اوضاع نوارغزه رو به انفجار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۷/۲/۸ کد خبر: 150398 منبع: پرینت

هماهنگ کننده صلح سازمان ملل متحد در سخنانی نسبت به پیامدهای اوضاع وخیم نوارغزه هشدار داد و خطرات ادامه تجاوزات اسراییل را گوشزد کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، «نیکلای ملادینوف» هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه نسبت به پیامدهای انفجار اوضاع در نوارغزه و خطرات ادامه تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر اسراییل علیه تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت در نوار مرزی این باریکه هشدار داد.

وی در سخنانی در نشست شورای امنیتی در نیویورک اعلام کرد که غزه در آستانه انفجار قرار دارد و اوضاع انسانی در این منطقه روز به روز بدتر می شود و زنان، مردان و کودکان با وجود حصار و موانعی که قادر به عبور از آن نیستند، نمی توانند به زندگی ادامه دهند و این وضعیت غیرقابل قبول است.

وی افزود که 35 فلسطینی (طبق آمار رسمی وزارت صحت فلسطین 42 نفر) در جریان تظاهرات های بازگشت به شهادت رسیده اند و پیش بینی می شود که اوج این تظاهرات ها روز 15 ماه می باشد و ما بر ضرورت اجرای تحقیقاتی مستقل در مورد قتل و کشتار فلسطینیان در جریان این تظاهرات ها تاکید داریم.

ملادینوف اشاره کرد که تشکیلات خودگردان از ماه مارس سال گذشته حقوق کارکنان غزه را 30 درصد کاهش داده است و ما بر ضرورت پرداخت فوری حقوق کارکنان این باریکه تاکید داریم.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
غزه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است