وکیل حاضر در جلسات برج ترامپ خبرچین روسیه بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۷/۲/۹ کد خبر: 150424 منبع: پرینت

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: فردی که به عنوان وکیل در جلسات برج ترامپ با مقام های ستاد انتخاباتی وی دیدار داشت، در واقع خبر چین دولت روسیه بوده است.

رسانه های آمریکایی از جمله سی ان ان گزارش دادند: 'ناتالی وسلنیتسکایا' (Natalia Veselnitskaya) وکیل روسی که با مقام های ستاد انتخاباتی رییس جمهوری فعلی آمریکا در برج ترامپ در سال 2016 ملاقات داشت، روز (جمعه) در مصاحبه با شبکه خبری 'ان.بی.سی نیوز' اعتراف کرد که وی خبر چین و با دفتر دادستانی کل روسیه در ارتباط بوده است.

سی ان ان در گزارش ویژه خود به اعتراف کلیدی وسلنیتسکایا که به نقل از نشریه آمریکایی 'نیویورک تایمز' که آنرا به نقل از مصاحبه با ان.بی.سی نیوز به صورت مکتوب در آورد، اشاره کرد و گزارش داد که وی، صراحتا گفته است: من یک وکیل و یک خبر چین هستم، از سال 2013 میلادی فعالانه با دفتر دادستانی کل روسیه در ارتباط بوده ام.

این رسانه تصویری آمریکایی افزود: وسلنیتسکایا گفته است که در زمان آن دیدار، او برای 'یوری چایکا' (Yuri Chaika) دادستان کل روسیه، عالیترین مقام کرملین کار می کرده است و این ارتباط کاری تنها در زمینه حرفه ای شغلش به عنوان یک وکیل بوده است.

سی ان ان ادامه داد: رابرت مولر بازرس ویژه کمیته تحقیق مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا که تحقیقاتی درخصوص چنین دیداری را دنبال می کند، نشان می دهد که بنا بر ایمیل هایی، چنین ملاقاتی با امید به دست آوردن اطلاعاتی مخرب علیه هیلاری کلینتون توسط ستاد ترامپ ترتیب داده شد؛ دیداری که در آن 'دان ترامپ' (پسر دونالد ترامپ) (Donald Trump Jr)، جرد کوشنر (داماد ترامپ) مشاور ارشد کاخ سفید و 'پل منفورت' (Paul Manafort) رییس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در مورخ 9 ژوین 2016 (20 جوزا 1395) در برج ترامپ حضور داشتند.

در حالی تحقیق در زمینه تبانی بین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه و امکان مداخله مسکو در انتخابات 2016 میلادی توسط رابرت مولر بازپرس ویژه این کمتیه تحقیقاتی، پس از گذشت بیش از 18 ماه همچنان ادامه دارد که دونالد ترامپ هرگونه اتهامی در این زمنیه را بارها تکذیب کرده است؛ وی حتی چندی پیش به اخراج رابرت مولر از ریاست این کمیته تحقیقاتی اشاره داشت.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
وکیل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است