دوزخی های ۷ ثور و بهشتی های ۸ ثور؟؟؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۵    ۱۳۹۷/۲/۹ کد خبر: 150445 منبع: پرینت

درباره کارنامه حزب دموکراتیک خلق افغانستان که حالا جز ای از تاریخ بد وخوب افغانستان شده است ده ها کتاب و مقاله نوشته شده است که تکرار آن بی فایده است ولی برای اینکه مخالفین آن خوشنود گردد من دور از انصاف عنوان دوزخی ها را برای آنها انتخاب نمودم ، باوجود ده ها کار های بد و خوب ، در آن زمان حاکمیت وجود داشت وزارت دفاع ، داخله وامنیت ملی به شکل مسلکی آن فعالیت می کرد واز دوست ودوشمن تعریف مشخص وجود داشت و همچنان تعصبات قومی، لسانی ، سمتی و مذهبی کم تر دیده می شد و نمایندگان تمام اقوام افغانستان در حاکمیت وجود داشت و هیچ یکی از رهبران آن در ثروت اندوزی و دستبرد به مال ملت متهم نیستند ، از رشوت اصلأ خبری نبود.

اما حالا دیده می‌شود که بهشتی ها ومدعیان پیروزی ۸ ثور به هیچ اصول واساس دینی و دنیای پابند نیستند رهبران جهادی هست و نیست وطن را چور و چپاول نمودند و برای خود ده ها قصر وحتی شهرک ها آباد نمودند ، آنها به نام جهاد مردم افغانستان و حتی خدا را قرض دار خود می دانند ، دنیا و آخرت را فقط برای خود شأن می‌خواهند و در راه منافع شخصی شان وطن و مردم را قربانی می کنند.

همین اکنون در کشور فقر ، بیکاری معتاد شدن به مواد مخدره ، فحشا ، رشوت ، چور و چپاول ، تعصبات ملی و مذهبی ، بیداد می‌کند و امنیت در هیچ کجای کشور وجود ندارد.

اینها ادعا می‌کنند که ما کشور را آزاد کرده ایم کجای کشور ما ازاداست؟ بیش از ۴۴ کشور های جهان در افغانستان حضور نظامی دارند ، رییس جمهور ما را دیگران تعیین می‌کند ، رییس اجرایی ما را دیگران تعیین می‌کنند ، هریک از وزرای ما نماینده یک کشور خارجی است، بودجه کشور وابسته به کشورهای خارجی است ، پاکستان در هر کوچه و پس کوچه ما تشریف دارد ، افغانستان اکنون به لابراتوار سازمان های استخباراتی کشورهای منطقه و جهان تبدیل شده است ، وحدت ملی از هم پاشیده است ، هیچکس به کسی اعتماد ندارد و بالاخره حکومت به دشمن مردم تبدیل شده است.

لذا تجلیل از ۸ ثور برای کسانی مبارک است که در بدل خون فرزندان صدیق وطن میلیون ها دالر را به جیب زده اند و مردم را به نام جهاد فریب داده و فریب می‌ دهند ، انتحاری و انفجاری امنیت مردم را کاملا متلاشی کرده است ، حکومت ، پارلمان ، سیستم عدلی و قضایی و تمام ارگان های که باید به مردم خدمت ارایه کنند به باشگاه باند های تبه کار ، مافیای اقتصادی و مواد مخدر تبدیل شده اند و با گذشت هر روز وضعیت مردم بدتر می گردد.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
8 ثور
دزدی ها
نظرات بینندگان:

>>>   درین دنیا ذدوزخی های هفت ثور وچنتی های هشت ثور اما آن دنیا بهشتی های هفت ثور وجهنمی های هشت ثور
حقیقتش اینست

>>>   أكر كمونيست هاى لامذهب و بى دين جناياتى كه تاريخ كشور افغانستان بياد ندارد نمى كردند اين زهير هاى بول برست وجوكى برست از كجا مى شدند ودر حقيقت همين خلقى ها وبرجمى ها باعث بيدايش اين رهبر ها شدند .

>>>   درین دنیا دوزخی های هفت ثور وچنتی های هشت ثور اما آن دنیا بهشتی های هفت ثور وجهنمی های هشت ثور حقیقتش اینست ،
من صدفیصد گفته میتوانم که طالبان مستقیما بدون سوال وجواب به تهکاوی دوزخ میروند درانجا هم شاید با ملا پضل رحمن وحمید گل مدرسه بسازند وبه جنت انتحاری روان کنند

>>>   حسن علی خان.
جنایات که هشت ثور انجام دادند هفت ثور براحت حاصل میکند.خداوند یار حق است .

