اعتماد به نیروهای امنیتی گمراه کننده است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۱    ۱۳۹۷/۲/۱۱ کد خبر: 150535 منبع: پرینت

حکومت در مصؤنیت شهروندان مطلق ناکام و توقع امنیت از حکومت نابودکننده است!

دستگاه نظامی و استخباراتی به میزانی ناتوان و دستگاه ظرفیت و خرد تخصصی به میزانی فروپاشیده که حتی دستگاه های کشفی احتمال تهدید را نیز نمی توانند کشف کنند.

عواملش بحث جدا است؛ اما نشانگر موج افتضاح و رسوایی نیروهای امنیتی است. نیروهای امنیتی به میزان ناتوان اند که خبرنگاران را به ساحه تهدید اجازه می دهند و توان کشف حملات احتمالی را ندارد.

خبرنگاران وشهروندان قربانی سیاست های ناکام و نا بخردانه سیاستگران و کارگزان سیاسی و نطامی حکومت شدند.
هر سیاست ناکام نظامی و سیاسی قربانی بدنبال دارد که رویداد امروز نیز قربانی سیاست های ناکامی است در حوزه ای نظامی روی دست گرفته می شود.

رویداد چند روز پیش بر مرکز توزیع شناسنامه در کابل، رویداد روز گذشته و ده ها رویداد دیگر،دال بر ناتوانی مطلق دستگاه نظامی کشور برای تامین امنیت شهروندان است.

برای تامین امنیت از حکومت توقع نمی کنم. هر تروریستی بخواهد در هرجای پایتخت خود را در میان شهروندان منفجر می کند، پس اعتماد به نیروهای امنیتی میان تهی و گمراه کننده است.

مبصر معروف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتماد
نیروهای امنیتی
مبصر معروف
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت باید ریاست امنیت ملی زمان نجیب را فعال سازد واین شرکت انحصاری پنشیر وردک راباریاست های پنجصد گانه اش لغو نماید ویک اداره فعال وطندوست مسلکی تشکیل دهد طوریکه اعضای آن خود شان دست به اختطاف سرقت ودسیسه بازی نزنند

>>>   روح همه شهدای راه ازادی ، سربازان گمنام قطعات CRU وبخصوص ژونالیستان واقعه اخیر شادویاد شان گرامی باد .
اگردرمحل واقعه به ژونالیستان اجازه داده نشود . میگن حقایق پنهان کردی حکومت دسترسی به اطلاعات رامحدود میسازد.
بارها من شخصآ درهمچو واقعات منحیث یک سرباز CRU موظف درمحل حادثات از ژونالیستان خواهش کردیم که محل ترک کنند اما هیچ کس به گپ من گوش نکرده بلکی ازمن به مقامات بالا شکایت کردن که ما با برخورد ناسالم سربازان قطعه CRU مواجعه شدیم.
بهزاد سرباز قطعات CRU


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است