روسها با "نابغه شرق" و آمریکایی ها با "مغز متفکر"
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۷/۲/۶ کد خبر: 150362 منبع: پرینت

روسها نورمحمد تره کی را با لقب «نابغه شرق» با شعار دموکراسی ، نابودی تروریزم و محو کشت و قاچاق مواد مخدر ، در یک کودتای خونین بر تخت نشاندند.
امریکا آرام ننشست ، فتوای جهاد را از سعودی ها گرفت و به بهانۀ «اسلام در خطر است» یک میلیون انسان سرزمین مظلوم مرا به خاک و خون کشید.
ویرانی ها ، آباد شد ، اما قلب زخمی مادران و اشک چشمان شان نه مداوا شد و نه خشک.

ورق تاریخ برگشت!
امریکایی ها غنی جان را با لقب «مغز متفکر» با همان شعار دموکراسی ، محو کشت و قاچاق مواد مخدر ، مبارزه علیه تروریزم به اریکۀ قدرت رسانیدند و داعش را هم آرام آرام تا مرز های روس پیش بردند.

زمان انتقام گیری روس ها فرا رسید و با تکرار تاریخ ، فرشته های دوران جهاد « طالبان کرام » ؟! را ، که یکی از فرومایه ترین ، خبیث ترین و تاریک اندیش ترین گروه تروریستی هستند ، لگام بر دست گرفت و باز با همان شعار زنگ زدۀ «اسلام در خطر است» دست به کشتار دستجمعی ، حتی بر مریضان بستری در بیمارستانها و در حضور خدا به روی پاسدران وطن ، در حین ادای عبادت آدینه روز ترحم نکردند و آتش گشودند.

جنگ سرد ، میان امریکا و روس ، سرزمین بی صاحب مرا ، میدان رقابتهای سازمانهای استخباراتی کرده و درین گیر و دار هولناک فقط « ما » هستیم که کفارۀ گناهان دیگران را با ریختن خونهای مرجانی خود می پردازیم.

کریمی استالفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روس
آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   انگلیسها با مــــلای لنگ و پاکستانی هابا مـــــلای کور بلاهای زیادی بالای این ملک آوردند
ر

>>>   هم کیش های استالفی صاحب
خیلی ثروت اندوزی کردید
و به هر وسیله قدرت و ثروت بدست اورند

>>>   هم كيش استالفى كى ها است كه به ثروت رسيدن

>>>   تا حماقت ملت دوام دارد سران ایمان باخته اقوام در نوکری شرق و غرب خون این ملت را میمکند و بادارانشان را خوش میسازند.
ملت به سران حکومتی و طالبی و جهاده نه بگویید ورنه برباد میشوید.

>>>   به حماقت خودمان واین ملت چشم و گوش وزبان بسته باید بگرییم.

>>>   در زمانی که در افغانستان انقلاب شد، نه کشت مواد مخدره بود و نه قاچاق مواد مخدره.
بلکه انقلاب برضد خاندان شاهی و نظام سلطنتی و بقایای نظام سلطنتی و برضد قیودالیزم و حقوق گارگر و طبقه دهقان صورت گرفت.

>>>   شوروی متجاوز را بیرون کردیم. و حال امریکا و کشورهای ناتو جنایتکار تقریبا بیست سال است که کشور ما را اشغال کرده و نوکران خود طالب و داعش را به سلاحهای مدرن غربی تجهیز کرده اند. دزدهای غربی باید کشور ما را ترک کنند اگر نکردند باید یک قیام ملی بر علیه اشغالگران اعلام شود.

>>>   در این کشور هر .....متفکر و هر سی نابغه است. هر دو پشتون است و کوچی دقت کند دشمن با جه مهارتی نابغه ها و مغز متفکر ها را کشف می کند و این مردم با به سخره می گیرد.

>>>   "نابغه شرق" و "مغز متفکر" هر دو ریخ زدند!!!!!

>>>   نه آن نابغه بود و نه این مغز متفکر هر دو خاین ملی اند

>>>   استکبار همیشه به دنبال اشخاصی اندکه آنها فقط و فقط وسیله قرار گیرند و منافع کشور و عامه مردم را فدای هوس و امیال خود قرار دهند. تاریخ افغانستان گواه این امر است . ملای لنگ ، ملای کور ، نابغه شرق و حالا مغز متفکر . تمام این درامه ها به مسخره کشیدن مردم افغانستان است و بس و پروژه های اجنبی !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است