>>>   پاشا گردشی از هشت ثور شروع شد

>>>   حسن علی برادر!
بیشک که حقیقت را نوشته ای!!
ولی مسلمیار ,,,,. بدون آنکه دهن ..... خود را 100 بار مسواک بزند شهید وطن داکتر نجیب الله را "دزد و مفسد"؟؟!! میخواند. لعنت بی پایان خداوند بر آنهاییکه برای سرپوش گذاشتن بر روی قاچاق مواد مخدر و صدها جنایت خود به این رزالت دست میزنند! من گاهی که به جنایات بی پایان این مسلمان نماها فکر میکنم نتیجه میگیرم که اینها نه به خداوند عقیده دارند و نه بر روز آخرت.
ایمان اینها فقط دالر و کلدار است.

>>>   محترم حسن علی ! گل گفنی در سفتی . قلمت رسا باد واقعیت های که برای خایینین تلخ است نوشتی . عمرت دراز و خداوند یارو یاورت.

>>>   بسيار خوب تحليل و انتقادات به کلى به جا خداوند ترا خير نصيب کند برادر حسين على.

>>>   چه قدر ساده دل است ، کسی باز در این کشور به دنبال اسلام بگردد.

>>>   جناب حسین علی!
شاید سن شما تقاضای صحنه های وحشت وبربریت هفتم ثوری هاراتقاضا نداشته باشد تنها در عملیات چنداول کابل که اصلا به اهل تشیع تعلق نداشت هزار ها کارگر ودوکاندار وتجار این بردران را به جوقه های اعذام سوق دادند و بسیاری علمای بزرگ اهل تشیع را زندانی واعذام نمودند بلی انها تبعیض واختلاف را نمی شناختند فقط در امر کشتار وقلع وقمع ملت عزیز در امتیاز وکسب قدرت حتی به پرچمی ها که از خودشان بود منتها بیشترین شان پشتون نبودند رحم نکرده همه را تبعید وزندانی وتعدادی راهم به قتل رسانیدند و همه را از صحنه حذف نمودند وتره کی میگفت بیست هزار خلقی سرخ برای ما کافی است دیگر همه را نابود میسازیم وباز انها به همدیگر خود رحم نداشتند چه رسد به سایرین قتل عام خاندان محمد داود که همراه ویار خودشان بود وهمه ای کسانی که در ارگ بود حدود دوهزار سرباز بیچاره که در قطعات عسکری بودند درداخل قصر گلخانه ازبین برده شد قتل تره کی وباز کشتار دسته جمعی فامیل ومتعلقین امین ویارانش وقتل وکشتار صدها هزار افغان بیچاره بنامهای مختلف فیودال وملاک وملا ومخصل ومتعلم بدون استثنا وتبعیض این وحشت وبربریت ازیاد تنها شما رفته است تاریخ کشور وملت افغان ان روزهارا ازیاد نبرده اند که لیست اعلان شده از اعدامی های وزارت داخله در کابل بیست هزار افغان بود این طالب وبعض از هشت ثوریها وداعش وتکنوکراتهای فعلی همه ادامه ای همان جنایات وجنایت کارها واز تبار ونسل انهاست وبیشتر جنگ های بعد از هشتم ثور را نیز انها به راه انداختند بی انصافی وظالمانه است که بعض انها را بر بعض دیگر تر جیح بدهیم خودت که دین واین نزدت ارزش ندارد واگر لازیم باشد مسیحی ویهودیت را هم قبول میکنی ولی کفر وکمونیزم با اسلام ومسلمانهای فریب خورده ونادان وبعضا مزدور وخود فروخته مانند خلقی ها وپرچمی ها از هم فرق دارندازینرو براءت دادن کمونیست های بی دین ووطن فروش جفا در حق خون انهمه شهید واواره ومعلول ومعیوب است
صفدر علی

>>>   این درخت خبیثه را داود نشا ند و میوه اش 7 ثور بود وقتی ملت از این ثمره استفاده کرد نتیجه اش شد 8 ثور

>>>   حالا اسمش را بگذاریم انقلاب و یا کودتا درابتدا خوب همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه یک دانه سرطان خبیث دربین آنها قد علم کرد که همه چیز را به باد داد حفیظ آله امین که امروز هیچ کس نفهمید که درمغزي این جانی ملعد چه می گذشت.ازقدیم ها گفتن یک گاوی ريخين تمامی پاده را ريخين میکند.اینهم ازشانس مردم افغانستان بود که این انقلاب به سرنوشت شوم گرفتار شد.بخاطر یک شخص خاين و خبیث.ناآرامی سراسری کشور ما را فرا گرفت.ويک تعداد آله دست بیگانه گان شدن مثلا پاکستان شدن که از قرن ها با افغانستان دشمنی دارند.کشور ما رابا دستان خود ما خراب کردیم(
معلم عبدالحي

