند:
یک گروپ که می خواستند وزارت داخله وزارت دفاع سفارت امریکا ، ارگ ، دافغانستان بانک را ازروی نقشه زمین محو سازندتوسط موظفین بیدار امنیتی بالفعل دستگیر شدند واز حادثه مشابه 11سپتامبر جلوگیری شد!!!
حتی دروغ گفتن را هم بلد نیستند ،اگر اخبار گذشته هارا مرور کنید همیشه بعد از یک واقعه یک هفته بعد امنیت اعلام کرده که یک گروپ انتحاری را دستگیر کرده، اگر خدانکند فردا بازهم درکابل حادثه واقع شود یک هفته بعد بازهم میگویند گروپی انتحاری را دستگیر کردیم !!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است