از زوایان پنهان استیضاح استانکزی بیشتر بدانید
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۴    ۱۳۹۷/۲/۱۰ کد خبر: 150457 منبع: پرینت

با گذشت هر روز زوایای تاریک یک سرکس بنام استیضاح استانکزی نمایان می گردد ، در اینکه آقای احمدزی یکی از چهره های شاخص برای پیاده سازی نظام متمرکز با خمیره ای فاشیزم و تروریزم است چندان جای شک و تردید نیست و همچنان تمام امکانات امنیت دولتی را برای دوسیه سازی رقیبان درون دولتی بکار برده و حتی از تروریزم برای سرکوب منتقدان و مخالفان دولت استفاده می کند و برخلاف معمول همه امتیازات را چه از طریق اجنت های امنیت دولتی و چه از طریق شورای عالی صلح در خدمت گروه های تروریستی قرار می دهد.

نکته جالب در شوی مسخره آمیز استیضاح آقای استانکزی متحد شدن اکثر مطلق وکلای تاجیک ها ، هزاره ها و ترک تبار ها با جریان فاشیزم به رهبری کمال ناصر اصولی و زازی وطن دوست بود که اصلاً قابل باور نیست.

در اینجا نه گناه از آقای استانکزی است و نه هم از جریان فاشیزم در درون پارلمان ، بلکه گناه از وکلای تاجیک ها ، هزاره ها و ترک تبار ها است که چه از نگاه ضعف اخلاقی و چه از نگاه فعالیت در گروه های مافیای اقتصادی خود را در دام فاشیزم گرفتار نموده اند که‌ دگر توانایی رهایی از آن ها را ندارند ورنه با کوچکترین عدول از امر و نهی جریان فاشیزم دوسیه های بدنامی شان افشا می گردد.

واقعا وکلای پشتون که مخالف جریان فاشیزم و تروریزم در افغانستان هستند در جریان استیضاح دین وطنی خود را ادا کردند اما این اکثرا وکلای تاجیک ها ، هزاره ها و ترک تبار ها بودند که با رضایت کامل تن به ذلت دادند و میدان را برای ادامه جریان فاشیزم وتروریزم خالی گذاشتند.

اکنون با نزدیک شدن زمان انتخابات اگر تاجیک ها ، هزاره ها و ترک تبار ها نتوانند که این‌ چهره های ، مشکوک ، معامله گر و خنثی را که حیثیت کاغذ تشناب را برای جریان های فاشیزم و تروریزم دارند به زوباله دانی تاریخ نه اندازند خود مردم نیز مستحق همین وضعیت است که از جانب فاشیزم با همکاری تروریزم بالای آن ها تحمیل گردیده است ، پس چه بهتر که مردم رأی خود را به انسان های بدهند که حد اقل با درد مردم و وطن آشنایی داشته باشند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استانکزی
وکلای پارلمان
نظرات بینندگان:

>>>   اوغان ها همکیشه اصلیت خودرا نشان داده اند دوستی شان دوستی است دشمنی شان دشمنی!ظاهر باطن شان یکیست ،درهمان موضوع افغان نوشتن درتذکره ها هم همینطور هزاره وتاجک خیانت کرد
اما وای بحال تاجک های چاپلوس پله بین وهزاره های سست عنصر !
ر

>>>   حسن علی! تنها از هزاره بگو! ترا به ازبیک و تاجیک چه!
کاروان ّشتون میرود به سر منزل مقصود! اما واه به جان شما و تاجیکهاکه در تاریخ هم شاهی نکردید!

>>>   ریاست امنیت ملی حتی از زیر ریش خود خبرندارد اشرار می ایند بدروازه شان انفجار میکنند وخواب را برای این اختطاف گران ودسیسه بازان حرام میسازند
این چوپان دروغگوی که برای دیگران مکتوب می فرستد که زیر خطر هستید حالا برای خود مکتوب بنویسد

>>>   مردم !
به وکیل های گریخته از تالار رای ندهید.

>>>   زنده بار قهرمانان واقعی این وطن مانند همایون همایون این یک پشتون واقعی است ما نه تعصب داریم و نه از تعصب حمایت میکنیم ما از حق دفاع میکنیم .

>>>   جوانان هزاره تاجیک و ازبک باید رهبران خاین و خود فروخته بدالر و کلدار را بزباله دان تاریخ بیندازند و مردم را خود جوانان رهبری کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است