>>>   گر حکم شود که مست گیرند.
خالقی را که هست گیرند.
آیا کدام وقت زنجیره غذایی دنیا را با چشم خویش دیده اید؟
شما در یک کشور محاط به خشکه زندگی میکنید و از زنده جانهای زیر ابحار خبر ندارید.
در زیر ابحار میلیون ها نوع زنده جانها، بشمول ستاره های دریایی و ماهی ها و نهنگ ها و دلفین ها و دیگرحیوانات زیر دریایی وجود دارد.
همه آنها در اثر تکه تکه کردن و پاره کردن و خوردن یکدیگر امرار معیشت میکنند.
آیا چه فکر میکنید که این زنده جانها در هنگام تکه تکه شدن و پاره شدن و قربانی شدن،
احساس درد و شکنجه نمی کنند؟
معلومدار میکنند.
انسان نیز یک نوع زنده جان در میان سی میلیون نوع دیگر زنده جان روی زمین است که ازین قانون طبیعت مجزا نیست.
این که شما خود را منحیث اشرف مخلوقات در راس زنجیره غذایی طیعت قرار داده اید، منتج به این نمیشود که طبیعت کدام جایگاه خاصی برای شما در نظر بگیرد.
زیرا بدن شما نیز از همان موادی ساخته شده است که دیگر زنده جانها از آن ساخته شده است و بعد از مرگ نیز به همان موادی تجزیه میشود که دیگر زنده جانها تجزیه میشود.
آنچه که شما روح مینامید، به جز از داده های ثبت شده در مغز شما که در طول زندگی شما در مغز شما که مثل یک هارد دیسک است و در آن ثبت میشود و تجزیه و تحلیل میشود و شخصیت شما را تشکیل میدهد، چیز دیگری بوده نمیتواند.
آیا هنگامی که شما پیر میشوید و حجرات بدن شما دیگر بشمول حجرات مغزی شما که تجدید پذیر نیستند و از هم می پاشند و از بین میروند و داده های مغزی شما نیز از بین میروند و تمام خاطرات شما پاک میشوند و مغز شما دوباره به مانند مغز دورانی که جدیدآ تولد شده بودید و هیچ چیز دیگر را حتی حرف زدن را یاد نداشتید، تبدیل میشود،آیا این روح شما است که پیر و ضعیف میشود و دیگر توان حرف زدن ندارد و یا این که خود مغز و داده های مغزی شما است که از بین میروند؟
پس بخوانید و بخوانید و باز هم بخوانید.
بیاموزید و بیاموزید و باز هم بیاموزید.
هر روز از انکشافات علمی جهان خود را با خبر بسازید و به دروغ های دین باور نکنید که شما را بی عقل و کودن میسازد.

>>>   - به :
گرحکم شود که مست گیرند
درشهر هرآچه هست گیرند
تو هرموضوع وعنوانی راکه خواندی در ذیل آن نظر آته ئیسم ارائه میدهی ،
تعدادی برای برائت دادن خود از گردن نهادن به دستورات دینی راه گنجشکک برای خود میسازند
چگونه ممکن است اینهمه پیچیدگی وساختار منظم جسم زنده کائنات به این نظم در ایند؟
مقداری درست میگوئی یعنی شاخ وبرگ که تعدادی به دین افزوده اند همه عین واقعیت نیست ،اما وجود آن معمار بزرگ بلا تردید است
چون درزندگی روزانه گاهی از بچشم سر اجراات اورا می بینیم، مثلا در سال های 69 ، 70 که پایه های حکومت نجیب بلرزه افتغاده بود تعدادی برای آماده نمودن جیب خرچی دست به خلاف ورزی زدند ازجمله دو رئیس را میشناسم که بعد از تهیه پول زیاد حرام نیم از بدن شان فلج شده بود ] به هند رفت بد تر شد ، یا همین جنگ سالارهای دزد تعدادی که درجمع آوری پول حرام زیاد حرض ورزیدند مریضی برجان شان عارض شد که از خوردن اکثر نعمات محروم بودند با بهتر بگوئبم بردهان شان قبضه زده شده بود ، خیلی مثال های دیگری را در زندگی روزمره دیده میتوانیم که کار هیچکس نیست جز آن داور عالی مقام!
ر

>>>   بلی برادر گل گفتی اکثریت دور از چشم مردم دست به هرفساد وخيانت میزنند.فکر می کنند که این دنیا حساب کتاب ندارد.من چند نفر را می شناسم.با زوری اسلحه.پول مردم را به زور از جیب اش می گرفت.یا به خانه های مردم دستور میداد قابلی پلو درست بکن روان کن برای ما.یک بنده خدا خودش با ده ها گرفتاری به سختی زندگی میکرد.یک روز شعله درست کرده بود بردبرايشان .آن ظالم که فعلا به مرض سيل گرفتار شده غوری شعله را ازدست این بنده خدا گرفت ریخت به سروصورت بنده خدا چند تا مشت و لگد هم زد .دنیا صاحب دارد چوب تر صدا ندارد فعلا بمرض سل وسرطان گرفتار شده مثلی لاشه نکبت سری جایش خوابیده نمی تواند خودش را تکان بدهد.آنهايکه ظلم و جنایت نمودند به سرنوشت همین شخص گرفتار میشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است