سرنوشت شما با استفاده از حق راي تان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۷    ۱۳۹۷/۲/۹ کد خبر: 150446 منبع: پرینت

استفاده از حق راي تان با سرنوشت شما رابطه مستقیم دارد!
اگر شما ثبت نام کرده‌اید و از رای دهنده‌گان هستید، به این معنی‌ است که شما جز آدم‌های هستید که تصمیم سرنوشت سیاسی-اجتماعی تان‌را خودتان دارید گرفته اید.
من به شعور جمعی و سیاسی مردم‌ به ویژه نسل خودم بیشتر از پیش باورمند شده‌ام.

حالا ما واقعا مرحله‌ی گذار از وضیعت کلیشه‌یی به سیاست حرفوی و روشن‌گری سیاسی را به معنی واقعی آن تجربه می‌کنیم که این وضیعت بدون شک مسیر ما را به‌سمت آزادی و آبادی تغییر می‌دهد.

ما بعد از این دنبال کار و پیکار هستیم تا وعده و فریب. رای دهندگان و رای گیرندگان نیک می‌دانند که در عقد این قرارداد اجتماعی هردو جانب حرفوی و با انگیزه‌ی بالا برخورد می‌کنند و پاسخ‌ده و پاسخ‌گیر اند. با این‌حال تنها کار و عمل میتواند تسکین درد مردم افغانستان و آزادی و رفاه ما شود.
نسل ما مدعی عمل‌گرایی هستند، بالای شان اعتماد کنید.

حسیب‌الله ترین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رای
سرنوشت
نظرات بینندگان:

>>>   جناب حسیب الله ترین محترم "
شما خیلی زود فراموش کرده اید که همین ما مردم گوسفندی بودیم که قبلا به پای صندوق های رای رفتیم و رای دادیم و سرنوشتش این است که از خانواده ی هشت نفری خودم سه نفرشان را از دست دادم و به برکت رای خودم بخودم بلا خریدم و دیگر این بلا را تکرار نمیکنم و اینبار در واقعیت بهتر همین است که به امارت محترم اسلامی افغانستان رای دهم و از هیچ نوع کمک و همکاری به امارت اسلامی دریغ ننمایم تا باشد اینبار دست امارت اسلامی را به فامیل و خانواده همین رای گیرنده گان عزیز برسانم تا دردم را خوب احساس نماییند . با احترام

>>>   سرنوشت معلوم است ، اشرف غنی وتیمش !

>>>   مردم به این حرف های میان تهی وتکراری شما دیگر باوری ندارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است